Šį pranešimą redagavo PhanT: 2012 rugsėjo 19 - 12:48
Trukciojam, turbos valdymas nesusidoroja.
#1
Parašyta 2012 rugsėjo 19 - 12:37
#2
Parašyta 2012 rugsėjo 20 - 15:41
Na, identiška situacija (išskyrus purkštukų korekcijas). Dėl turbinos perpūtimo - pas mane buvo užstrigusi wastegate alkūnė prie turbinos (atidarytoje padėtyje). "Pramankštinau" tačiau norimo rezultato dėl turbinos perpūtimo nepasiekiau. Tuomet kaltinau patį vaakuuminį siurbliuką, kuris valdo wastegate vaakumą. Bet kiek buvau sukeitęs su veikiančiais situacija nepasikeitė. Kol brolių anglų puslapyje perskaičiau panašios bėdos sprendimą - MAP sensorius (prisuktas prie intercoolerio žarnos). Jį "pagirdžiau" suodžių valikliu ir kompresoriumi prapučiau vidurius. Dabar kad ir kaip spausčiau, turbinos perpūtimo nebėra ... tačiau dūmingumo dar nepavyko sumažinti (...arba atrasti oro nuotėkio).Sveiki. Po "žaidimų" su oro padavimais (šiltasis buvo atjungtas) prisižaista iki mašinos trukčiojimo, gerai jaučiasi antru begiu stipriau užspaudus. Nors manau, kad tik sutapimas.
Diagnostika rodo laaabai pavargusi purkštuka (korekcija virš ~4 iškart užvedus, kokias 5 sekundes, veliau nusimažina iki ~2.5). Taip pat užvedus plaukioja apsukos, bet vel gi, atsitiktinumo reikalas. Viena karta plaukioja, kita - ne. Kaltint purkštuka, ar burimas iš tirščių ? Ka dar galima būtų apkeist, pažiurėt, nes yra analogiškas pežas su analogišku varikliu.
Antras dalykas, po chipavimo turbinos wastegate'as nesusidoroja su valdymu (dažniausiai perpučia). Meta antipolution-fault ir trumpam apriboja galia. Tik ka pakeista vakuumine pompa, pučia tikrai gerai. Bandyta keisti valdymo vožtuvus su egr'u, sklendes - tas pats. Anksčiau reikejo gerai malku duot ir į kalna, kad užsidegtu antipolutionas, dabar gi užtenka ant tiesiuju užmint trečiu begiu. Pats wastegate'o valdymas tikrintas siurbiant is vamzduko ora - veikia. Bet nuo suodziu "uzkalkejes" ir turi lengviau vaiksioti ? :/
Vel gi, purkštuko bedos ? Dugnais užminus išmeta juodo dumelio (labai net normos ribose). Jei purkštukas myzčiotų ar neturetų but kaip kaminas ?
Siūlau pabandyti ir tau paeksperimentuoti su MAP sensoriumi.
#3
Parašyta 2012 rugsėjo 21 - 00:50
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2012 rugsėjo 21 - 01:03
#4
Parašyta 2012 rugsėjo 21 - 07:25
Ne, šiuo atveju nepainioju, tai tikrai MAP sensorius (oro srauto daviklis), slėginis, esantis iškart atsidarius kapotą, pačiame viršuje, dešinėje. O MAF - tai populiarioji oro srauto matuoklė, esanti iškart po oro filtro.Nepainioji MAP ir MAF ? Nors jei sakai, kad prie interkulerio zarnos - tai vargu. Reik susirast schema kokia, susieskot kur jis yra. Dekingas bet kuriuo atveju, tesiam zaidimus toliau
....
Am, nejaugi cia tas maziukas i kuri eina is interkulerio maza zarnele ? Bandziau ji "bukai" atjungt, jokio efekto. Manai, jei pravalyt padetu ?
Manau pries atlikdamas visokius valymus apsikesiu su kitu pezu, kuris tikrai gerai vaziuoja. Ziuresim kaip bus.
Vienas iš geriausių variantų tokiems žaidimams yra, jei turi nuo veikiančio pasiskolinti.
O mano "pasikrapštymas" prie šio daviklio tikrai ne atsitiktinis, kad išnyko turbinos perpūtimas, nes matau, kad ir slėgis turbinoje normalizavosi (nebeliko tokių perkrovų). Geriausiai būtų, kad tokį daviklį gerą gaučiau pasikeisti, gal tada ir dūmingumas sumažėtų (nes kai tik šis daviklis ir yra vienas iš tų, kurie kompui praneša apie dozuojamą kurą kiekį nuo esamo oro srauto).
Sėkmės bandymuose! (įdomu bus išgirsti apie rezulatatus).
Šį pranešimą redagavo Dandy: 2012 rugsėjo 21 - 07:26
#5
Parašyta 2012 rugsėjo 21 - 10:19
#6
Parašyta 2012 rugsėjo 24 - 12:22
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2012 rugsėjo 24 - 12:26
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0