405 vairo mechanizmas
#1
Parašyta 2004 liepos 14 - 16:55
Ar gali parejus panasiai detalei buti musimas vaire stabdant? Is esmes visa laika buvo klibejimas vairo koloneleje, bet musimo nebuvo. Paskutinis tikrinimas (tiesa tai buvo pries pora menesiu) parode, kad vairo traukiu antgaliai, sakiu gumos (sailentblokai) ir sarnyrai yra tvarkingi.
labai welcom visos protingos mintys ka dar ziureti ir galvoti? Aciu.
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#2
Parašyta 2004 liepos 14 - 17:55
Yra - obuoliu vadinama ir kaštuoja 23 lt autoabėj RTS gamybosar 405 tarp vairo traukes antgalio ir vairo koloneles yra dar vidine keiciama vairo trauke,
IMHO - ne, tai turėtų būt dėl stbd diskų.Ar gali parejus panasiai detalei buti musimas vaire stabdant?
Jai parėjus klibinant ratą jaučias klibėjimas, ranka suspaudus obuolį ir klibinant ratą turėtu jaustis kad obuolis klibą jei jis kliba.
#3
Parašyta 2004 liepos 14 - 18:08
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#4
Parašyta 2004 liepos 14 - 19:10
O tu prašei originalių? Nes bent Kauno VICI "pa defaultu" itališkas berods deda... Paklausus kokia jų "kokibė" atsakyms buvo "patys tokiom važinėjam..." Na daugiau ir neklausinėjau... Šiaip nesiskundžiu kolkas...... o ir st, kalades keistos ne taip senai, tipo originalios, "zibinto" istatymo...
#5
Parašyta 2004 liepos 14 - 19:26
Vat rasydamas "original" ir pats suabejojau; mintis ta, kad zibintas kaip ir originalias turetu statyti , prasyt neprasiau , tik faktas tas kad jau ketvirta menesi stabdziai necypia, kalades nesusidevejusios taip kaip parduotuvines uz 38 litus, diskai graziai blizga, suportai negirgzda, kates nekniaukia ir sunes neloja... , is kitos puses kas yra originalios st. kalades - tos paacios makaronsciku tik graziam ipakavime?O tu prasˇei originaliu˛? Nes bent Kauno VICI "pa defaultu" italisˇkas berods deda... Paklausus kokia ju˛ "kokibe˙" atsakyms buvo "patys tokiom vazˇine˙jam..." Na daugiau ir neklausine˙jau... Sˇiaip nesiskundzˇiu kolkas...
PS maciau senukuose lietuviskas st. kaladeles vos ne visems automobiliams pardavineja,
ir kainuoja kaip dvi kefyro bonkos
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#6
Parašyta 2004 liepos 14 - 19:41
Ir taip ir ne...Pvz kad ir Valeo valytuvai pezo ipakavime ir Valeo valytuvai is Senukuis kitos puses kas yra originalios st. kalades - tos paacios makaronsciku tik graziam ipakavime?
#7
Parašyta 2004 liepos 14 - 19:51
senukai tuos "valeo" ir gamina patys sau, ple , ten daug panasiu dalyku galma prisiziureti. Logotipa galiu pats is interneto parsisiusti ir ipakavima padaryti.Ir taip ir ne...Pvz kad ir Valeo valytuvai pezo ipakavime ir Valeo valytuvai is Senuku
Gal zinai kaip istikro su "zibinto" originaliom dalim? turiu dabar dilema - ieskotis detaliu paciam ir paciam jas susideti, ar vaziuoti pas juos ir palikti masina; pirmo varianto pliusas kaina ir malonus bendravimas su savo auto, minusas laikas ir nudauzyti pirstai; antras variantas musa per kisene, bet taupo diena laiko, per kuria turiu vilties uzdirbti tuos pinigus.
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#8 Svečias_rally69_*
Parašyta 2004 liepos 14 - 19:52
joo...extrem lietuviskiems varuotojams kalades uz dvi kefyro bonkes...Vat rasydamas "original"
kalades - tos paacios makaronsciku tik graziam ipakavime?
PS maciau senukuose lietuviskas st. kaladeles vos ne visems automobiliams pardavineja,
ir kainuoja kaip dvi kefyro bonkos
jei butu p.v.z.:
Super Original Peugeot
Sport Original Peugeot
Tiuning Original Peugeot
Extra Original Peugeot ir t.t.
BUTU VISIEMS GERIAU NEGU GERAI ...
#9
Parašyta 2004 liepos 14 - 19:57
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#10
Parašyta 2004 liepos 14 - 19:57
© J. Erlickas
#11
Parašyta 2004 liepos 15 - 10:01
Paprastai, nei vienas auto gamintojas negamina paciam sau daliu. Tiek guolis pezo ipakavime, tiek guolis su uzrasu SKF, dazniausiai buna vienas ir tas pats daiktas pagamintas toje pacioje gamykloje....Taciau, paaiskintkit, kodel is gamyklos isejes automobilis su pvz Monroe ar Sachs amortizatoriais laiko way ilgiau nei kad to pacio vardo amortizatoriai parduodami Kemi ar kitame tautiskame prekybos tinkle? Varianta, kad perklijuojamos etiketes, as buciau linkes atmesti.Vot ir visas originalumas.
#12
Parašyta 2004 liepos 15 - 10:21
#13
Parašyta 2004 liepos 15 - 11:21
Taciau, paaiskintkit, kodel is gamyklos isejes automobilis su pvz Monroe ar Sachs amortizatoriais laiko way ilgiau nei kad to pacio vardo amortizatoriai parduodami Kemi ar kitame tautiskame prekybos tinkle? Varianta, kad perklijuojamos etiketes, as buciau linkes atmesti.
neteisingas transportavimas / sandeliavimas.
#14
Parašyta 2004 liepos 15 - 11:31
QUOTE
Taciau, paaiskintkit, kodel is gamyklos isejes automobilis su pvz Monroe ar Sachs amortizatoriais laiko way ilgiau nei kad to pacio vardo amortizatoriai parduodami Kemi ar kitame tautiskame prekybos tinkle? Varianta, kad perklijuojamos etiketes, as buciau linkes atmesti.
neteisingas transportavimas / sandeliavimas.
Manyčiau vis dėlto ir atsarginių detalių gamintojai turi skirtingas kokybines kategorijas pagal vartotojus (kaip ir visi kiti gamintojai ;) )
Aukščiausi reikalavimai keliami originaliom detalėm - kas nepraeina jiems pagal kokybinius reikalavimus - sueina į After markert dar parūšiuojant pagal šalis kur bus siunčiama. Ir nereikia turėt įliūzijų kad jie neturi broko ir jo nieks neveža į Lietuvą ir NVS. KOntrolės čia nėra jokios, nes nieks nežino normų ką turi atitikt praktiškai galima pastebėt tik absoliutų broką, kai detalė nebetinkama naudot
#15
Parašyta 2004 liepos 15 - 13:35
Kaip ir tiketasi, radau papildomus bugus - teks keisti abi priekinias st. slangas, viena is ju sausa, bet suskilinejus, kita nesuskilinejus, bet yra vos juntamas guzas ir matosi lengvas rasojimas Baisiausia laukianti procedura - pr. suportu nuorinimo stuceriu atsukinejimas is dvieju vienas luzta butinai . gal atiduoti zibintininkam ir tegul vargsta? beveik retorinis klausimas...
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#16
Parašyta 2004 liepos 15 - 13:38
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#17
Parašyta 2004 liepos 15 - 14:51
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#18 Svečias_rally69_*
Parašyta 2004 liepos 15 - 17:36
#19
Parašyta 2004 liepos 15 - 17:56
Nea , nes kažkaip savaime lygtais sumažėjo, o ir minčių jokių rimtų ir pagrįstų neiškilo.Mike< beje ar pats issprendei ratu suvedimo mistika...?
Resiume - preliminari išvada - kadangi tai sumažėjo be jokių veiksmų tik važinėjant - kaltos padangos, bet dabar kaip ir geros tapo
#20 Svečias_rally69_*
Parašyta 2004 liepos 15 - 18:15
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0