Siero206 vairuojamas p406
#101
Parašyta 2013 balandžio 16 - 20:29
Ex - Opel Vectra C GTS Irmscher 1.9l. CDTI 110kw 2004m.
Ex - Rover 75 2.0l CDT 85kw 2000m.
Ex - Rover 600 2.0 SDi 77kw 1998m.
--------------------
Nesmerk tų, kurie nesėkmingai stengiasi. Smerk tuos, kuriems neužtenka drąsos bandyti. - H.J.Brown
#102
Parašyta 2013 balandžio 17 - 09:01
Na, gal kažkas gal ką patars?Kolegos,
Reikia patarimo realiausio... Kolkas neapsisprendžiu dėl turbo ką daryti - o tuo metu dūmina ir dingsta tepalai.
Taigi :
* "Pirkti" atrestauruotą turbiną, priduodant savo ten pat - kaina~800lt;
* Pirkti remonto komplektą (ten tik gumytės / salnikėliai / suspaudimo žiedeliai) imti savo turbiną laukt ir kaip nors per savaitę susidėt remonto komplektą - kaina 230LT. (plius neaišku kokio stovio pas mane pati turbina, ir pro kur apskirtai leidžia tepalus) P.s Primenu kad variklis po kapitalinio
* Turiu pasiūlymą pirkti naudotą turbo iš XM - kaina 150 lt (šaltosios dalies sparnuotės galiukai kaikur nuskelti - bet veikianti)
Aš manau jog gal imti tą už 150 lt, jei kas bus blogai nusiprikti remonto komplektą... Vistiek iš 2 turbinų vieną kažkokią geresnę sulipdysiu. Ką Jūs manot? Nes mokėt 800 Lt kai automobilio vertė ~4 tūkst nekyla rankos...
Iš bendro gyvenimo, praktikoje ar šiaip į temą?
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#103
Parašyta 2013 balandžio 17 - 09:18
tas 800 lt ner daug .. jei masina papildomu islaidu daugiau nereikalauja ir ilgai zadi su ja vazinet... jei taip buciau linkes ties siuo variantu.. viena syk paaukoju ir ramu.. nesukciau galvos del tu rem komplektu ir del savo kokio broko jei islystu po to..Na, gal kažkas gal ką patars?Kolegos,
Reikia patarimo realiausio... Kolkas neapsisprendžiu dėl turbo ką daryti - o tuo metu dūmina ir dingsta tepalai.
Taigi :
* "Pirkti" atrestauruotą turbiną, priduodant savo ten pat - kaina~800lt;
* Pirkti remonto komplektą (ten tik gumytės / salnikėliai / suspaudimo žiedeliai) imti savo turbiną laukt ir kaip nors per savaitę susidėt remonto komplektą - kaina 230LT. (plius neaišku kokio stovio pas mane pati turbina, ir pro kur apskirtai leidžia tepalus) P.s Primenu kad variklis po kapitalinio
* Turiu pasiūlymą pirkti naudotą turbo iš XM - kaina 150 lt (šaltosios dalies sparnuotės galiukai kaikur nuskelti - bet veikianti)
Aš manau jog gal imti tą už 150 lt, jei kas bus blogai nusiprikti remonto komplektą... Vistiek iš 2 turbinų vieną kažkokią geresnę sulipdysiu. Ką Jūs manot? Nes mokėt 800 Lt kai automobilio vertė ~4 tūkst nekyla rankos...
Iš bendro gyvenimo, praktikoje ar šiaip į temą?
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#104
Parašyta 2013 balandžio 20 - 21:47
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#105
Parašyta 2013 balandžio 20 - 22:59
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#106
Parašyta 2013 balandžio 21 - 23:00
#107
Parašyta 2013 balandžio 22 - 07:52
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#108
Parašyta 2013 balandžio 22 - 08:14
#109
Parašyta 2013 balandžio 22 - 08:26
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#110
Parašyta 2013 balandžio 22 - 08:49
nereikia spidometro pasikeist, uztenka ta dali,kur su ziedais yra..isbandyta. Jei ka, turiu spidometra su ziedais tokiam reikalui.Gal ir reiktų, tik tas malonumas nepigus + gi rida pasikeistų auto... ko nenoriu labai (galima mokėt litus kad atsukti) dabar rodo 216k...
Šį pranešimą redagavo shakilas: 2013 balandžio 22 - 09:39
#111
Parašyta 2013 balandžio 22 - 08:49
#112
Parašyta 2013 gegužės 09 - 21:17
Nuotraukos
Turbut pas daugeli jis nusilupes, apsilupes arba jo isvis nera? Galbut tai kazkam bus sprendimo budas Pats zenkliukas yra nuo 206 bagazines dangcio, pagal dydi jis tinka idealiai tik reik pakaitint su fenu kad islinkima spynos atitiktu, nes realiai liutukas beveik tiesus. Ai ir dar, kad atidaryti bagazine reikes spustelt jam tarp koju... bet nematau tame bedos nes bagazine varstau retai
Na, o salonas, tai paneles dalys nudazytos juodai... lieka klausimas su dirzais... netinka jie mane geltoni, reikia juodu... bandysiu kazka burti dar per vasara kad ir dirzai pataptu juodi. O del kilimo ne nezinau, patinka man jis ir sviesus ))
Langai varstosi puikiai su "siektiek" perdarytu valdymu
Taip pat sutvarkyta visa priekine pakaba, traukutes, visi 4 salentblokai, naujos kaladeles... O ir turba vis veikia ir nedumina isylus iki 70-80 laipsniu...
Kazka reikes mastyt su bixenonais ir LED DRL nuo 508 kaip viska persimest pas save....
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#113
Parašyta 2013 gegužės 10 - 09:03
Mygt
Nors turbo ir pradejo veikti... bet vis mastau apie kompinuota turbo t25/t28... Norisi daugiau galios, arba bandyt zaisti su sia senaja turbo sukeliant slegi, taip butu apie 180-190AG Gausiu atostoginius reikes apsipirkt ebay :/
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#114
Parašyta 2013 gegužės 10 - 09:20
Apie turbiną pasakysiu taip: neprisižaisk, kad paskui neprasipūstų/nesusidegintų/nesulūžtų kas nors.Beje kas liecia blow off valve, ar kas bande tuos kinietiskus papigiaiskus kur iki 100 lt? Naudos neieskau bet tiesiog cia labiau nuraminti savo nora, ir gal kiek kitus pagasdint... noriu kad butu taip:
Mygt
Nors turbo ir pradejo veikti... bet vis mastau apie kompinuota turbo t25/t28... Norisi daugiau galios, arba bandyt zaisti su sia senaja turbo sukeliant slegi, taip butu apie 180-190AG Gausiu atostoginius reikes apsipirkt ebay :/
Dėl slėgio nuleidimo vožtuvo: dalykas kaip suprantu pagal jo paskirtį(tikiuosi kiniški irgi atlieka ją), tikrai geras, ir turėtų pailginti turbinos gyvavimo laiką. Bet ar nenusibos tas pastovus psišš, psišš..? Ir dar vienas dalykas - užknis dėmesys visokių pacanėlių prie šviesoforų, nes pastoviai užsikabins kas nors "matuotis pimpukų ilgius" prieš belenkaip išbombintą pieeežąąą
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#115
Parašyta 2013 gegužės 10 - 09:53
Pas mane ex šeimininkas padarė tokį featurą jog bagažinė atsidaro paspaudus mygtuką kuris yra šalia vairo. Atrodo nesąmonė, bet man labai patinka, o ir gale spynos nėra. :|Ai ir dar, kad atidaryti bagazine reikes spustelt jam tarp koju... bet nematau tame bedos nes bagazine varstau retai
#116
Parašyta 2013 gegužės 10 - 09:59
liuks pribumbasas padarytas - man patinka.Pas mane ex šeimininkas padarė tokį featurą jog bagažinė atsidaro paspaudus mygtuką kuris yra šalia vairo. Atrodo nesąmonė, bet man labai patinka, o ir gale spynos nėra. :|Ai ir dar, kad atidaryti bagazine reikes spustelt jam tarp koju... bet nematau tame bedos nes bagazine varstau retai
kaip ex senais laikais pries 6 metus ., draugeliai antru golfu duru rankeneles uzvirindavo - bagazine., pasidarydavo., kad atsidarytu su signos pulteliu., o bagazine is vidaus su mygtuko pagalba .. aisku cia su durim tai nesamone gryna.. bet bagazine tai nebloga ideja.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#117
Parašyta 2013 gegužės 10 - 20:07
I <3 HATERS
#118
Parašyta 2013 gegužės 21 - 13:09
kadangi 406 nusprendziau pasilikti sau - kai bus nudazytas o as grysiu, pradesiu montavima
Perziurek sia tema ;)
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2013 gegužės 21 - 13:10
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#119
Parašyta 2013 gegužės 21 - 13:40
#120
Parašyta 2013 gegužės 21 - 14:16
Eddy,ar ka nusprendei daryt su 2din multimedia ? radau labai nesudetinga buda ikisti i 406 konsole ;) nesupjaustant pagrindines paneles
kadangi 406 nusprendziau pasilikti sau - kai bus nudazytas o as grysiu, pradesiu montavima
Perziurek sia tema ;)
Aš tikiu kad galima, bet bijau dėl vieno, jog taip labai greit netekčiau mago )) na o jei magas ir liktų, tai stiklo netekčiau... Kažkaip galvoju apie tokį navarotą bet kiek žinau pagrinde ten priekis gi nenusiema?
Turiu maga kur ekranas pasijungia atskirai, kažkada buvau susimontaves taip kad magas ale paprastas, o ekranas bardačioke užrakintas. Nori žiurėt video tai atsidarai ir žiuri. Dėl patogumo jo tikrai nebuvo - bet buvo saugu...
Šiaip ten tikrai gana daug erdvės, bet reiktų pasimatuoti ar ten tilptų 2din tiesiog taip kišant bent jau galas. Nes aš jau seniai išsiemes tuos stalčius - magas ir be jų laikosi
Tumosai,
Dėl padarymo planų atrodo daug... bet nelabai ir rankos bekyla kišt pinigus. Kas nekainuoja daug ok galima padaryt, bet kišt litus i tą kas nebūtina tokio amžiaus automobiliui nebežinau... Kažkaip pasvajoju apie kitą automobilį bet nežinau katras peugeot turetų būti jog man patiktu taip kaip šis. Šiai minutei audžiu planus apie 407 coupe daužta lietuvoje, jei suderėsim kainą manau reikės imt... Būtų puikus pakaitalas šitam raritetui na bet čia išaiškės savaitės begyje.
O planai artimiausi tokie:
*boost gauge (manometras) planavau dėtis skaitmeninį nusipirkau paprastą iš senukų, bet dėja slėgio rodyklė nors ir pakyla, bet krenta labai lėtai t.y nepritaikyta naudoti automobilio turbinai... tai bandysiu užsisakinėti manau skaitmeninį monometrą turbinai - toki papraščiau pajungti nei analoginį.
*manual boost controleri - turbinos kranelį... pagal mano žinias iš gamyklos ši turbo pučia 0,4 bar.
Bandysiu kelti iki 0,7-0,8 bar - čia manau saugiausias slėgis, bo bijau detonacijos + dujos dar...
Tai va, jei neišeina paimt 407c, tada turbinsim... Bet ir šiaip OT tai su r17 225/45 užmynus per tapkę iki dugno pirma pavara (nenumetant sankabos o jau ja atleidus) ant drėgno kelio jau palijus, kai isijungia turbo ratai ir taip sukasi )) tai manau 0,7-0,8 bar būtų pats tas ir teoriškai galia turėtų padidėt 20-30 AG...
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0