Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Peugeot 607 2.2 barska kompensatoriai


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 18

#1 ernis1990

ernis1990
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 21
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2 HDI

Parašyta 2012 spalio 20 - 17:55

Kame beda apsvieskit. yra 2.2 benzas 116kw. laisvomis apsukomis barska kompensatoriai kai pagazuoju ant didesniu apsuku dirba svariai, o traukimas yra geras. Kiek suprantu nera tepalo spaudimo, bet pakankamas ,kad prietaisu skydelis nieko nerdytu vadinasi spaudymas kaskoks yra. Kokie variantai gali buti ? bijoti ,kad variklis eina i pabaiga ar ne ? kur ieskoti problemos.
  • 0

#2 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2012 spalio 21 - 07:35

Kame beda apsvieskit. yra 2.2 benzas 116kw. laisvomis apsukomis barska kompensatoriai kai pagazuoju ant didesniu apsuku dirba svariai, o traukimas yra geras. Kiek suprantu nera tepalo spaudimo, bet pakankamas ,kad prietaisu skydelis nieko nerdytu vadinasi spaudymas kaskoks yra. Kokie variantai gali buti ? bijoti ,kad variklis eina i pabaiga ar ne ? kur ieskoti problemos.

Kokius tepalus naudoji? Gali padeti klampesnis tepalas. Pries keiciant tepalus pamegink su WINS'iuku praplaut (i sena tepala supilk, pabirbink ant laisvu 20 min) tada jau elementari tepalu keitimo procedura. Jei nepades, tada nzn, bandyti hidrokompensatorius keist, bet ko tais nelabai tikiu kad juoe beda...

Bet vel, ar tu tikras kad cia hidrkompensatoriu garsas?

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2012 spalio 21 - 07:36

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#3 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2012 spalio 21 - 10:10

Kame beda apsvieskit. yra 2.2 benzas 116kw. laisvomis apsukomis barska kompensatoriai kai pagazuoju ant didesniu apsuku dirba svariai, o traukimas yra geras. Kiek suprantu nera tepalo spaudimo, bet pakankamas ,kad prietaisu skydelis nieko nerdytu vadinasi spaudymas kaskoks yra. Kokie variantai gali buti ? bijoti ,kad variklis eina i pabaiga ar ne ? kur ieskoti problemos.

Tikra tiesa,-pirmas dalykas yra keisti reguliariai tepalus ir keisti ne į bele ką.( tipo pigiausius ). Pigus tepalas blogai atlieka apnašų plovimo funkciją,brudas kaupiasi,tepimas tampa nepakankamas, o tada ir atsiranda visokie nemalonūs garsai. Ir tepalo filtras turėtų būti keičiamas ne į pigiausią už 6 LT...Pasinaudok Laimono patarimu, praskiesk plovikliu tepaliuką ir pabirbink tuščiai . Tik niekur nevažiuok,kol tepalo normaliai nepasikeisi.
  • 0

#4 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2012 spalio 21 - 21:44

Greiciausiai cia bus ne kompensatoriai, o tas faziu variatorius, vts sistemos

Šį pranešimą redagavo talbotas: 2012 spalio 21 - 21:45

  • 0

#5 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2012 spalio 22 - 07:14

Greiciausiai cia bus ne kompensatoriai, o tas faziu variatorius, vts sistemos

va va, del to as jo ir klausiu ar tikrai garsas kompensatoriu... Nes variatoriaus garsas kitoks, labiau plastmasinis nei gelezinis (bent jau mano ausiai)

ZIURIM KLAUSOMES - GERIMES - Ar taip turi dirbti benzinas?...

P.S. as ta garsa apybudinu kaip MINI DYZELIUKO, ir 9 is 10-ties 2.2 benzinu dirba butent taip, kas mane labiausiai ir baido siuose varikliuose, nes remontas ju labai brangus, lauzynuose ju nera... jei cia problema tame, tai manau teks susitaikyti ir vaziuoti su dyzeliuku, na arba kaip vienas kolega tai susitaise, tik zinau nemazai kainavo sitas reikalas.

o cia, kaip V6 turi dirbti :wub: :

SPAUDZIAM

kiek as visiems kartoju nu nepirkit 607-to su 2.2 jokios ekonomijos lyginant su 3.0, ima tiek pat, o v6 ant kiek patikimesnis ir galingesnis, ju pilni srotai ir pan...

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2012 spalio 22 - 08:04

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#6 Hitman

Hitman
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 585
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 508, 2012m, 2.0HDI 100kw

Parašyta 2012 spalio 24 - 11:04

Pas mane 406 su tokiu pat 2.2 varikliu, salta uzkurus garsas lygiai toks pat, apsilus sumazeja tas kalenimas, bet jau nuo pirkimo taip buvo ir kiek esu klauses kitu pas visus taip pat. Toks jau tas 2.2 varikliu garsas kaip daug kas sake puse dyzelio :D. Pas mane traukia gerai, tepalu pavalgo , bet labai nesigilinu, tik sanaudos siuo metu padidejusios, bet ieskosiu priezasciu.
  • 0

#7 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2012 spalio 24 - 11:34

Pas mane 406 su tokiu pat 2.2 varikliu, salta uzkurus garsas lygiai toks pat, apsilus sumazeja tas kalenimas, bet jau nuo pirkimo taip buvo ir kiek esu klauses kitu pas visus taip pat. Toks jau tas 2.2 varikliu garsas kaip daug kas sake puse dyzelio :D. Pas mane traukia gerai, tepalu pavalgo , bet labai nesigilinu, tik sanaudos siuo metu padidejusios, bet ieskosiu priezasciu.

Dar karta kartoju, čia ne variklis kaltas, o barska VTS sistemos mufta, ja pakeitus variklis dirba labai tyliai, bet to niekas nedaro kadangi ji kainuoja apie 1500 Lt. Pagal jūsų kalbas susidaro yspūdis , kad šis variklis iš gamyklos išėjo barškantis :lol:
  • 0

#8 Hitman

Hitman
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 585
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 508, 2012m, 2.0HDI 100kw

Parašyta 2012 spalio 24 - 11:38

Dar karta kartoju, čia ne variklis kaltas, o barska VTS sistemos mufta, ja pakeitus variklis dirba labai tyliai, bet to niekas nedaro kadangi ji kainuoja apie 1500 Lt. Pagal jūsų kalbas susidaro yspūdis , kad šis variklis iš gamyklos išėjo barškantis :lol:

Gal butu galima placiau kas ta VTS sistemos mufta? :blink:
  • 0

#9 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2012 spalio 24 - 12:00

Dar karta kartoju, čia ne variklis kaltas, o barska VTS sistemos mufta, ja pakeitus variklis dirba labai tyliai, bet to niekas nedaro kadangi ji kainuoja apie 1500 Lt. Pagal jūsų kalbas susidaro yspūdis , kad šis variklis iš gamyklos išėjo barškantis :lol:

Ne barskantis bet daugiau 150 000 nelaiko, o moket 1500lt uz jis + darbas tai ka as zinau, WTF kas cia per kaina uz benzino remonta, dyzeli pigiau taisyti...

Niekas juk nesako, jog pvz dyzelinio Ford mondeo 2.0 TDCi purkstukai blogi, visi sako: "Nu nafig, tu fordu varikliai problematiski". Matai esme tame, jog variklis nera nera vien cilindrai su svaistikliais, variklis, tai VISKAS kas po kapotu :) taigi, to pacio (jei jau kalbam apie mondeo 2.0 TDCi) vieno purkstuko remontas 500lt(be garantijos), naujas jis 1700lt kainuoja, visada kai pareina bent 1 is kart visi sekantys nulekia, matematika paprasta, 4x500 turim 2000lt, eilinis zmogus remontuoja automobili ir ziuri i BENDRA mazga, kuris vadinasi VARIKLIS.

O jei jau kalbant apie 2.2 dar nesu girdejes nei vieno zmogaus kuris liaupsintu ta varikli (isskyrus tai, jog jo sukimo momentas ispudingas ir prie mazu apsuku). Tik jei as gerai zinau, porestailingas nebeturi tos bedos, tai gal ir susigundyciau tuom 2.2 jei 3.0 nerasiu...
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#10 Hitman

Hitman
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 585
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 508, 2012m, 2.0HDI 100kw

Parašyta 2012 spalio 24 - 17:00

O tai apart padidejusio garso, to kalenimo, ta VTS sistema turi dar kazkokiu minusu, pvz.: padidejusios kuro sanaudos, sumazejusi trauka ir panasiai? Kur butu galima apie tai isvis pasiskaityti, nes pirma karta girdziu.
  • 0

#11 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2012 spalio 24 - 17:41

Kuro sanaudom tas ytakos neturi, ta mufta stovi ant ysiurbimo vožtuvų velenėlio, pažiūrėjus į paskirstymo diržo apsaugą matosi ta vieta labiau iškilus, beje naujesnis 3.0 irgi turi šią sistemą, o apie tai daug yra aprašyta pvz. baltarusių pežo klubo forume, netgi apie šį variklį atskira tema yra sukurta.
  • 0

#12 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2012 spalio 24 - 18:07

O jei jau kalbant apie 2.2 dar nesu girdejes nei vieno zmogaus kuris liaupsintu ta varikli (isskyrus tai, jog jo sukimo momentas ispudingas ir prie mazu apsuku).

pries pirkdamas saviski ieskojausi hdi.
hdi turi savo bangiai kainuojanciu ir daznai problemas kelianciu mazgu (sankaba, purkstukai, slegio reguliatorius, skyvas, fap), 2.2 benzas turi savo (babinu plokste, motorizuota sklende, uzsikemsantis alsuoklis, dabar dar apie vts parase).
per 4 metus pravaziavau netoli 150kkm is ju apie puse ant duju. per ta laika kas susije su varikliu, neskaitant skysciu/filtru/zvakiu/dirzu, keiciau: map davikli, lamda zonda ir apatine pagalve. dar bludijo greicio daviklis, bet kazkaip savaime susitvarke. apatine pagalve vel reiktu keisti.
Vazinejama buvo dazniausia uzmiesti (kaunas-vilnius-kaunas) laikant greiti ~+20, pradzioj vidutines sanaudos nesiekdavo 8, veliau padidino leistina greiti ir sanaudos puslitriu pakilo. duju valgo apie 10% daugiau. eksploatuojama tikrai ne pensininko rezimu, apsuku rodykle neretai ir i ribotuva atsiremia.
Todel blogai mineti sito variklio, ir aplamai 406-to negaliu.
  • 0

#13 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2012 spalio 24 - 19:21

pries pirkdamas saviski ieskojausi hdi.
hdi turi savo bangiai kainuojanciu ir daznai problemas kelianciu mazgu (sankaba, purkstukai, slegio reguliatorius, skyvas, fap), 2.2 benzas turi savo (babinu plokste, motorizuota sklende, uzsikemsantis alsuoklis, dabar dar apie vts parase).
per 4 metus pravaziavau netoli 150kkm is ju apie puse ant duju. per ta laika kas susije su varikliu, neskaitant skysciu/filtru/zvakiu/dirzu, keiciau: map davikli, lamda zonda ir apatine pagalve. dar bludijo greicio daviklis, bet kazkaip savaime susitvarke. apatine pagalve vel reiktu keisti.
Vazinejama buvo dazniausia uzmiesti (kaunas-vilnius-kaunas) laikant greiti ~+20, pradzioj vidutines sanaudos nesiekdavo 8, veliau padidino leistina greiti ir sanaudos puslitriu pakilo. duju valgo apie 10% daugiau. eksploatuojama tikrai ne pensininko rezimu, apsuku rodykle neretai ir i ribotuva atsiremia.
Todel blogai mineti sito variklio, ir aplamai 406-to negaliu.

Super, reikia tik pasidziaugti :beer:

P.S. 607-tas 3.0 irgi turi nuo pat 2000-tuju ta sistema, bet ji matyt geriau apgalvota, nes bedu su ja nebuna.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#14 Hitman

Hitman
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 585
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 508, 2012m, 2.0HDI 100kw

Parašyta 2012 spalio 25 - 11:37

pries pirkdamas saviski ieskojausi hdi.
hdi turi savo bangiai kainuojanciu ir daznai problemas kelianciu mazgu (sankaba, purkstukai, slegio reguliatorius, skyvas, fap), 2.2 benzas turi savo (babinu plokste, motorizuota sklende, uzsikemsantis alsuoklis, dabar dar apie vts parase).
per 4 metus pravaziavau netoli 150kkm is ju apie puse ant duju. per ta laika kas susije su varikliu, neskaitant skysciu/filtru/zvakiu/dirzu, keiciau: map davikli, lamda zonda ir apatine pagalve. dar bludijo greicio daviklis, bet kazkaip savaime susitvarke. apatine pagalve vel reiktu keisti.
Vazinejama buvo dazniausia uzmiesti (kaunas-vilnius-kaunas) laikant greiti ~+20, pradzioj vidutines sanaudos nesiekdavo 8, veliau padidino leistina greiti ir sanaudos puslitriu pakilo. duju valgo apie 10% daugiau. eksploatuojama tikrai ne pensininko rezimu, apsuku rodykle neretai ir i ribotuva atsiremia.
Todel blogai mineti sito variklio, ir aplamai 406-to negaliu.

Kas del variklio, tai as irgi jokiu bedu neturejau, keiciau tik babina ir pagalves apatine bei virsutine per >4m, nebuvo nei karto, kad neuzsivestu, nei ziema prie didziausiu salciu nei vasara prie karsciu :). Minusas tik toks, kad tepalus megsta paryt ypac, jei paminkai per tapke :D. Sanaudos irgi buvo dujomis vien po miesta 11-12L, uzmiestyje 7-8L vaziuojant 100-110km/h, tik dabar padidejusios sanaudos, gal kazkiek del platesniu padangu, bet gali buti ir kitu problemu, kuriu ieskosiu...

Šį pranešimą redagavo Hitman: 2012 spalio 25 - 11:38

  • 0

#15 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2012 spalio 25 - 12:13

Prisiminkit jog jam reikia butinai idiegti pasildytoja, nes jei ne pirma ziema, tai antra alsuoklis UZSALS o tada variklis UZKALS.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#16 Hitman

Hitman
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 585
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 508, 2012m, 2.0HDI 100kw

Parašyta 2012 spalio 26 - 11:08

Na as tiksliai nezinau ar pas mane yra tas pasildytojas ar ne, bet to majonezo buna atsukus dangteli, bet jau 5 ziemas lietuvoje atlaike :). Kiek kainuoja ta pasildytoja isidet ir ji idejus visiskai panaikina jis ta majoneza?
  • 0

#17 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2012 spalio 26 - 12:00

Jeigu vazineji trumpais atstumais, tai sildytuvas tikrai sumazintu majonezo kieki.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#18 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2012 spalio 26 - 17:34

Jeigu vazineji trumpais atstumais, tai sildytuvas tikrai sumazintu majonezo kieki.

paaiskink kokiu budu sildytuvas ant alsuoklio sumazins majonezo kieki ant dangtelio? :doh:
as netgi manyciau jog priesingai - padidins (nesikaups alsuokly, bet ras kita tam tinkama vieta)
  • 0

#19 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2012 spalio 27 - 06:54

paaiskink kokiu budu sildytuvas ant alsuoklio sumazins majonezo kieki ant dangtelio? :doh:
as netgi manyciau jog priesingai - padidins (nesikaups alsuokly, bet ras kita tam tinkama vieta)

Taip tu teisus, kaupsis auksciausioj vietoje (99% paskirstymo dangtelyje), bet del to nereikia sukti smegenu, svarbu, kad alsuoklis neuzsaltu :)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0