Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Akumuliatoriaus indikatorius


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 4

#1 Darius5000

Darius5000
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 3
  • Automobilis:vw golf mk3

Parašyta 2012 spalio 22 - 16:40

Sveiki. turiu peugeot 607 2.2hdi 2005m. Akumuliatorius sveikas. krovimas 14,5 V . tas akumuliatorius bagazinei pasirode didokas. i ji krovimas nzn ar turi ateit ar ne. Bet uzvedus automobili buna 12.2V ir po truputi kyla. ilgiau palaikius iki 12.6V ir pan pakyla. Beda tokia kad ant skydelio ismeta lempute akumuliatoriaus. O tam ekraneli kur centrinei konsoliei ismeta baterry low. Praskambinau beveik visus laidus susijusius su generatorium ir akumu ir nerandu kame defektas ? gal i ta papildoma akuma bagazinei per mazai ateina ?. Dar pastebejimas, labai greit automobilis "uzmiega". Buna degima ijungi. 10sec ir uzmiega. Isgooglinau kad akumo klemos nekontaktuoja, viska isvaliau, vistiek tas pats. Dekingas uz pagalba.

Uzsienio forume radau tokia pacia beda, gal bus parasyta suprantamiau
[QUOTE]Hi,

I intermittently have the same problem. About 2 weeks ago, I parked the car, after a longish run, locked it as I walked away and the alarm went off. The remote wouldn't stop the alarm. Eventually I opened the car, started the engine and the remote then worked. I found that the date/time had reset to 0000 although the trip meters both on the dashboard and the computer screen had stayed as they were.
I drove the car with no further problems over the last 2 weeks until yesterday. Same thing again, but when I started car I had 'low battery' warning and esp/asr. The button to turn off the esp was flashing and would not respond to being pressed. I drove home, nearly 3 hours and the warnings stayed there and I found that although the cruise control turned on and off, it wouldn't function. The car would not accelerate with it and it would not hold the speed. I started the car this morning, again the time/date were at 0000 (I did not risk locking the car) and the boot would not open. The radio and telephone were turned off, but I've had no 'low battery 'warning today and no esp/asr warning. At first when I drove it this morning the cruise control did not work, but the second time I took it out, no problems. I have tested the two batteries. The starter battery gives 12.6V with the car not running and just over 14 with the engine running. The service battery gives 12.7V and 14.1 respectively. I can't see any loose wires/connectors anywhere... C[QUOTE]

Šį pranešimą redagavo Darius5000: 2012 spalio 22 - 16:54

  • 0

#2 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2012 spalio 23 - 05:30

1. Bele koks akumas automobilyje turi turėti krovimą,kitaip jis nusprogs. 2. Jeigu teisingai supratau,-ant akumo gnybtų dirbant varikliui 12,6 V....Labai mažai. Turėtų būti >13,2 iki 14,2 maždaug ir pakankamai greitai o ne ilgiau palaikius. Išvada,-tavo akumas nekraunamas beveik,todėl ir meta kompas aliarmą. Kaži kurioje vietoje tau tie 14,5 V išlindo? Gal nuo generatoriaus ? Tada problema laiduose prie akumo. Ten atskiras laidas ateina prie + .Prasivalyk,prasivaržyk ir viskas bus OK. Žiema artėja,nelauk bėdos. 3. Automobilis iš paskutiniųjų stengiasi išsaugoti tavo akumą,todėl ir neleidžia jo numarinti. Kai susitvarkysi krovimą,ir automobilis bus dosnesnis. Už dyką tik sūris pelėkautuose. p.s. Jeigu įtampa ant akumo užvedus iškart šoka apie 14 V, akumas arba pilnai pakrautas arba jam skysčio trūksta. Jeigu prieš užvedant auto ant akumo < 12 V,-pirk naują. Jeigu užgesinus variklį įtampa staigiai krenta nuo 13,su kažiek V iki 12 su biškiuku V,-pirk naują.Vasarą iki pardavkės nuvažiuosi,žiemą nemanau. Geriausiai būtų nuvažiuoti pas autoelektriką. Tam reikalui yra spec testeriai,-su jais labai daug ką galima apie akumo sveikatą pasakyti. Ir neapiplėš labai ,bent jau neturėtų jei dar sąžinės turi.

Šį pranešimą redagavo gau173: 2012 spalio 23 - 05:41

  • 0

#3 Darius5000

Darius5000
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 3
  • Automobilis:vw golf mk3

Parašyta 2012 spalio 23 - 08:51

14.5v ant pagrindinio akumuliatoriaus. 12.7v ant to bagazineje. Tai galbut akumas bagazineje jau nebepriima krovimo . Reiks pamegint per prievarta ji uzkraut. Nes jai tu esi teisus ir turi but ant to bagazineje kazkas apie 14V krovimo metu tai kazkas su krovimu jau nebegerai
  • 0

#4 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2012 spalio 23 - 09:22

14,5 V vienam akumui tikrai yra per daug. Žiūrėk laidus,turi būti ir akumų skirtukas diodinis (kitaip vienas kitą trumpins). Pasidairyk,pamėgink tą bagažinėje pakrauti atskirai. Pas mane jau vienas -tik bagažinėje.
  • 0

#5 Darius5000

Darius5000
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 3
  • Automobilis:vw golf mk3

Parašyta 2012 spalio 23 - 15:08

issiemiau bagazines akuma. su sakute darant apkrova 10V . pats jis turi 12V. Isidejau kita akuma. same sh..... Dabar krovimo net negauna. Nebus kokio saugiklio ant bagazines akumo pliuso ?
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0