Jump to content


Photo

P406 ausinimo/peciuko/? problemos


  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1 Liova

Liova
  • Senbuviai
  • posts 45
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 Break

Posted 2012 October 12 - 08:18

Panasiu temu daug, bet kas man tiktu nerandu, todel kuriu nauja tema. Masina P406/2003m./HDI_66kw Pries kelias dienas pradejo grybaut peciukas (klimatronikas) - variklis greitai pasiekia darbine t, bet sildymas salone neveikia. Paskui po daug laiko kazkada pradeda sildyt (kartais pastovejus uzgesintu varikliu 10-15 min, kartais tiesiog vaziuojant), kazkada vel issijungia, zodziu kaip jam uzplaukia. Dar iki sios problemos atsiradimo karts nuo karto isijungdavo raudona ausinimo skyscio lempike. Kiek tikrinau visada jo budavo iki virsaus. Kol viena karta vaziuojant staigiai rodykle uzkilo iki max, uzsidege STOP, gesinau is karto. Si karta skyscio bakelyje nebesimate. Uzsipyliau antifreezo, bet dabar jo pastoviai reikia dapilineti. Kur dingsta antifreezas neaisku - tepalas be majonezo, salone kilimeliai sausi, po kapotu irgi nesimato, kad kazkur kazkas begtu, garai neina. Is dusliarkos irgi nedumyja. Po antifreezo uzpylimo buna, kad ir variklis letai syla, bet nevisada. Tai gal ir termostatui ne viskas ok? Nors dazniausiai tai susyla variklis greitai. Kad kazkur po biski leidzia antifreeza itarimu turiu jau kokie metai, nes budavo problema su langu rasojimu - nei is sio nei is to uztraukia langus akimirksniu, ir tuo metu toks dregmes kvapas atsiranda. Kas keisciausia skyscio dapilinet nereikedavo - gal ten taip silpnai labai parasodavo kazkur, net nzn. Zodziu neisivaizduoju nuo kur pradet ieskot ar kokiam meistrui vezt. Bet kokios idejos welcome. Aciu.
  • 0
Septynvietis break'as

#2 ciurlionis

ciurlionis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 58
  • Automobilis:406

Posted 2012 October 18 - 16:01

Pas mane labai neseniai pasidarė panašiai. Irgi iškarto gesinau. Antifrizą pūtė per probkę ją prasukus, bet jis buvo šaltas ir šlangos buvo šaltos. Pasiskambinau pažystamui jis sakė, kad gali būti jog neatsidaro termostatas. Kaip nekeista pavažiavus mažom apsukom jis atsidarė ir temp normalią rodė ir stop nebeužsidegė todėl pasiekiau kelionės tikslą, bet dėl visa ko manau jį pasikeisiu. Todėl norėčiau sužinoti kur jis randasi automobilyje Peugeot 406 2l HDi 99m 80kw. Ačiū :)
  • 0

#3 Liova

Liova
  • Senbuviai
  • posts 45
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 Break

Posted 2012 October 19 - 07:30

Mano situacija tik siek tiek prasisviete - servise nustate, kad neveikia ventiliatorius. Bet dabar lyg ir aisku per kur dingsta skystis - isvaro per bakelio kamsti su dideliu slegiu. Gal kas gali pasakyti, ar negali but, kad kazkur sistemoj yra oro ir blogai cirkuliuoja. O gal net siurblys neveikia, bet tada turbut is viso greitai uzkaistu. Nes dabar tai uzsipilu vandens iki bakelio virsaus ir vazineju po miesta. Po keliu kilometru bakelis jau buna tuscias, bet temperatura dar laikosi apie 90. Ilgiau pavaziavus aisku pradeda kilt, nes per mazai skyscio lieka. Ar gali tiek itakoti tik neveikiantis ventiliatorius? Gal problema visai ne jame? Kazkaip man tas servisas itartinas.
  • 0
Septynvietis break'as

#4 slimas

slimas
  • Senbuviai
  • posts 123
  • Vieta:Vilnius/Molėtai
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI, automatas

Posted 2012 October 19 - 07:47

Kas del oro kamsciu, tai manau visai tiketina. Kazkada puse dienos teko zaist su slangom ir maigyt jas savo senutei Mazdai, nes irgi, paimdavo ir isvarydavo dideliu slegiu, o ''ismaigius'' ora problema isnyko. :pug: paprasciau, ant slangos yra spec. ventilis nuleist slegiui ar nuorint sistemai
  • 0
Stogo langai, lietaus nuvedimo sistemos, palėpės laitai
www.arpekas.lt

#5 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • posts 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Posted 2012 October 19 - 08:00

Prie ko čia ventiliatorius. Jis gi niekaip nesujungtas. Jeigu rauna per šlangas, kamštį turbūt yra oras. Nuorink kaip man patarė čia. Išpyli visą antifrizą, užvedi mašiną, įjungi pečkas visu greičiu ir pylit antifrizą. :]
  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#6 Liova

Liova
  • Senbuviai
  • posts 45
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 Break

Posted 2012 October 19 - 09:45

AndrejusK -> cia kalba apie radiatoriaus ventiliatoriu ir jis susijes taip, kad neausina radiatoriaus, del ko kyla t bei slegis. As abejoju del to, kad man skysti isvaro, kai termometras skydelyje rodo 90 laipsniu ir temperatura jau pradeda kilt kai truksta skyscio. Dabar is viso vazineju su nuimtu bakelio kamsciu, nes lyg ir ne taip greitai tada isvaro. Kasdien nuvaziuoju 20-30 km ir tam sunaudoju 5l vandens. Butu super, jei dyzelio nereiktu pilt, bet taip deja nera :D
  • 0
Septynvietis break'as

#7 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • posts 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Posted 2012 October 19 - 09:55

AndrejusK -> cia kalba apie radiatoriaus ventiliatoriu ir jis susijes taip, kad neausina radiatoriaus, del ko kyla t bei slegis. As abejoju del to, kad man skysti isvaro, kai termometras skydelyje rodo 90 laipsniu ir temperatura jau pradeda kilt kai truksta skyscio.
Dabar is viso vazineju su nuimtu bakelio kamsciu, nes lyg ir ne taip greitai tada isvaro. Kasdien nuvaziuoju 20-30 km ir tam sunaudoju 5l vandens. Butu super, jei dyzelio nereiktu pilt, bet taip deja nera :D

Tu pažiūrėk gal galva perkaitinta?
Pas tave skystis dingsta, o jis neturėtu dingti. Užvesk mašiną ir tegul pastovi, gal kur lašelių rasi. Jeigu ne tai kažur vidun teka.

Aš čia logiškai mąstau, bet jeigu neaušintu ventliatorius karštą dieną kamštyje kokiame tai greičiau tu variklį sugadinsi nei pradės šaudyti pro šlangas.
Pas mane ventiliatorius rankiniu būdu padarytas. Labai spaudinėjant apsukas pramušdavo prie šlangą, o pramušdavo todėl ,kad buvo silpnai sukabinta. Dabar gerai sukabinau ir niekur neteka ir gali gazuoti kiek nori.

Čia nėra normalu ,kad skystis dingsta, o ir variklis pas tave ne traktorinis ,o HDI. Atsimenu kai pas mane galva perkaitusi buvo tai ,kad šlangų nerautu (kai galva perkaitinta atsiranda oro) aš kamšteli atidaręs būdavau.
Tu su tokiais važinėjimais gal rimtai perkaitinai galvą, gi hdi daug jautresnis nei paprastas dyzelis. :/

Edited by AndrejusK, 2012 October 19 - 09:58.

  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#8 ciurlionis

ciurlionis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 58
  • Automobilis:406

Posted 2012 October 19 - 21:22

Šiandien važiavau tai temperatūra normoje, nebekyla virš normos. Šlangų nepažiūrėjau. Ar verta keisti termostatą ? Ar važinėti vėl sugrybaus. Kai buvo per daug pakilus temperatūra ventiliatorius taip pat neįsijungė.

Edited by ciurlionis, 2012 October 19 - 21:23.

  • 0

#9 ciurlionis

ciurlionis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 58
  • Automobilis:406

Posted 2012 October 20 - 17:25

Tai va. Rodo temp netoli 90 laipsnių. Nuo termostato kur eina viršutinė šlanga, ir apatinė prie termostato šilta. O nuo vidurio viršutinė šalta kaip ledas, radiatorius irgi šaltas. Apatinė šlanga šiek tiek šilta. Antifrizą pučia per probkę davus šiek tiek apsukų. Ką daryti ? Ką tvarkyti ? Ačiū labai už bet kokia info, nes jau nesuprantu ar čia termostatas mala kažką ar ne, nes karštą orą pučia į saloną ir temp daugiau negu netoli 90 laipsnių ant skydelio nekyla. Atstrigo termostatas ar ne ?
  • 0

#10 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • posts 1,483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Posted 2012 October 20 - 17:51

Prie 90 laipsniu radijatorius saltas?
  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#11 ciurlionis

ciurlionis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 58
  • Automobilis:406

Posted 2012 October 20 - 18:22

Prie 90 laipsniu radijatorius saltas?

Taip. Šlangos prie radiatoriaus taip pat. Prie termostato šiltos, o nuo vidurio link radiatoriaus šaltos. Aušintuvas neįsijungia. Ženklų, kad variklis perkaito nemeta.
  • 0

#12 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • posts 1,483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Posted 2012 October 20 - 18:34

ziurek ta/tas slangas kuriose ties tuo vadinamu tavo viduriu jos atsala jau.....arba uzsikise arba oro yra ir necirkuoliuoja....bet pacioj pradzioj issimk termostata ir parsinesk namo,imesk i vandeni ir ziurek ar jis atsidarineja kylant temperaturai ir pasiekiant vandens virimo temp....siaip toj vietoj kur ant termostato uzsideda kauselis su slanga turi but nuorinimo taskas, nes 80Kw motorai ji ten turi, del 66 garantuot negaliu....patariau ka galejau,belieka tau imtis veiksmu :good:
  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#13 ciurlionis

ciurlionis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 58
  • Automobilis:406

Posted 2012 October 20 - 18:46

ziurek ta/tas slangas kuriose ties tuo vadinamu tavo viduriu jos atsala jau.....arba uzsikise arba oro yra ir necirkuoliuoja....bet pacioj pradzioj issimk termostata ir parsinesk namo,imesk i vandeni ir ziurek ar jis atsidarineja kylant temperaturai ir pasiekiant vandens virimo temp....siaip toj vietoj kur ant termostato uzsideda kauselis su slanga turi but nuorinimo taskas, nes 80Kw motorai ji ten turi, del 66 garantuot negaliu....patariau ka galejau,belieka tau imtis veiksmu :good:

Ačiū labai, bandysiu ieškoti ten nuorinimo probkės :)
  • 0

#14 Liova

Liova
  • Senbuviai
  • posts 45
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 Break

Posted 2012 October 22 - 07:58

Mano istorija tesiasi. Daugiau maziau problema issisprende savaime - savaite pavazinejau be kamscio bakelyje pildamas po 5l vandens/20 km ir dabar prisipyliau pilna bakeli, uzsukau kamsti ir jau nuvaziavau virs 100km nedapyles visai skyscio ir su t iki 90 laipsniu. Kaip ir panasu, kad sistemoj buvo oro, jis issivaiksciojo ir isejo per bakeli ir dabar viskas gerai. Slangos minkstos, o servisistai kai tikrino tai sake, kad kietokos buvo. Nors panasu, kad skystis visgi po truputi dingsta, nes vel karts nuo karto uzsidega ausinimo lempute, bet temperatura normali laikosi ir skyscio bakelyje yra. Itariu, kad net tas itariamasis ventiliatorius gali but, kad veikia, tiesiog prie tokiu salygu, kaip dabar jam nebuvo ko isijungineti. Kolkas planuoju taip pavazinet ir ziuret, per kiek laiko skyscio sumazes tiek, kad vel prades kaisti. Galvoju, ka cia daryt su tuo servisu, kuris man nustate, kad neveikia ventiliatorius (as dabar jau tuo abejoju) nesugebejo ar net nebande nuorint sistemos ir uztai paeme 110 Lt :angry: Dar klausimas del galvos perkaitimo - ar nepasijustu ant variklio darbo, kad ji perkaitus? Kokie dar galvos perkaitimo pozymiai? Man dumo nemeta jokio, variklis dirba ideliai, tepaluose nera jokiu majonezu ir pan. Kas dar gali but?
  • 0
Septynvietis break'as

#15 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • posts 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Posted 2012 October 22 - 08:07

Seniai, bet važiavau su perkaitinta galva. Kaip ir nesijaučia skirtumo. Jeigu galva perkaitinta turėtu žiūrint į antifrizo pylimo vietą matytis išeinantys burbuliukai, o jeigu uždarytum propkę tai išvis šlangas rauti turėtu.
  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#16 ciurlionis

ciurlionis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 58
  • Automobilis:406

Posted 2012 October 22 - 17:17

O kokie trūkusios galvos tarpinės požymiai ? Nes temp normali, radiatorius karštas, šlangos irgi, bet pučia per kamštį nors tu ką. Galvoju nupirkti kitą kamštį ir žiūrėti kas bus. Jei ne tada belieka tarpinė.
  • 0

#17 BlOOndine

BlOOndine
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 116
  • Automobilis:607 liuts

Posted 2012 October 22 - 19:30

tai va pas mane irgi pucia lauk antifriza bet pucia tik tada kaigerai uzgazuoji ir nuimi kamsti.kai jis kazkiek nubega tada akseleruojant ji.k traukia atgal ir vel pakyla bet nebeisbega.ryt bandysiu orint.ka dar ziuret?
  • 0

#18 BlOOndine

BlOOndine
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 116
  • Automobilis:607 liuts

Posted 2012 October 25 - 10:57

Ar uzsideganti skyscio trukumo lempute gali rodyti kad yra gedimas sistemoje ar ji rodo tik kad truksta skyscio?nes skyscio yra pakankamai o lempute uzsidegineja
  • 0

#19 Liova

Liova
  • Senbuviai
  • posts 45
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 Break

Posted 2012 November 07 - 08:24

Na aš ir toliau kovoju su ta užsideginėjančia aušinimo skysčio lempute. Kitam servise pakeitė termostatą ir kurį laiką viskas buvo OK - lemputė neužsideginėjo, temperatūra normaliai užkildavo iki 90 ir stovėdavo gerai. Dabar vėl pradėjo užsidegti lemputė, variklis darbinę t pasiekia lėtokai, labai smarkiai reaguoja į salono šildymą t.y. jei įjungi stipriai šildyti saloną, tai darbinę t pasiekia tik labai ilgai važiuojant. Klausimas - ar gali būti tai susiję su blogu skysčiu, nes dabar ten pas mane kažkoks labai seno skysčio, vandens ir naujo skysčio mišinys. Nenoriu jo pilnai keist kol pilnai neaišku dėl ko tos problemos, bet gal problema ir yra skystyje, gal supilsiu naują antifrizą ir viskas stos į savo vietas? Ar galėtų taip būti? Servisas prieš keičiant termostatą tikrino ar laiko sistema slėgį - sakė viskas ok. Tai taip suprantu, kad nuotėkio niekur nėra ir jokios tarpinės ar galvos nėra trūkusios.
  • 0
Septynvietis break'as




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users