
Tepalas oro padavimo vamzdy
#1
Posted 2012 August 28 - 10:34
#2
Posted 2012 August 28 - 10:41
#3
Posted 2012 August 28 - 10:43
#4
Posted 2012 August 28 - 11:39
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#5
Posted 2012 August 28 - 11:52


#6
Posted 2012 August 28 - 12:05
Forduose tas patsne tik 307
volvose irgi buna

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#7
Posted 2012 August 28 - 12:09

#8
Posted 2012 August 28 - 15:49
turbo po valytuvais.O gal galite numesti kur rasti 2l HDI detalia variklio schema? Nesusigaudau kur turbo stovi, apacioj kazkur?
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#9
Posted 2012 August 28 - 16:40

#10
Posted 2012 September 04 - 21:51
Pas mane lygiai tokia pat bėda. Nuėmus oro filtrą, dalis filtro yra tepalinuotas. Pačioje šlangoje irgi yra šiek tiek tepalo. Niekaip neišsiaiškinu, kaip ten tas tepalas papuola.Sveiki,
Automobilis P307, variklis 2HDI, 79kw.
1. Oro padavimo vamzdyje (kuris eina nuo oro filtro per oro srauto matuokle, per variklio virsu iki turbinos) yra truputi tepalo. Ar turbinai galas pareina, ar koks nors alsuoklis parejo? Tepalo lygis variklyje kaip ir nesikeicia.
2. Ar pas turincius toki automobili salone girdisi turbinos svilpimas? Nes mano kazkaip itartinai nuo kokiu 1500 prm pradeda kaip siurblys svilpti ir jeigu vaziuoji be muzikos, uzsidares langus, salone labai aiskiai tas svilpimas girdimas.
3. Trauka. Galios pliupsnis atsiranda ~1800 prm ir tesiasi iki kokiu 2300, tada trauka kaip ir susvelneja, net pasakyciau dingsta, bet lygiai nuo 3000 prm dar vienas galios pliupsnis atsiranda ir trauka vel pastebimai jauciasi. Kaip suprantu, taip neturetu buti. Diagnostika dariausi praeita ziema, su turbo sake viskas tvarkoje, nuo diagnostikos nuvaziavau gal kokius 5000 - 6000 km.
Gal turit kokiu minciu, ar kas buvote susidure su panasiomis problemomis? I servisa varyti na ura kazkaip nesinori, diagnostika reikes pasidaryti, bet ji mechaniniu bedu (tokiu kaip alsuoklis) neparodys.
Dėl turbinos, tai greičio pliūpsnis pasijaučia nuo 2.000 apsukų.
#11
Posted 2012 September 05 - 06:56
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#12
Posted 2012 September 05 - 11:12
Nu jei taip, tuomet ramuNesiparinkit dėl to tepalo, elementari fizika. Variklio alsuoklis, kuris prijungtas prie oro paėmimo šlangos stovi aukščiau nei filtro dėžė ir automobiliui stovint, kol variklis aušta kondensuojasi tepalo garai šlangoje ir nuteka į filtro dėžę.

#13
Posted 2012 September 24 - 17:48
Vienas auto meistras pametėjo tokią mintį: jog galbūt reikia pravalyti variklio alsuoklį ir tuomet nebeturėtų atsirasti tepalų oro paėmimo šlangoje. Einu dabar kaip tik pažiūrėsiu ar įmanoma tą alsuoklį kaip nors pravalyti.Nesiparinkit dėl to tepalo, elementari fizika. Variklio alsuoklis, kuris prijungtas prie oro paėmimo šlangos stovi aukščiau nei filtro dėžė ir automobiliui stovint, kol variklis aušta kondensuojasi tepalo garai šlangoje ir nuteka į filtro dėžę.
#14
Posted 2012 September 24 - 20:41
nieko ten nevalysi ir nieko neisrasi kaip tik pastatyti tepalo gaudikleVienas auto meistras pametėjo tokią mintį: jog galbūt reikia pravalyti variklio alsuoklį ir tuomet nebeturėtų atsirasti tepalų oro paėmimo šlangoje. Einu dabar kaip tik pažiūrėsiu ar įmanoma tą alsuoklį kaip nors pravalyti.
#15
Posted 2012 September 25 - 10:25
'89 205 CJ 1.4TU
#16
Posted 2012 September 25 - 10:58
Nu jo ten tas alsuoklių žarnas pravalyti atrodo, kad būtų ką veikti. Ir dar klausimas ar po to tai padėtų. Tai turbūt teks palikti kaip yra. Kadangi ne man vienam tokia problemėlė su tai tepalais tai matyt, kad čia dviračio neišrasi. Teks palikt kaip yra ir tieknieko ten nevalysi ir nieko neisrasi kaip tik pastatyti tepalo gaudikle

#17
Posted 2012 September 25 - 20:32
#18
Posted 2012 November 19 - 09:46

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users