Pamastant... Priklausomai nuo masino torsionines pakabos remontas kainuoja apie 900 Lt simtui tukst kilometru. Gal tilto pagalveles tiek ir neistempia, bet amortizatoriai tarnauja ilgiau, daznai tol kol prarudyja korpusas. As supratu, kad moskviciai su lingemis kuriuos turbut profkej slovino, reikalauja maziau investiciju, bet paimant, panasaus amziaus analogus, keiciant dalis laiku vien statmenai stovintys amortizatoriai su visokiom atramom kainuos puse tiek.Hm... Tavo nuomone cia visiskai nesvarbi. Dar nuo profkes laiku atsimenu jog torsionas yra Suuuuudas, remontas brangus resursai 100k kilometru, tad dar karta pasakysiu jog tai nesamone.
Pirkt kitos kaip ir nesinori nes sita beveik ideali, beveik todel kad gale torsionas.
O dar ivertinus tokius pliusus kaip salono/bagazines erdve, komforto/standumo santykis... Yra gi zmoniu (ir net automobiliu gamintoju) kuriems du ratai sujungti pagaliu vis dar yra normalu, bet civilizuotam pasaulyje....
Sutinku, kad i seimyninius universalus nelabai tiko torsionine pakaba, bet maziems hecbekams ji tikrai puikiai tinka.
Isimesk i bagazine du kibirus ir pasiveziok koki menesi. Ar nepasikeis nuomone koks geras daiktas yra amortizatoriu stakanai