Uzvedimo bedos
#21
Posted 2012 September 16 - 07:56
#22
Posted 2012 September 18 - 09:40
Nu db gerai apie ora saliaroj pasnekekim. Iki kuro filtro saliara ateina be oro (foto juoda rodykle Nr.1), is kuro filtro iseina saliara su oru (juoda rodykle Nr. 2) per slangute matosi, kai dirba ant laisvu praktiskai pastoviai eina burbulai (laikant gaza numinus burbulu maziau eina). Taigi kur ieskot slieku, keist kuro filtro korpusa? ar dar gali kur nors kitur ora gaudyt filtras naujas pakeistas, pries keiciant filtra irgi oro budavo, na uzsukta tvarkingai.
Gal kas susidure su panasia oro beda esat
Edited by dzonyB, 2012 September 18 - 09:42.
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#23
Posted 2012 September 18 - 14:48
#24
Posted 2012 September 18 - 14:55
#25
Posted 2012 September 18 - 15:03
Nesvarbu kokia masina, kol vaziuoja visi laimingi, o kai nebvaziuoja jau bloga masina, kol atrandi bedaOi tie dyzeliai, vargo vakariene
P.S. pas 407 dyzelius 2.0 HDi kuro siurbli suka dirzas ar jis elektrinis, nes is vienu girdejau kad keiciant siurbli pagrindini dirza nuiminet reiks, o kits sako kad nereiks nes elektrinis yra?
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#26
Posted 2012 September 18 - 17:27
kuro siurblys kaireje puseje, virs pavaru dezes, prisuktas prie variklio galvutes, jei neklystu 3 varztais ir susjungtas su ismetimo veleneliu, jo pakeitimas paprasciausias is visu hdiNesvarbu kokia masina, kol vaziuoja visi laimingi, o kai nebvaziuoja jau bloga masina, kol atrandi beda
P.S. pas 407 dyzelius 2.0 HDi kuro siurbli suka dirzas ar jis elektrinis, nes is vienu girdejau kad keiciant siurbli pagrindini dirza nuiminet reiks, o kits sako kad nereiks nes elektrinis yra?
p.s. jei kyla tokiu klausimu del siurblio, tai labai rekomenduoju paciam jo nekeisti !!!!!!!!!!!!!
#27
Posted 2012 September 18 - 17:34
Kur galiu tai pats kisu raktus ir rankas, kur nemoku, ar nezinau tai nekisu tam yra meistrai, jiems irgi gi reik ant duonos uzsidirbt pasidomet nieks nedraudziakuro siurblys kaireje puseje, virs pavaru dezes, prisuktas prie variklio galvutes, jei neklystu 3 varztais ir susjungtas su ismetimo veleneliu, jo pakeitimas paprasciausias is visu hdiNesvarbu kokia masina, kol vaziuoja visi laimingi, o kai nebvaziuoja jau bloga masina, kol atrandi beda
P.S. pas 407 dyzelius 2.0 HDi kuro siurbli suka dirzas ar jis elektrinis, nes is vienu girdejau kad keiciant siurbli pagrindini dirza nuiminet reiks, o kits sako kad nereiks nes elektrinis yra?
p.s. jei kyla tokiu klausimu del siurblio, tai labai rekomenduoju paciam jo nekeisti !!!!!!!!!!!!!
Edited by dzonyB, 2012 September 18 - 17:35.
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#28
Posted 2012 September 18 - 19:17
#29
Posted 2012 September 18 - 20:49
Na kad viskas uzsukineta, priverzta, tarpine nauja ideta keiciant filtra. Nu db laukiu naujo korpuso bus matyt kai pakeisim ar bebus oro burbulu ar ne.na del uzvedimo tai galimas variantas kad slegio reguliatorius, pats sia problema issprendziau savaitgali. Del oro burbulu sistemoje uz kuro filtro itarciau tik pati filtro korpusa, gal tas ventilis praleidzia? O kaip tarpine kuro filtro dangtelio?
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#30
Posted 2012 September 19 - 06:19
#31
Posted 2012 September 19 - 07:10
Tam dalykui(kai kuras subega atgal i baka) stato atbulini vostuva papildoma, jei jau esamas nelaiko.Ziurekit, o pro kur tas filtro korpusas oro dazniausiai prisigaudo? Po dangteliu ar dar kur? Pas mane kartais buna jei ilgiau masina pastovi tai negraziai uzkurus dirba, speju, kad oro prisigaudo irgi, o gal ir kuras nusesta kazkiek. Gaila, neprisiruosiu isimontuot permatoma slanga link siurblio..
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#32
Posted 2012 September 19 - 07:44
Edited by vigosas, 2012 September 19 - 07:45.
#33
Posted 2012 September 19 - 09:10
Jei neturi kur nutraukti (zemesnis bakas) idejus atbulini, tada kad ir esant skylei korpuse nepritrauks oro, cia paprasta fizika.Bet as girdejau, kad vis tiek pritraukia oro, jei tas filtro korpusas nesandarus. Isgelbetu tik nuo kuro nusedimo. O tie oro burbulai manau gero varikliui neprideda.
Gal eitu ta filtro deze uzsandarint kaip nors?
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#34
Posted 2012 September 19 - 18:53
#35
Posted 2012 September 19 - 20:07
sitoj masinoj nera siurbliuko bakeBet juk auskto slegio siurblys tai siurbia kura, jei jis siurbia stipriau nei zemo slegio siurblys paduoda, tai slegis kuro sistemoj bus mazesnis uz atmosferos ir pritrauks oro per skyle, nepriklausomai nuo to ar yra atbulinis voztuvas ar ne. Cia irgi paprasta fizika. Nebent toks atvejis neimanomas, kad zemo slegio siurblys nespetu paduot..
#36
Posted 2012 September 20 - 06:16
#37
Posted 2012 September 20 - 07:01
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#38
Posted 2012 September 28 - 14:46
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#39
Posted 2012 September 28 - 16:08
na o kas pasikeite pakeitus reguliatoriu?? Tai koki keitei? Prisukama ar isukama?Na siandie pakeista auksto slegio reguliatorius ir kuro filtro korpusas. Ziuresim ar teks koki karta nebeuzsivesti ar problema bus isspresta. Pakeitus korpusa ir pravaziavus 30 km oro burbulai nebeina paspaudinejus pompike (kas buvo anksciau budinga), nu bet ziuresim kita diena uzvedus ir paspaudinejus eis oras ar ne, ir tada bus matyt ar korpuse buvo problema oro
P.S. Mes su dznoniu biski pries tai diskutavom jeigu kam kils minciu del prisukamo ir isukamo reguliatoriaus
#40
Posted 2012 September 28 - 16:45
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users