Peugeot 607 2.2 barska kompensatoriai
#1
Parašyta 2012 spalio 20 - 17:55
#2
Parašyta 2012 spalio 21 - 07:35
Kokius tepalus naudoji? Gali padeti klampesnis tepalas. Pries keiciant tepalus pamegink su WINS'iuku praplaut (i sena tepala supilk, pabirbink ant laisvu 20 min) tada jau elementari tepalu keitimo procedura. Jei nepades, tada nzn, bandyti hidrokompensatorius keist, bet ko tais nelabai tikiu kad juoe beda...Kame beda apsvieskit. yra 2.2 benzas 116kw. laisvomis apsukomis barska kompensatoriai kai pagazuoju ant didesniu apsuku dirba svariai, o traukimas yra geras. Kiek suprantu nera tepalo spaudimo, bet pakankamas ,kad prietaisu skydelis nieko nerdytu vadinasi spaudymas kaskoks yra. Kokie variantai gali buti ? bijoti ,kad variklis eina i pabaiga ar ne ? kur ieskoti problemos.
Bet vel, ar tu tikras kad cia hidrkompensatoriu garsas?
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2012 spalio 21 - 07:36
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3
Parašyta 2012 spalio 21 - 10:10
Tikra tiesa,-pirmas dalykas yra keisti reguliariai tepalus ir keisti ne į bele ką.( tipo pigiausius ). Pigus tepalas blogai atlieka apnašų plovimo funkciją,brudas kaupiasi,tepimas tampa nepakankamas, o tada ir atsiranda visokie nemalonūs garsai. Ir tepalo filtras turėtų būti keičiamas ne į pigiausią už 6 LT...Pasinaudok Laimono patarimu, praskiesk plovikliu tepaliuką ir pabirbink tuščiai . Tik niekur nevažiuok,kol tepalo normaliai nepasikeisi.Kame beda apsvieskit. yra 2.2 benzas 116kw. laisvomis apsukomis barska kompensatoriai kai pagazuoju ant didesniu apsuku dirba svariai, o traukimas yra geras. Kiek suprantu nera tepalo spaudimo, bet pakankamas ,kad prietaisu skydelis nieko nerdytu vadinasi spaudymas kaskoks yra. Kokie variantai gali buti ? bijoti ,kad variklis eina i pabaiga ar ne ? kur ieskoti problemos.
#4
Parašyta 2012 spalio 21 - 21:44
Šį pranešimą redagavo talbotas: 2012 spalio 21 - 21:45
#5
Parašyta 2012 spalio 22 - 07:14
va va, del to as jo ir klausiu ar tikrai garsas kompensatoriu... Nes variatoriaus garsas kitoks, labiau plastmasinis nei gelezinis (bent jau mano ausiai)Greiciausiai cia bus ne kompensatoriai, o tas faziu variatorius, vts sistemos
ZIURIM KLAUSOMES - GERIMES - Ar taip turi dirbti benzinas?...
P.S. as ta garsa apybudinu kaip MINI DYZELIUKO, ir 9 is 10-ties 2.2 benzinu dirba butent taip, kas mane labiausiai ir baido siuose varikliuose, nes remontas ju labai brangus, lauzynuose ju nera... jei cia problema tame, tai manau teks susitaikyti ir vaziuoti su dyzeliuku, na arba kaip vienas kolega tai susitaise, tik zinau nemazai kainavo sitas reikalas.
o cia, kaip V6 turi dirbti :
SPAUDZIAM
kiek as visiems kartoju nu nepirkit 607-to su 2.2 jokios ekonomijos lyginant su 3.0, ima tiek pat, o v6 ant kiek patikimesnis ir galingesnis, ju pilni srotai ir pan...
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2012 spalio 22 - 08:04
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#6
Parašyta 2012 spalio 24 - 11:04
#7
Parašyta 2012 spalio 24 - 11:34
Dar karta kartoju, čia ne variklis kaltas, o barska VTS sistemos mufta, ja pakeitus variklis dirba labai tyliai, bet to niekas nedaro kadangi ji kainuoja apie 1500 Lt. Pagal jūsų kalbas susidaro yspūdis , kad šis variklis iš gamyklos išėjo barškantisPas mane 406 su tokiu pat 2.2 varikliu, salta uzkurus garsas lygiai toks pat, apsilus sumazeja tas kalenimas, bet jau nuo pirkimo taip buvo ir kiek esu klauses kitu pas visus taip pat. Toks jau tas 2.2 varikliu garsas kaip daug kas sake puse dyzelio . Pas mane traukia gerai, tepalu pavalgo , bet labai nesigilinu, tik sanaudos siuo metu padidejusios, bet ieskosiu priezasciu.
#8
Parašyta 2012 spalio 24 - 11:38
Gal butu galima placiau kas ta VTS sistemos mufta?Dar karta kartoju, čia ne variklis kaltas, o barska VTS sistemos mufta, ja pakeitus variklis dirba labai tyliai, bet to niekas nedaro kadangi ji kainuoja apie 1500 Lt. Pagal jūsų kalbas susidaro yspūdis , kad šis variklis iš gamyklos išėjo barškantis
#9
Parašyta 2012 spalio 24 - 12:00
Ne barskantis bet daugiau 150 000 nelaiko, o moket 1500lt uz jis + darbas tai ka as zinau, WTF kas cia per kaina uz benzino remonta, dyzeli pigiau taisyti...Dar karta kartoju, čia ne variklis kaltas, o barska VTS sistemos mufta, ja pakeitus variklis dirba labai tyliai, bet to niekas nedaro kadangi ji kainuoja apie 1500 Lt. Pagal jūsų kalbas susidaro yspūdis , kad šis variklis iš gamyklos išėjo barškantis
Niekas juk nesako, jog pvz dyzelinio Ford mondeo 2.0 TDCi purkstukai blogi, visi sako: "Nu nafig, tu fordu varikliai problematiski". Matai esme tame, jog variklis nera nera vien cilindrai su svaistikliais, variklis, tai VISKAS kas po kapotu taigi, to pacio (jei jau kalbam apie mondeo 2.0 TDCi) vieno purkstuko remontas 500lt(be garantijos), naujas jis 1700lt kainuoja, visada kai pareina bent 1 is kart visi sekantys nulekia, matematika paprasta, 4x500 turim 2000lt, eilinis zmogus remontuoja automobili ir ziuri i BENDRA mazga, kuris vadinasi VARIKLIS.
O jei jau kalbant apie 2.2 dar nesu girdejes nei vieno zmogaus kuris liaupsintu ta varikli (isskyrus tai, jog jo sukimo momentas ispudingas ir prie mazu apsuku). Tik jei as gerai zinau, porestailingas nebeturi tos bedos, tai gal ir susigundyciau tuom 2.2 jei 3.0 nerasiu...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#10
Parašyta 2012 spalio 24 - 17:00
#11
Parašyta 2012 spalio 24 - 17:41
#12
Parašyta 2012 spalio 24 - 18:07
pries pirkdamas saviski ieskojausi hdi.O jei jau kalbant apie 2.2 dar nesu girdejes nei vieno zmogaus kuris liaupsintu ta varikli (isskyrus tai, jog jo sukimo momentas ispudingas ir prie mazu apsuku).
hdi turi savo bangiai kainuojanciu ir daznai problemas kelianciu mazgu (sankaba, purkstukai, slegio reguliatorius, skyvas, fap), 2.2 benzas turi savo (babinu plokste, motorizuota sklende, uzsikemsantis alsuoklis, dabar dar apie vts parase).
per 4 metus pravaziavau netoli 150kkm is ju apie puse ant duju. per ta laika kas susije su varikliu, neskaitant skysciu/filtru/zvakiu/dirzu, keiciau: map davikli, lamda zonda ir apatine pagalve. dar bludijo greicio daviklis, bet kazkaip savaime susitvarke. apatine pagalve vel reiktu keisti.
Vazinejama buvo dazniausia uzmiesti (kaunas-vilnius-kaunas) laikant greiti ~+20, pradzioj vidutines sanaudos nesiekdavo 8, veliau padidino leistina greiti ir sanaudos puslitriu pakilo. duju valgo apie 10% daugiau. eksploatuojama tikrai ne pensininko rezimu, apsuku rodykle neretai ir i ribotuva atsiremia.
Todel blogai mineti sito variklio, ir aplamai 406-to negaliu.
#13
Parašyta 2012 spalio 24 - 19:21
Super, reikia tik pasidziaugtipries pirkdamas saviski ieskojausi hdi.
hdi turi savo bangiai kainuojanciu ir daznai problemas kelianciu mazgu (sankaba, purkstukai, slegio reguliatorius, skyvas, fap), 2.2 benzas turi savo (babinu plokste, motorizuota sklende, uzsikemsantis alsuoklis, dabar dar apie vts parase).
per 4 metus pravaziavau netoli 150kkm is ju apie puse ant duju. per ta laika kas susije su varikliu, neskaitant skysciu/filtru/zvakiu/dirzu, keiciau: map davikli, lamda zonda ir apatine pagalve. dar bludijo greicio daviklis, bet kazkaip savaime susitvarke. apatine pagalve vel reiktu keisti.
Vazinejama buvo dazniausia uzmiesti (kaunas-vilnius-kaunas) laikant greiti ~+20, pradzioj vidutines sanaudos nesiekdavo 8, veliau padidino leistina greiti ir sanaudos puslitriu pakilo. duju valgo apie 10% daugiau. eksploatuojama tikrai ne pensininko rezimu, apsuku rodykle neretai ir i ribotuva atsiremia.
Todel blogai mineti sito variklio, ir aplamai 406-to negaliu.
P.S. 607-tas 3.0 irgi turi nuo pat 2000-tuju ta sistema, bet ji matyt geriau apgalvota, nes bedu su ja nebuna.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#14
Parašyta 2012 spalio 25 - 11:37
Kas del variklio, tai as irgi jokiu bedu neturejau, keiciau tik babina ir pagalves apatine bei virsutine per >4m, nebuvo nei karto, kad neuzsivestu, nei ziema prie didziausiu salciu nei vasara prie karsciu . Minusas tik toks, kad tepalus megsta paryt ypac, jei paminkai per tapke . Sanaudos irgi buvo dujomis vien po miesta 11-12L, uzmiestyje 7-8L vaziuojant 100-110km/h, tik dabar padidejusios sanaudos, gal kazkiek del platesniu padangu, bet gali buti ir kitu problemu, kuriu ieskosiu...pries pirkdamas saviski ieskojausi hdi.
hdi turi savo bangiai kainuojanciu ir daznai problemas kelianciu mazgu (sankaba, purkstukai, slegio reguliatorius, skyvas, fap), 2.2 benzas turi savo (babinu plokste, motorizuota sklende, uzsikemsantis alsuoklis, dabar dar apie vts parase).
per 4 metus pravaziavau netoli 150kkm is ju apie puse ant duju. per ta laika kas susije su varikliu, neskaitant skysciu/filtru/zvakiu/dirzu, keiciau: map davikli, lamda zonda ir apatine pagalve. dar bludijo greicio daviklis, bet kazkaip savaime susitvarke. apatine pagalve vel reiktu keisti.
Vazinejama buvo dazniausia uzmiesti (kaunas-vilnius-kaunas) laikant greiti ~+20, pradzioj vidutines sanaudos nesiekdavo 8, veliau padidino leistina greiti ir sanaudos puslitriu pakilo. duju valgo apie 10% daugiau. eksploatuojama tikrai ne pensininko rezimu, apsuku rodykle neretai ir i ribotuva atsiremia.
Todel blogai mineti sito variklio, ir aplamai 406-to negaliu.
Šį pranešimą redagavo Hitman: 2012 spalio 25 - 11:38
#15
Parašyta 2012 spalio 25 - 12:13
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#16
Parašyta 2012 spalio 26 - 11:08
#17
Parašyta 2012 spalio 26 - 12:00
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#18
Parašyta 2012 spalio 26 - 17:34
paaiskink kokiu budu sildytuvas ant alsuoklio sumazins majonezo kieki ant dangtelio?Jeigu vazineji trumpais atstumais, tai sildytuvas tikrai sumazintu majonezo kieki.
as netgi manyciau jog priesingai - padidins (nesikaups alsuokly, bet ras kita tam tinkama vieta)
#19
Parašyta 2012 spalio 27 - 06:54
Taip tu teisus, kaupsis auksciausioj vietoje (99% paskirstymo dangtelyje), bet del to nereikia sukti smegenu, svarbu, kad alsuoklis neuzsaltupaaiskink kokiu budu sildytuvas ant alsuoklio sumazins majonezo kieki ant dangtelio?
as netgi manyciau jog priesingai - padidins (nesikaups alsuokly, bet ras kita tam tinkama vieta)
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0