pagrindinis stabziu cilindriukas
#1
Posted 2012 September 05 - 22:24
#2
Posted 2012 September 06 - 10:14
#3
Posted 2012 September 06 - 11:49
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#4
Posted 2012 September 06 - 19:38
buvau nuemes stabdziu cilindtra tai ten yra du vamzdeliai eina i abs bloka o vienas i esp siurbliuka po kairiu posparniu,,tai per viena is einanciu i abs bloka vamzdeli spaudziant yra spaudimas per kita ta vamzdeli jokio spaudimo ,tai cia bus cilidro kalte,,o abs blokas juk spaudimo nesudaro,o stabdziu cilindras juk duri du konturus,,tai turetu per abu vamzdelius susidaryti spaudimas ar neIeškok sliekų ABS/ESP bloke
#5
Posted 2012 September 06 - 20:57
#6
Posted 2012 September 07 - 14:04
Pas mane tokia pat beda buvo,gali drasiai kesti pagrindini stabdziu cilindriuka ir bedos baiksis,naujas apie 700 lt,devetas iki 100.tai ar gali but ABS blokas kaltas ,kad stabdziu pedalas nusimina iki dugno ir du skersai masinos ratai negauna stabdziu spaudimo,,as manau kad tik stabdziu pagrindinio cilindro beda,,ir juk yra du vamzdeliai is cilindro kurie sudaro spaudima ,,ar tik vienas isejimas tera kuris padaro spaudima,,nezinau ka pirkt ar cilindra
#7
Posted 2012 September 07 - 18:31
jau nupirkau nauja,,laukiu kol atves,,kai ieskojau Lietuvoja radau uz 950 lt plius dar man i Islandija kol atsius,,tai radau internete ir nupirkau uz 328 eurus su pristatimu,,mat mano gal brangesnis su ESPPas mane tokia pat beda buvo,gali drasiai kesti pagrindini stabdziu cilindriuka ir bedos baiksis,naujas apie 700 lt,devetas iki 100.
#8
Posted 2012 September 08 - 19:55
Blin, pas mane jau kuris laikas pedalas i dugna eina, tik is antro karto sukieteja.. Kur benuvaziuoju tai sako nusiorink, nifiga oro ten nera, jau orinta n kartu. Kiti buria tai cia abs blokas tai dar kas mykia mykia, tai nesinori, kad puse auto perrinktu. Reiks ko gero pasakyt, kad perrinktu pagrindini cilindra, paciam nera nei salygu nei noro krapstytisGaletu buti samokslo teorija, kad stabdziu skystis kazkur yra suvires, su nuosedom ar pan, uzkimses nestabdanciu ratu vamzdelius ir juose yra oro, kurio negalima isvaryti....
Bet realiau, kad pagrindinio cilindro gumos nesandarios. Pagrindinio cilindro remkomplektas keliolika litu kainuoja. Tuo paciu ji nuemus galima ir stabdziu vamzdelius su kompresorium prapusti, skysti atsinaujinti. Mano 406 sia savaite pedalas i dugna nuejo. Tiksliai neziurejau, bet jausmas, kad apskritai stabdziai dingo. Pagrindinio cilindro remkomplektas + suportu perrinkimas + nauji diskai su kaladem. Stabdziai
Beje uzgesintai auto minkant stabdi ties pagrindiniu cilindru toks kaip zyzimas pasigirsta, cia ko gero taip neturetu buti.
Edited by Nelegals, 2012 September 08 - 19:56.
#9
Posted 2012 September 15 - 19:38
Edited by ARMONDS, 2012 September 15 - 20:25.
#10
Posted 2012 September 16 - 00:38
#11
Posted 2012 September 16 - 13:13
kiek man zinoma tai nepakenksir dar ar nieko tokio kad ipiliau stabdziu skysti DOT 5,1,,,nepaziurejau ne DOT 4 nupirkau,,rasoma kad galima maisyti su DOT 4
#12
Posted 2015 March 23 - 21:13
Sveiki. Norėjau pasiklausti jusu nuomones. Kuo skiriasi pagrindinis stabdziu cilindras peugeot 307. Jei Sw modelis tai oficialiai raso 23,8mm o jei ne Sw tada 22,2mm skersmens mandzetai. Bet tvirtinimo taskai, isores isvaizda ir diametrais jie identiski. 23,8mm siulomas su ESP sistema, o 22,2mm be ESP sistemos.Tai ka, jie sukeliai skirtinga slegi? Nes man kiek zinoma ABS blokas bendradarbiauja su ESP o ne cilindras. Tai kodel tureciau pirkti 23,8mm kai jis dvigubai brangesnis uz 22,2mm. ? Pridedu nuotraukas abieju cilindru. Pirmasis 22,2 antrasis 23,8
#13
Posted 2015 March 23 - 22:26
Jei mokinaisi fiziką, tai turėtum suprast, kad didesnio ploto stūmoklis per tą patį ilgį nustums didesnį kiekį skysčio.
#14
Posted 2015 March 23 - 22:30
#15
Posted 2015 March 23 - 22:34
Manau, kad taip, trukdys.
Dar pasidomėk, ar nesiskiria stabdžių suportų stūmokliukų diametrai.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users