pilnai sutinku, kad kamstelis nelaiko slegio., nes jis snypscia jau vos kai slegis pakyla.manyciau jog visa tavo mistika ir slepiasi nebelaikanciame slegio kamstyje. uzkilo virs simto, kamstis slegio nelaiko, uzvire, isvare... kamstis turi laikyti beveik iki 1.5 bar, t.y. slangos vos ne padangu kietumo butu.
ne vienas trilitrio savininkas forume jau ruosesi galvas nukelinet tarpines keist, bet po kamscio pakeitimo viskas susitvarke.
bet taciau., man antifrizas nera buves uzkaites daugiau nei vazinejant, greit ar letai 85 C., siuo laiku. stovint geriausiu atveju uzkaista iki 92 ir isijungia pirmasis ventiliatoriaus begis, ir varikli atausina vel iki 85...
ir del to vandens varymo anksciau, kaip sakiau, - tik saltam varikliui., siltam pavarydavo uzspaudus pedala... o dabar jau kelios dienos ramu, nieko nevaro... o skysti isvarydavo kazkur ties sakes laikikliu uz variklio galo... tuo momentu atidarius kapota., ten budavo visiskai viskas sausa...
zodziu, prie progos reiks paeksprementuot su ta zarneles sujungimu.. nes tiesiai virs to ir esu pastebejes laselius... bet kodel taip yra, kad varo kada nori