Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Autonomkes veikimo principas P807


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 4

#1 rolandas41

rolandas41
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1
  • Automobilis:peugeot 807

Parašyta 2012 spalio 14 - 10:57

gal galite apibudinti autonomkes veikimo principa ir kaip jis isijungia ir išsijungia?
  • 0

#2 devil

devil
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 530
  • Vieta:Marijampole
  • Automobilis:C8 2.2HDI 94KW + bvm6 + navi + el doors + .......

Parašyta 2012 spalio 20 - 16:53

Saip tai ten ne autonominis sildytuvas o tik siaip sildytuvas ;) jis isijungia kai oro temperatura ne didesne nei 10laipsniu ir kai variklis uzkurtas jis reikalingas tam kad dyzelinis automobilis butu ekonomiskesnis, nes saltas dyzelis neekonomiskas dyzelis ;)
Jei jau nori is to sildytuvo pasdaryti autonomini sildytuva tai nera sunku,pajieskok internete yra aprasymu kaip pasidaryti su signalizacija arba isideti taimeri.....

PAskaityk parsisiuntes : http://rutracker.org...c.php?t=3300483

Šį pranešimą redagavo devil: 2012 spalio 20 - 16:58

  • 0
Citroen C8 2,2HDI

#3 oblius

oblius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 58
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 807 2,2hdi 94kw

Parašyta 2012 spalio 30 - 18:55

na as nesu koks mechanikas ar elektrikas.bet turiu 807 ir galiu papasakot kaip sis dalykas pas mane veikia.Dabar kaip tik oro temperatura laikosi zemiau +10.zodziu taip.uzsivedu masina,girdisi toks uzimas,gal net malonus kniaukimas ar uzimas.reiskias veikia.uzgesinus varikli dar kazkiek laiko tas daiktas kniauka,ir uzsiuodzia degusios saliarkos kvapas.bet tik is lauko,salone jokio kvapo.kaip suprantu principas toks,kad pasildo ausinimo sistema ir greiciau pasyla variklis.pries tai turejau 605 dyzeli,tai tas leciau pasildavo negu autobusas.siaip man idomu,kodel uzgesinus varikli webasto dar veikia?pazystamas turejo Mazda 6,tai irgi uzgesinus webasto dar dirbdavo.gal kas pasakys kokia nauda is to?P.S. pastebejau,kad Klaipedoj daugeja 807 ir c8.kazkodel zmones anksciau ju neivertino...?hdi varikliai geri,nerudyja,elektra puse velnio.uz espace tikrai geresni,sharanai ir ju giminaiciai tikrai didesnis hemarojus,nei ev2.be to tu paciu metu sharanai uz ev2 brangesni ant 5000 LT.o ir komplektacija skurdesne

Šį pranešimą redagavo oblius: 2012 spalio 30 - 19:01

  • 0

#4 antanukas

antanukas
  • Nariai
  • Pranešimai: 1.795
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:607 2,2 HDI, 607 2.7 HDI

Parašyta 2012 spalio 30 - 19:14

na as nesu koks mechanikas ar elektrikas.bet turiu 807 ir galiu papasakot kaip sis dalykas pas mane veikia.Dabar kaip tik oro temperatura laikosi zemiau +10.zodziu taip.uzsivedu masina,girdisi toks uzimas,gal net malonus kniaukimas ar uzimas.reiskias veikia.uzgesinus varikli dar kazkiek laiko tas daiktas kniauka,ir uzsiuodzia degusios saliarkos kvapas.bet tik is lauko,salone jokio kvapo.kaip suprantu principas toks,kad pasildo ausinimo sistema ir greiciau pasyla variklis.pries tai turejau 605 dyzeli,tai tas leciau pasildavo negu autobusas.siaip man idomu,kodel uzgesinus varikli webasto dar veikia?pazystamas turejo Mazda 6,tai irgi uzgesinus webasto dar dirbdavo.gal kas pasakys kokia nauda is to?P.S. pastebejau,kad Klaipedoj daugeja 807 ir c8.kazkodel zmones anksciau ju neivertino...?hdi varikliai geri,nerudyja,elektra puse velnio.uz espace tikrai geresni,sharanai ir ju giminaiciai tikrai didesnis hemarojus,nei ev2.be to tu paciu metu sharanai uz ev2 brangesni ant 5000 LT.o ir komplektacija skurdesne

webasta veikia po uzgesinimo del to, kad neperkaistu, pompuoja ir ausinimo skysti.
  • 0

Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
 


#5 Bushmenass

Bushmenass
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 15
  • Automobilis:Ulysse 2.2JTD

Parašyta 2012 lapkričio 03 - 21:56

Webastos degimo kamera po auto užgesinimo taip pat iš karto užsigesina, tiesiog maždaug minutei lieka veikti cirkuliacinis siurblys su oro padavimo ventiliatoriumi, kad ataušintų patį webasto pečiuką.
Šiuose modeliuose stovi Webasto thermo top C/Z, kas reiškia, kad jie eina su elektiniu cirkuliaciniu siurbliuku, taigi gali būti naudojami kaip autonominiai šildytuvai (veikti neveikiant varikliui) ir pašildyti variklį dar jam esant neužvestam, tačiau gamykliškai tokia funkcija nenumatyta - nėra jokio mygtuko salone ar pan. Bet tai realiai nesunkiai ištaisoma, nes pačiam paleisti pečiuką labai paprasta, tereikia į vieną iš laidelių pajungti +12V ir jis pradeda veikti. Veiks tol, kol į tą laidelį bus paduota įtampa arba webastas pasieks ~70*C, tada palauks kol truputį ataušta sistema ir vėl užsikurs ir t.t. žodžiu kol laidelis gauna +12V, tol palaikoma beveik darbinė variklio temp.
Ką jau sudomino, tai tas laidelis yra pajungtas prie pirmojo šios jungties kontakto:
Posted Image
Viskas, pasidarot tumbleriuką, nuotolinį valdymą ar dar ką pagal fantaziją... Kol paduota +12V į pirmą kontaktą, tol webasta veikia. Aš ant dienų taip darysiu, nes važinėju mieste trumpais atstumais, tai ji tik užsikuria ir vėl užsigesina ir taip visą dieną, nemanau kad jai į naudą - ryte vieną kart pašildysiu pilnai variklį, su distanciniu, kol namie pusryčius ėsiu, o visą dieną tada jau nebenaudosiu.
Beja šiaip jei nuotolinis valdymas pasigaminamas, tai pranašu ir salono ventiliatorių įjungti tuo pat metu, kad sušiltų ir salonas, langai nutirptų ir pan., o tas taip pat numatyta gaminant webasta - aušinimo skysčiui įšilus iki ~55*C, į tos pačios jungties 4 kontaktą webasta paduoda +12V (ne daugiau 0,5A srovės!!), taigi per rėlytę galima pajungti ir pečiuko ventiliatorių.
Kaip jau sakiau, kol kas tai tik mano turima informacija, gal kai realiai viską pasidarysiu, galėsiu papasakot plačiau. Ir iš vis, kai paieškoje rankiojau informaciją, radau prikurta daug temų, labai siūlyčiau moderatoriams sukurti "sticky" temą viršujo elektronikos skilties apie webastas, tie kas "auksarankiai" vis tiek patys pasidarys, o kiti, manau, vis tiek neatims paskutinio duonos kąsnio iš autoelektrikų.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0