Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Tepalas oro padavimo vamzdy


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 17

#1 feex

feex
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 11
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2012 rugpjūčio 28 - 10:34

Sveiki, Automobilis P307, variklis 2HDI, 79kw. 1. Oro padavimo vamzdyje (kuris eina nuo oro filtro per oro srauto matuokle, per variklio virsu iki turbinos) yra truputi tepalo. Ar turbinai galas pareina, ar koks nors alsuoklis parejo? Tepalo lygis variklyje kaip ir nesikeicia. 2. Ar pas turincius toki automobili salone girdisi turbinos svilpimas? Nes mano kazkaip itartinai nuo kokiu 1500 prm pradeda kaip siurblys svilpti ir jeigu vaziuoji be muzikos, uzsidares langus, salone labai aiskiai tas svilpimas girdimas. 3. Trauka. Galios pliupsnis atsiranda ~1800 prm ir tesiasi iki kokiu 2300, tada trauka kaip ir susvelneja, net pasakyciau dingsta, bet lygiai nuo 3000 prm dar vienas galios pliupsnis atsiranda ir trauka vel pastebimai jauciasi. Kaip suprantu, taip neturetu buti. Diagnostika dariausi praeita ziema, su turbo sake viskas tvarkoje, nuo diagnostikos nuvaziavau gal kokius 5000 - 6000 km. Gal turit kokiu minciu, ar kas buvote susidure su panasiomis problemomis? I servisa varyti na ura kazkaip nesinori, diagnostika reikes pasidaryti, bet ji mechaniniu bedu (tokiu kaip alsuoklis) neparodys.
  • 0

#2 Bildas

Bildas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 295
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 2.2 HDi universalas

Parašyta 2012 rugpjūčio 28 - 10:41

Oro slangose uz turbinos tepalo visada yra. Taip ir turi buti. Jei jo ten nuemus isvarva tik 30 gramu, tai nieko tokio. Jei begtu upeliais, tai ir variklyje tepalo lygis mazetu.
  • 0

#3 feex

feex
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 11
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2012 rugpjūčio 28 - 10:43

Matai, esme tame, kad tepalas yra toj slangoj, kuri eina nuo oro filtro i turbina. Kuomet keiciau oro srauto matuokle, ji buvo truputi tepaluota. Ten, mano manymu, tepalo tikrai neturetu buti.
  • 0

#4 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2012 rugpjūčio 28 - 11:39

Dar nemačiau nei vieno 307 su tokiu varikliu, kuris nebūtų tepaluotas toj vietoj
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#5 Marcin

Marcin
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.459
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:S80II AT D5 07, xc70 AT D5 06

Parašyta 2012 rugpjūčio 28 - 11:52

ne tik 307 :) volvose irgi buna :)
  • 0

#6 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2012 rugpjūčio 28 - 12:05

ne tik 307 :) volvose irgi buna :)

Forduose tas pats :doh:
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#7 feex

feex
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 11
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2012 rugpjūčio 28 - 12:09

O gal galite numesti kur rasti 2l HDI detalia variklio schema? Nesusigaudau kur turbo stovi, apacioj kazkur? :)
  • 0

#8 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2012 rugpjūčio 28 - 15:49

O gal galite numesti kur rasti 2l HDI detalia variklio schema? Nesusigaudau kur turbo stovi, apacioj kazkur? :)

turbo po valytuvais.
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#9 NEWPEZO

NEWPEZO
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 575
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0 hdi 66kw

Parašyta 2012 rugpjūčio 28 - 16:40

jo ir pas mane 307 apsitepalave toje vietoje :)
  • 0

#10 Baravykinis

Baravykinis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 42
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugot 307, 2.0 HDI, 79 kw, 2003

Parašyta 2012 rugsėjo 04 - 21:51

Sveiki,

Automobilis P307, variklis 2HDI, 79kw.
1. Oro padavimo vamzdyje (kuris eina nuo oro filtro per oro srauto matuokle, per variklio virsu iki turbinos) yra truputi tepalo. Ar turbinai galas pareina, ar koks nors alsuoklis parejo? Tepalo lygis variklyje kaip ir nesikeicia.
2. Ar pas turincius toki automobili salone girdisi turbinos svilpimas? Nes mano kazkaip itartinai nuo kokiu 1500 prm pradeda kaip siurblys svilpti ir jeigu vaziuoji be muzikos, uzsidares langus, salone labai aiskiai tas svilpimas girdimas.
3. Trauka. Galios pliupsnis atsiranda ~1800 prm ir tesiasi iki kokiu 2300, tada trauka kaip ir susvelneja, net pasakyciau dingsta, bet lygiai nuo 3000 prm dar vienas galios pliupsnis atsiranda ir trauka vel pastebimai jauciasi. Kaip suprantu, taip neturetu buti. Diagnostika dariausi praeita ziema, su turbo sake viskas tvarkoje, nuo diagnostikos nuvaziavau gal kokius 5000 - 6000 km.

Gal turit kokiu minciu, ar kas buvote susidure su panasiomis problemomis? I servisa varyti na ura kazkaip nesinori, diagnostika reikes pasidaryti, bet ji mechaniniu bedu (tokiu kaip alsuoklis) neparodys.

Pas mane lygiai tokia pat bėda. Nuėmus oro filtrą, dalis filtro yra tepalinuotas. Pačioje šlangoje irgi yra šiek tiek tepalo. Niekaip neišsiaiškinu, kaip ten tas tepalas papuola.
Dėl turbinos, tai greičio pliūpsnis pasijaučia nuo 2.000 apsukų.
  • 0

#11 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2012 rugsėjo 05 - 06:56

Nesiparinkit dėl to tepalo, elementari fizika. Variklio alsuoklis, kuris prijungtas prie oro paėmimo šlangos stovi aukščiau nei filtro dėžė ir automobiliui stovint, kol variklis aušta kondensuojasi tepalo garai šlangoje ir nuteka į filtro dėžę.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#12 Baravykinis

Baravykinis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 42
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugot 307, 2.0 HDI, 79 kw, 2003

Parašyta 2012 rugsėjo 05 - 11:12

Nesiparinkit dėl to tepalo, elementari fizika. Variklio alsuoklis, kuris prijungtas prie oro paėmimo šlangos stovi aukščiau nei filtro dėžė ir automobiliui stovint, kol variklis aušta kondensuojasi tepalo garai šlangoje ir nuteka į filtro dėžę.

Nu jei taip, tuomet ramu :wh:
  • 0

#13 Baravykinis

Baravykinis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 42
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugot 307, 2.0 HDI, 79 kw, 2003

Parašyta 2012 rugsėjo 24 - 17:48

Nesiparinkit dėl to tepalo, elementari fizika. Variklio alsuoklis, kuris prijungtas prie oro paėmimo šlangos stovi aukščiau nei filtro dėžė ir automobiliui stovint, kol variklis aušta kondensuojasi tepalo garai šlangoje ir nuteka į filtro dėžę.

Vienas auto meistras pametėjo tokią mintį: jog galbūt reikia pravalyti variklio alsuoklį ir tuomet nebeturėtų atsirasti tepalų oro paėmimo šlangoje. Einu dabar kaip tik pažiūrėsiu ar įmanoma tą alsuoklį kaip nors pravalyti.
  • 0

#14 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2012 rugsėjo 24 - 20:41

Vienas auto meistras pametėjo tokią mintį: jog galbūt reikia pravalyti variklio alsuoklį ir tuomet nebeturėtų atsirasti tepalų oro paėmimo šlangoje. Einu dabar kaip tik pažiūrėsiu ar įmanoma tą alsuoklį kaip nors pravalyti.

nieko ten nevalysi ir nieko neisrasi kaip tik pastatyti tepalo gaudikle
  • 0

#15 xzibit

xzibit
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 622
  • Vieta:Malta
  • Automobilis:Peugeot 205 CJ

Parašyta 2012 rugsėjo 25 - 10:25

tepalo gaudykle 607 stovi bet jau tokioj vietoj kad sunku rankas kišt, galvojau išardysiu gal pilna ar ką bet kai pamačiau kur nebesinorėjo, Gal galima kur kokia papildomą pastatyt ar didesnės talpos? gal kas bandė?
  • 0

'89 205 CJ 1.4TU


#16 Baravykinis

Baravykinis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 42
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugot 307, 2.0 HDI, 79 kw, 2003

Parašyta 2012 rugsėjo 25 - 10:58

nieko ten nevalysi ir nieko neisrasi kaip tik pastatyti tepalo gaudikle

Nu jo ten tas alsuoklių žarnas pravalyti atrodo, kad būtų ką veikti. Ir dar klausimas ar po to tai padėtų. Tai turbūt teks palikti kaip yra. Kadangi ne man vienam tokia problemėlė su tai tepalais tai matyt, kad čia dviračio neišrasi. Teks palikt kaip yra ir tiek :rolleyes:
  • 0

#17 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2012 rugsėjo 25 - 20:32

kazkur jau buvau aprases apie tai as paprasciausia is majonezo mazo slovikelio pasidariau ,ir istaciau i tos slanges tarpa kuri eina nuo varyklio i ta plastikini vamzdi,,cia 607 2,2 HDI,,,na padeda ,,kas 10,000 km ispilu po ta slovikeli lauk
  • 0

#18 Lukas1961

Lukas1961
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 30
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 307, 1.6 L, HDI, SW, 80kW

Parašyta 2012 lapkričio 19 - 09:46

Sveiki forumiečiai, mano P 307 sw 1,6 HDI taip pat yra tepalo problemėlė. Nuvarius pas motoristus man buvo paaiškinta kad ragas turbinai. Bet kai auto parodžiau turbinų diagnostikui tai pasirodo problema FAP-pe. Užsikišes suodžių filtras nors kompas dar to ir nerodo. Pajungus manometrus prie turbinos ir slėgio reguliatoriaus parodė kad prieš filtrą turbina sukelia slėgį iki 0,5 baro. kai norma 0,1 bar. Dėl to padidėja slėgis karteryje ir automatiškai varo tepalą per alsuoklį į oro filtrą. Bent taip paaiškino meistras. Suplojau 150 lt, bet daug sužinojau apie savo P Visiems sėkmės :beer:
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0