Peršokti prie turinio


Nuotrauka

2.0 hdi 66kw degimo reguliavimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 36

#1 akmenskaldys

akmenskaldys
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 11
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2012 spalio 22 - 18:19

sveiki atsitiko problema , kad saltas variklis ryte dumina pilkais dumais galvojau , kad del zvakes nes buvo viena nusprogus , pakeiciau , bet vistiek tokia pati situacija tai lieka tik degimas , kad jisai yra per velyvas ir buvau vienam garaze , kad sureguliuotu , bet man pasake , kad jisai nesireguliuoja tipo pati sistema surguliuoja , bet ar taip gali buti? gal kam buvo panasi situacija ir gal zinot kokio galingumo yra generatorius 2.0 hdi 66kw?
  • 0

#2 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2012 spalio 22 - 21:13

Taip, automobilio kompas pats parenka reikalinga degimo paskubos kampa pagal davikliu duomenis.Kas tau sake kad lieka tik degimas?Del generatoriaus ju gali buti keliu galingumu,priklausomai nuo komplektacijos,automobilio metu.
  • 0

#3 akmenskaldys

akmenskaldys
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 11
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2012 spalio 23 - 16:35

meistras sake , kad velyvas bus , del to ir meta duma
  • 0

#4 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2012 spalio 23 - 17:18

meistras sake , kad velyvas bus , del to ir meta duma

kaip ir buvo mineta, ipurskimo kampa kompas parenka pagal kruvos davikliu duomenis.
teks prie kompo jungtis ir ziuret ka kuris daviklis rodo.
o gal ir visai kita problema paaiskes per diagnostika...
  • 0

#5 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Parašyta 2012 spalio 23 - 22:14

Gali mesti pilka duma del purkštuku ryte. Jeigu pakeitei viena žvake tai nereiškia, kad kita kita diena nenumirė. Na čia niuansų daug. Daryk diagnostika ką pasakys. Nors juk ji irgi ne viską parodo. Aš kolkas savo dūmingumo priežasties ieškau pusė metų..... ir niekas neranda... Atsibodo jau... :doh: :doh: :doh:
  • 0

#6 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2012 spalio 24 - 12:44

Srauto matuokles, interkuleris, uzsikises egr'as, egr'o voztuvas, turbinos valdymo voztuvas, purkstuku korekcijos ? Viskas patikrinta ir viskas gerai ?
  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#7 akmenskaldys

akmenskaldys
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 11
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2012 spalio 24 - 18:30

srauto matuokle manu gera , nes jai but parejus tao netraaiktu, interkulerio pas mane nera, oegr voztuva valiau
  • 0

#8 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Parašyta 2012 spalio 24 - 18:49

srauto matuokle manu gera , nes jai but parejus tao netraaiktu, interkulerio pas mane nera, oegr voztuva valiau

kaip tu ji valei??? aš tai savo tiesiog pekeičiau kai buvo amen...
  • 0

#9 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2012 spalio 26 - 12:10

srauto matuokle manu gera , nes jai but parejus tao netraaiktu, interkulerio pas mane nera, oegr voztuva valiau

Na vat is to, kad manai nelabai galima susidaryt nuomones. Geriau butu jei apsikeistum su kuo pasiziuret. EGR'a gali patikrint pritraukes oro per slangute ir atleides poto, turetu girdetis aiskiai kaip atsoka. Su turba panasiai. Taip pat korekcijas purkstuku reiktu paziet, jei bent vienas myzcioja tai ir bus tavo beda.

Šį pranešimą redagavo PhanT: 2012 spalio 26 - 12:11

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#10 zilvezilve

zilvezilve
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 145
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2014 sausio 29 - 20:06

Norejau dar paklaust del to degimo, nes man idomu pasidare ar kazkiek neina reguliuot skirstymo velenelio skyvo? Nes kai ziurejau internete kaip jis atrodo, tai yra skyles praplatintos ir kazkiek gali sukiotis ir taip kazkiek pavelint arba paankstint. nes neseniai keitem dirza vw touran, tai pas jy galima reguliuot ta skyvely ir taip pasidarai kokio tau reikia degimo :)
  • 0

#11 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2014 sausio 29 - 21:26

Norejau dar paklaust del to degimo, nes man idomu pasidare ar kazkiek neina reguliuot skirstymo velenelio skyvo? Nes kai ziurejau internete kaip jis atrodo, tai yra skyles praplatintos ir kazkiek gali sukiotis ir taip kazkiek pavelint arba paankstint.
nes neseniai keitem dirza vw touran, tai pas jy galima reguliuot ta skyvely ir taip pasidarai kokio tau reikia degimo :)

ten yra tokia shaima, ja galima reguliuoti su ja degima mechanishaki galima pavelinti paankstini. Ishbandzhiau ant savo 307
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#12 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 sausio 30 - 00:36

Kokonai > ten ne degimas, o fazės reguliuojas/išsireguliuoja, bet paskirtis visai ne ta, nes juk velenėlį su stebule statom standžiai, o sukiojam tik patį škyvą. Jei paskirtis būtų fazių pareguliavimui, būtų kaiščiuojamas škyvas ir sukiotųsi velenėlis. Niekada to škyvo nesukiokit reguliuodami degimus ar dar kažkokius kitus įsivaizduojamus parametrus. Tas škyvas ant stebulės ten yra sumontuotas tam, kad diržo keitimo metu kompensuot naujo diržo galbūt nevienodą ilgį. Susistato alkūninis ir velenėlis (pagal stebulę, o ne pagal škyvą velenėlis kaiščiuojasi), atsileidžiam škyvo varžtelius ir pastato per vidurį maždaug tų reguliavimo skylių (jei statysim kuriam nors šone - galima pamesti per dantį) ir užveržiam, tuomet uždedam naują diržą, atsileidžiam vėl škyvo varžtelius ir pasukam prieš laikrodžio rodyklę, taip įtempdami diržą. Diržas gaunamas sustatytas idealai ir fazės pagal gamintojo skaičiavimus + kažkiek nusidėvėjimo. Bet užtai nėra + diržo ilgio paklaida, kaip gaunasi su visais, kurių škyvai nereguliuojami, kad ir tas pats HDi nuo kažkurių metų jau nebeturi šio navaroto. Kai būna 16V, beveik visada bent vienas škyvukas turi tokį navarotą, kad suderint teisingai ir tarpfazinį skirtumą, kadangi velenėliai darinėja skirtingos paskirties vožtuvus. Tiesa, reikia nepamiršti, kad tokiu atveju, kai keičiam savo rankomis ir savo įrankiais, kartais geriau ten iš viso nė nelįsti ir pasitikėti prieš tai stačiusiais pvz Dylerinio serviso kažkur Vokiečiuose meistrų darbu bei naujojo diržo gamintojo tikslumu, nes atsileidus tą velenėlį, jūsų naudojami gražtai, varžtai ar storos vielos savadarbiai kaiščiai ir jų diametrų paklaida nuo originalių kaiščių iškart gali kalti dvigubai stipriau, nei tas diržo ilgio nuokrypis. Daugiau teorijos paskaitom, prieš diržus keisdami, vyrai, m? :hmm: Reiks kiba jau pradėt normalius pinigus už šitą darbą imt, dar tik įtempimo matuoklis turi atvažiuot :clap:

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 sausio 30 - 00:37

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#13 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2014 sausio 30 - 15:08

Taip jokiu degimo reguliavmo nera ir jis nenumatytas.Tadas1991 viska teisingai surase.Taip dirzo pakeitimas nera paprastas dalykas.Yra daug daug visokiausiu niuansu keiciant dirza.Be to keiciant dirza butinai reikalingas itempimo matuoklis.Cia daug kas tikriausia tuoj prades sakyti kad keiciau daug dirzu staciau kaip moku be jokiu itampimo raguliatoriu ir viskas ok.Taip suprantu kad galima ir pataikyti , galima ir buti atmusus ranka taciau visgi geriausa statyti kaip rekomenduoja gamintojas ir su reikiamai irankiais.Vazinejant Lietuvoje dirzu resursas gal ir nelabai nukencia , taciau nalabai taisyklingai pastacius dirza ir vazinejant (sakysine autobanais) jo resursas tikrai sumazes.

Šį pranešimą redagavo Vaaaldas: 2014 sausio 30 - 15:09

  • 0

#14 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2014 sausio 30 - 15:10

Kokonai butu idomu suzinoti kaip tu reguliavai degima??
  • 0

#15 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2014 sausio 30 - 19:53

Kokonai butu idomu suzinoti kaip tu reguliavai degima??

ne degima, ner ce ko lazdavostis sumaishiau ;) man ta shaiba keiciant dirzha atitruko. ji uzhkerenriuota ten tik ar koki velnia. bo nukrtito ir viskas :) 3 taskai ir ant visu tinka ta saiba :) lexia pasijunges zhiurejau kas darosi, su raktu alkunini prasuki ir stebi kas vyksta, bo ta shaiba man uzhdejus ne taip, nesikurdavo peu peu. tai atgal sulipinau,kai pradejo normalia kurtis, pagal laispsnius diagnostika rode norma, su svarke tashkiukus ant shaibos uzhdejau ir palikau. 2 metai laiko : )
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#16 zilvezilve

zilvezilve
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 145
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2014 sausio 30 - 20:55

tai tipo neina nieko suzaist, kad pasiankstintu degimas?
  • 0

#17 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2014 sausio 30 - 21:20

Taigi jau ne vienas as sakiau, kad degimas nesireguliuoja, mechaniskai.Degima kiek reikia reguliuoja kompas, pagal atatinkamu davikliu duomenis, paskaityki daug kas apie tai rase.
  • 0

#18 aricardas

aricardas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 204
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:laukiu dovanu

Parašyta 2014 sausio 30 - 21:51

tai tipo neina nieko suzaist, kad pasiankstintu degimas?

kam reikia ta degima ankstinti kur cia paslaptis gal gali pasidalinti
  • 0
PSA diagnostika ir elektronikos remontas --- nu gal nevien PSA---tinka ir kiti prancuzai www.raktaijums.lt 8 681 63199 www.prancuzas.lt

#19 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2014 sausio 30 - 22:18

Aricardas parase, ir man pasidare idomu (daug kas cia rase kad nori paankstinti degima) kam to reikia??
  • 0

#20 zilvezilve

zilvezilve
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 145
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2014 sausio 30 - 22:41

tas degimo paankstimas duoda ta, kad masina lengviau kuriasi ir darbas variklio geresnis. bet man visvien nedasyls, jeigu ta krumpliaraty eina kazkiek pasukt, tai turetu kazkas ir pasikeist. o tai tarkum paimkim vw grupes punpaduza, jisai ir reguliuoja viska pagal kruva davikliu, bet irgi yra galimybe sukioti krumpliaraty, kury pasakus jau pasikeicia degimo kampas. o dar noriu paklaust, kaip tiksliai atreguliuot velenelio davikly? nesuprantu as masinai kail ir viskas tvarkoj, bet uzvest sunku, dariau diagnostika tai mete 0340 velenelio ir alkuninio sinchronizacija, tai matyt to daviklio blogas atstumas parinktas
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0