Edited by Dogg, 2012 September 13 - 10:15.
Padariniai, "užlinkus" turbinai
#1
Posted 2012 September 13 - 10:13
#2
Posted 2012 September 13 - 10:44
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#3
Posted 2012 September 13 - 11:29
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#4
Posted 2012 September 13 - 12:09
#5
Posted 2012 September 13 - 13:36
taip. gali. Jei tepalus isvarys i duslintuva., tai su melynais dumu kamuoliais pariedesi namo (jei variklis istemps).. nes kaip zinia variklis be tepalo ilgai nevaziuojao gali būti, kad užlinkus turbai mašina apsipils dūmais, prapuls trauka, bet iš lėto siaip ne taip vistiek važiuosi. ir varikliui ten nelabai kas nutiks.
uzlinkus turbinai., tepalus isvaro i duslintuva arba i isiurbimo kolektoriu., bet kokiu atveju varikliui nesveika., bo visas tepalas momentaliai iseina., ir kartery nebelieka ne laso...
Edited by Eddy, 2012 September 13 - 13:42.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#6
Posted 2012 September 14 - 13:39
#7
Posted 2012 September 14 - 14:39
jeigu nedumija., tepalu nemazeja. o asele praktiskai turetu neklibeti.. nebent "mikromilimetra"Na, va, apsišviečiau truputį jūsų pagalba
O kada reiktų remontuoti turbiną, nelaukiant kol važiuojant "nusibaigs" ?
Pas mane visiškai nedūmija, trauka gera, tik kad švilpia.
Ar ten tą ąselę paklibinus daugmaž viskas aišku būtų ?
jei ten ciut jauciamas dar klibejimas nieko., juk ne nauja masina.. o kaip ir sakiau, svilpia visos dyzeliu turbinos, net ir naujos. o jei pas tave kur skylute yra, gali ir garsiau.
kaip sakiau, jei dumu nemeta jokiu ar tepalu nemazeja, trauka nedingus, neimk makaulen..
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#8
Posted 2012 September 16 - 19:23
#9
Posted 2012 September 16 - 20:22
skersai (aukstyn/zemyn) kliba visos, net ir naujos turbinos (kaistant/salant metalai pleciasi/traukiasi, turbina sudaro skirtingu metalu detales, su skirtingom pletimosi charakteristikom) - priesingu atveju jos tarnavimo laikas butu niekinis, isilginio klibejimo (isilgai turbinos aselei) buti kaip ir negalijeigu nedumija., tepalu nemazeja. o asele praktiskai turetu neklibeti.. nebent "mikromilimetra"Na, va, apsišviečiau truputį jūsų pagalba
O kada reiktų remontuoti turbiną, nelaukiant kol važiuojant "nusibaigs" ?
Pas mane visiškai nedūmija, trauka gera, tik kad švilpia.
Ar ten tą ąselę paklibinus daugmaž viskas aišku būtų ?
jei ten ciut jauciamas dar klibejimas nieko., juk ne nauja masina.. o kaip ir sakiau, svilpia visos dyzeliu turbinos, net ir naujos. o jei pas tave kur skylute yra, gali ir garsiau.
kaip sakiau, jei dumu nemeta jokiu ar tepalu nemazeja, trauka nedingus, neimk makaulen..
p.s tepalus i isiurbima (del pirmosios priezasties) praleidzia taip pat ir naujos turbinos, tik tie kiekiai buna nedideli, bet matomi
#10
Posted 2012 September 16 - 20:32
Na nereikia taip perdetai apie tuos kilowatus... Mano wageno 81kw turbinai pries kokius metus strigdavo geometrija. Būdavo išeini ant lenkimo, mini tapkę, o mašina nė velnio nesigazuoja... Po turbos restauravimo ir važiuoja kaip priklauso, ir "švilpauja"...ir uzlinkus turbinai esant kelyje,uzglusinus turbo tepima galima toli,ir ilgai vaziuot,aisku jai dar liko tepalo variklyje,o tepalo dapylus drasiai. tik traukos is 80kw bus gal 15... is bedos vaziuot galima...
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#11
Posted 2012 September 17 - 12:54
http://www.lrytas.lt...-varikliams.htm
Pagalvojau, o ar gali TA tikrintojai su savo "gazavimais" turbina prie mirties slenkscio priartint ? Bus taip, kad tepaliukai isbegs per turbina ir uzkals varikli.
Ar yra tokia tikimybe, kad nuo dideliu sukiu, jie ta turbina numarins ?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users