607 is duslintuvo daug vandens
#1
Parašyta 2012 spalio 21 - 14:47
#2
Parašyta 2012 spalio 21 - 14:57
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#3
Parašyta 2012 spalio 21 - 15:02
#4
Parašyta 2012 spalio 21 - 15:25
Na,vienas iš benzino degimo produktų,-vanduo. Tai jis,tas gyvybės žemėje garantas,paverčia automomobilių duslintuvus pradžioj riaumojančiomis triūbomis,paskiau metalo laužu. Degimo produktais normaliai turi būti išstumtas vanduo iš duslintuvo ( duslintuvas ilgiau pavažiavus įkaista,spaudimas viską išvaro lauk,-jeigu išmetamosios dujos neranda kelio anksčiau. ) Tada vanduo kaupiasi kaip taisyklė galiniame bakelyje,akseleruojant atsiranda pakankamas spaudimas ir tas gyvybė eleksyras atsiduria ant asfalto. 406 galiniame bakelyje (originaliam) buvo net skylutė padaryta apie 3 mm diametro.Dėl 607 nežinau.akseleruojant bega vanduo is duslintuvo po keliu spaudimu bala gan nemaza.peugeot 607 3.0 .kas?nuo ko?kodel?ir dar viena ryta uzsidege vandens lempute atidariau kamsti ten tuscia dapyliau antifrizo.tai buvo pries pora dienu siandien atidariau tai antifrizas per virsu liejas.ir vel klausimas Kodel?
Apie aušinimo skystį,-jeigu antifrizas patektų į degimo kameras tokiais kiekiais,kad per duslintuvą varvėtų,manau netoli važiuotum,- jei iš viso važiuotum.Tada jo būtų ir tepale (tepalo lygio matuoklį apžiūrėk ar neapsinešęs baltom nuosėdom) ir dūmintu variklis baltais dumais oho ho...Žvakes pasitikrink,nes aušinimo skystis jas labai mėgsta niam niam daryti.
Dėl trūkumo,-gali būti nesandarumas aušinimo sistemoje. Ar po pasivažinėjimo ryte po auto nerandi balutės? Gali būti,kad per nesandarumus antifrizą varo tik veikiant varikliui ir tik esant aukštai temperarūrai. Aušinimo sistemoje susidaro šioks toks slėgis,kuris ir padaro meškos paslaugą,nors turėtų apsaugoti sistemą nuo užvirimo . Pasitikrink išsiplėtimo bakelio kamščio dujų reguliavimo vožtuvus.
Antifrizas per viršų liejas ? Čia gali visko būti,dižioji dauguma to "visko" nemaloni . Konkrečiau reikia žiūrėti ,pradedant nuorinimu ,uždegimo žvakėmis,ir t.t Jei galvutės tarpinė pradegusi,apžiūrėdamas žvakes pamatysi ryškų skirtumą tarp gerų ir nebe. Tada liks ieškoti gero variklisto kol stūmoklis nepradegė kiaurai . Tada jau liūdnos mišios motoriukui.
#5
Parašyta 2012 spalio 21 - 16:03
#6
Parašyta 2012 spalio 21 - 16:05
Šį pranešimą redagavo Vyciuz: 2012 spalio 21 - 16:06
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#7
Parašyta 2012 spalio 21 - 16:10
#8
Parašyta 2012 spalio 21 - 16:53
#9
Parašyta 2012 spalio 22 - 10:49
#10
Parašyta 2012 spalio 22 - 12:51
#11
Parašyta 2012 spalio 22 - 12:54
Kai as savajam keiciau varikli butent toki kaip tavo., supylus antifriza., po 10 - 15min., viska isvare lauk per dangteli., pyliau vandeni., isvare vel., tai taip pazaidus dar 2 kartus galu gale nebevare., apsiraminau., bo jau maniau varikli nusipirkau su sprogusiom tarpinem... padariau isvada kad sistema buvo nenusiorinus.. + bakeli atsirado baltu nuosedu., vos ne galva dauziaus., paskiau paaiskejo, kad tos baltos nuosedos kazkokiu keistu ausinimo sistemos kliju koseles liekanos...Dar klausimelis.sian atidares antifrizo kamsti gazavau ir po kokiu 10-15 paspaudimu pradejo antifrizas begt per virsu ar tai normalu?
jau 2 menesiai ., viskas ok. tik uzspaudus gaza iki dugno su dujom labai daug baltu dumu atsiranda. ant benzino tik truputi, labai nedaug pasirodo ties zeme. pasitikrinau antifrizo bakeli., tai ten skyscio lyg apmazejo per 2 cm, bet lempute dar nedega., bet gal cia susivaiksciojo jis po pilna sistema, nes buvau savaitgali keites i normalu antifriza..
Tepalai normoje, svarus, nei padaugejo, nei pamazejo., automato tepalas irgi normoje.. Variklis dirba graziai be trukciojimo..
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#12
Parašyta 2012 spalio 22 - 13:11
#13
Parašyta 2012 spalio 22 - 13:37
Paspaudus "gazą" padidėja variklio sūkiai o su jais ir aušinimo skysčio siurblio našumas t.y. tas skystimėlis pradedamas varinėti daug daug liksmiau. Čia pagalvojau,kad gali būti dar viena problemikė,-tos pompikės riebokšliui amen. Pompikė yra išcentrinis siurbliukas,kuris gali pasisiurbti oro vietoj skystimėlio . Ar paskirstymo diržą keitei? Paprastai keičiant diržą rekomenduojama keisti ir pompą. Ji nebrangi iš esmės,o vat pakeitimas joooooooooooo. Dar vienas argumentas dėl pompos: Skystis juk kažkur dingo. Antifrizas garuoja šiaip sau...Turėjo išvarvėti pro kažkur. Viena labiausiai tikimų vietų,-pro pompą.O kaip nuorinti sistema?pas mane buvo dinges antifrizas bet iki normos dapyliau tai dabar daug paminkius gaza atidarius pucia lauk o kai variklis ramiai dirba antifrizas net nejuda tai gal sukilus apsukoms susikelia spaudimas ir jis del to bega lauk?tepalas svarus tik per dangteli leidzia biski ryt varau keist tarpine tai gal ka ir pasakys kas jam ten dedas.bet variklis dirba labai graziai
#14
Parašyta 2012 spalio 22 - 15:12
#15
Parašyta 2012 spalio 22 - 15:29
www.arpekas.lt
#16
Parašyta 2012 spalio 22 - 17:30
as atsukau 2 ar 3 nuorinimo taskus. vienas ant radiatoriaus kitas ant termostato., trecias lyg ant peciuko i salona zarnos. juos atsukus., dapilinejau skysti pastoviai kol pradejo be perstojo eiti. paskiau dar ant laisvu ilgokai laikiau ., taip zaidziant nusiorino man siaip ne taip.http://www.peugeot-k...ST&f=11&t=49013
Pasiskaityk cia
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#17
Parašyta 2012 spalio 23 - 11:33
Bus batai tarpinei arba galvai , nuvaryk i serviziuka kad is issipletimo bakelio paimtu CO megini (yra toks prietaisiukas normalus servizai turi ) jei ras CO ruoskis atvert pinigine . Nevazinek su pustushcia sistema jei galva nesuraityta tai butiniausiai suraitys . TUREJAU TOKI MALONUMABet dabar skystis nebedingsta jis bega per virsu bet jo vistiek yra norma.lempute uzsidegineja bet kad skyscio nebera kur dapilt.ir baluciu po masina nelieka.kaip nuorint ausinimo sistema?
#18
Parašyta 2012 spalio 23 - 11:35
607-tam bakelis yra zemiau auksciausio nuorinimo tasko neuzvedus variklio oro neispusi o tik pritrauksias atsukau 2 ar 3 nuorinimo taskus. vienas ant radiatoriaus kitas ant termostato., trecias lyg ant peciuko i salona zarnos. juos atsukus., dapilinejau skysti pastoviai kol pradejo be perstojo eiti. paskiau dar ant laisvu ilgokai laikiau ., taip zaidziant nusiorino man siaip ne taip.http://www.peugeot-k...ST&f=11&t=49013
Pasiskaityk cia
#19
Parašyta 2012 spalio 23 - 17:32
uzvestu varikliu, t.y. cirkuliuojant skysciui, sunku nuorint. tokiu atveju siek tiek pakaitinu varikli kad susiltu ir susidarytu slegis ausinimo sistemoje. tada gesinu, biski palaukiu ir nuorinu.607-tam bakelis yra zemiau auksciausio nuorinimo tasko neuzvedus variklio oro neispusi o tik pritrauksi
o jei dar yra duju reduktorius be atskiro nuorinimo ir stovi dar auksciau uz auksciausia nuorinimo taska, tai nuorinima tenka kartot keleta kartu...
#20
Parašyta 2012 spalio 24 - 07:19
va va., pas mane taip ir buvo.. stovi reduktorius ir jis prie stabdziu skyscio., prisuktas prie lonzerono amortizatoriaus..uzvestu varikliu, t.y. cirkuliuojant skysciui, sunku nuorint. tokiu atveju siek tiek pakaitinu varikli kad susiltu ir susidarytu slegis ausinimo sistemoje. tada gesinu, biski palaukiu ir nuorinu.
o jei dar yra duju reduktorius be atskiro nuorinimo ir stovi dar auksciau uz auksciausia nuorinimo taska, tai nuorinima tenka kartot keleta kartu...
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2012 spalio 24 - 07:20
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0