Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Trukciojam, turbos valdymas nesusidoroja.


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 5

#1 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2012 rugsėjo 19 - 12:37

Sveiki. Po "žaidimų" su oro padavimais (šiltasis buvo atjungtas) prisižaista iki mašinos trukčiojimo, gerai jaučiasi antru begiu stipriau užspaudus. Nors manau, kad tik sutapimas. Diagnostika rodo laaabai pavargusi purkštuka (korekcija virš ~4 iškart užvedus, kokias 5 sekundes, veliau nusimažina iki ~2.5). Taip pat užvedus plaukioja apsukos, bet vel gi, atsitiktinumo reikalas. Viena karta plaukioja, kita - ne. Kaltint purkštuka, ar burimas iš tirščių ? Ka dar galima būtų apkeist, pažiurėt, nes yra analogiškas pežas su analogišku varikliu. Antras dalykas, po chipavimo turbinos wastegate'as nesusidoroja su valdymu (dažniausiai perpučia). Meta antipolution-fault ir trumpam apriboja galia. Tik ka pakeista vakuumine pompa, pučia tikrai gerai. Bandyta keisti valdymo vožtuvus su egr'u, sklendes - tas pats. Anksčiau reikejo gerai malku duot ir į kalna, kad užsidegtu antipolutionas, dabar gi užtenka ant tiesiuju užmint trečiu begiu. Pats wastegate'o valdymas tikrintas siurbiant is vamzduko ora - veikia. Bet nuo suodziu "uzkalkejes" ir turi lengviau vaiksioti ? :/ Vel gi, purkštuko bedos ? Dugnais užminus išmeta juodo dumelio (labai net normos ribose). Jei purkštukas myzčiotų ar neturetų but kaip kaminas ?

Šį pranešimą redagavo PhanT: 2012 rugsėjo 19 - 12:48

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#2 Dandy

Dandy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 204
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P3008, GT Line

Parašyta 2012 rugsėjo 20 - 15:41

Sveiki. Po "žaidimų" su oro padavimais (šiltasis buvo atjungtas) prisižaista iki mašinos trukčiojimo, gerai jaučiasi antru begiu stipriau užspaudus. Nors manau, kad tik sutapimas.
Diagnostika rodo laaabai pavargusi purkštuka (korekcija virš ~4 iškart užvedus, kokias 5 sekundes, veliau nusimažina iki ~2.5). Taip pat užvedus plaukioja apsukos, bet vel gi, atsitiktinumo reikalas. Viena karta plaukioja, kita - ne. Kaltint purkštuka, ar burimas iš tirščių ? Ka dar galima būtų apkeist, pažiurėt, nes yra analogiškas pežas su analogišku varikliu.
Antras dalykas, po chipavimo turbinos wastegate'as nesusidoroja su valdymu (dažniausiai perpučia). Meta antipolution-fault ir trumpam apriboja galia. Tik ka pakeista vakuumine pompa, pučia tikrai gerai. Bandyta keisti valdymo vožtuvus su egr'u, sklendes - tas pats. Anksčiau reikejo gerai malku duot ir į kalna, kad užsidegtu antipolutionas, dabar gi užtenka ant tiesiuju užmint trečiu begiu. Pats wastegate'o valdymas tikrintas siurbiant is vamzduko ora - veikia. Bet nuo suodziu "uzkalkejes" ir turi lengviau vaiksioti ? :/
Vel gi, purkštuko bedos ? Dugnais užminus išmeta juodo dumelio (labai net normos ribose). Jei purkštukas myzčiotų ar neturetų but kaip kaminas ?

Na, identiška situacija (išskyrus purkštukų korekcijas). Dėl turbinos perpūtimo - pas mane buvo užstrigusi wastegate alkūnė prie turbinos (atidarytoje padėtyje). "Pramankštinau" tačiau norimo rezultato dėl turbinos perpūtimo nepasiekiau. Tuomet kaltinau patį vaakuuminį siurbliuką, kuris valdo wastegate vaakumą. Bet kiek buvau sukeitęs su veikiančiais situacija nepasikeitė. Kol brolių anglų puslapyje perskaičiau panašios bėdos sprendimą - MAP sensorius (prisuktas prie intercoolerio žarnos). Jį "pagirdžiau" suodžių valikliu ir kompresoriumi prapučiau vidurius. Dabar kad ir kaip spausčiau, turbinos perpūtimo nebėra :) ... tačiau dūmingumo dar nepavyko sumažinti (...arba atrasti oro nuotėkio).
Siūlau pabandyti ir tau paeksperimentuoti su MAP sensoriumi. :ax:
  • 0

#3 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2012 rugsėjo 21 - 00:50

Nepainioji MAP ir MAF ? Nors jei sakai, kad prie interkulerio zarnos - tai vargu. Reik susirast schema kokia, susieskot kur jis yra. Dekingas bet kuriuo atveju, tesiam zaidimus toliau :) .... Am, nejaugi cia tas maziukas i kuri eina is interkulerio maza zarnele ? Bandziau ji "bukai" atjungt, jokio efekto. Manai, jei pravalyt padetu ? :) Manau pries atlikdamas visokius valymus apsikesiu su kitu pezu, kuris tikrai gerai vaziuoja. Ziuresim kaip bus.

Šį pranešimą redagavo PhanT: 2012 rugsėjo 21 - 01:03

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#4 Dandy

Dandy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 204
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P3008, GT Line

Parašyta 2012 rugsėjo 21 - 07:25

Nepainioji MAP ir MAF ? Nors jei sakai, kad prie interkulerio zarnos - tai vargu. Reik susirast schema kokia, susieskot kur jis yra. Dekingas bet kuriuo atveju, tesiam zaidimus toliau :)

....
Am, nejaugi cia tas maziukas i kuri eina is interkulerio maza zarnele ? Bandziau ji "bukai" atjungt, jokio efekto. Manai, jei pravalyt padetu ? :)
Manau pries atlikdamas visokius valymus apsikesiu su kitu pezu, kuris tikrai gerai vaziuoja. Ziuresim kaip bus.

Ne, šiuo atveju nepainioju, tai tikrai MAP sensorius (oro srauto daviklis), slėginis, esantis iškart atsidarius kapotą, pačiame viršuje, dešinėje. O MAF - tai populiarioji oro srauto matuoklė, esanti iškart po oro filtro.
Vienas iš geriausių variantų tokiems žaidimams yra, jei turi nuo veikiančio pasiskolinti.
O mano "pasikrapštymas" prie šio daviklio tikrai ne atsitiktinis, kad išnyko turbinos perpūtimas, nes matau, kad ir slėgis turbinoje normalizavosi (nebeliko tokių perkrovų). Geriausiai būtų, kad tokį daviklį gerą gaučiau pasikeisti, gal tada ir dūmingumas sumažėtų (nes kai tik šis daviklis ir yra vienas iš tų, kurie kompui praneša apie dozuojamą kurą kiekį nuo esamo oro srauto).
Sėkmės bandymuose! (įdomu bus išgirsti apie rezulatatus).

Šį pranešimą redagavo Dandy: 2012 rugsėjo 21 - 07:26

  • 0

#5 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2012 rugsėjo 21 - 10:19

Dekui, tau ! :) Man vis "vaidenosi", kad jis matuoja oro temperatura po interkulerio, kad misini reguliuot :D Dabar jau pats viska issiaiskinau ir reiktu pastebet, kad tavo pamastymai labai logiski :) Tai pasibandysiu kada gausis ir butinai atrasysiu, kas ir kaip ;)
  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#6 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2012 rugsėjo 24 - 12:22

Na, apkeitem. Manoji gera pasirodo, bo efekto 0. Apkeiciau padavimo slangutes, kurios eina i turbinos reguliavimo voztuva. Nes tas kur ejo sunkiai vakuuma rinkdavo (turiu manometra), tai sukeiciau su egr'u, ten vakuumas pastoviai geras. Nustojo taip daznai perputineti, bet vistiek "nesugaudo" ant sunkesniu rezimu (pvz i kalna 4 begiu, nuo 2k rpm tapke dugnas). Bet sliekai neatkasti :D Reiks kazka toliau galvot.

Šį pranešimą redagavo PhanT: 2012 rugsėjo 24 - 12:26

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0