Arba davikliai blogi, arba peršokęs diržas, arba išreguliuotas būtent tas pasukimas velenėlio škyvo ant stebulės ir duoda netinkamas fazės - kompas gaudo, kad esant tam tikram taške velenui, velenėlis kažkur ne ten, kur turėtų būt.tas degimo paankstimas duoda ta, kad masina lengviau kuriasi ir darbas variklio geresnis. bet man visvien nedasyls, jeigu ta krumpliaraty eina kazkiek pasukt, tai turetu kazkas ir pasikeist.
o tai tarkum paimkim vw grupes punpaduza, jisai ir reguliuoja viska pagal kruva davikliu, bet irgi yra galimybe sukioti krumpliaraty, kury pasakus jau pasikeicia degimo kampas.
o dar noriu paklaust, kaip tiksliai atreguliuot velenelio davikly? nesuprantu as masinai kail ir viskas tvarkoj, bet uzvest sunku, dariau diagnostika tai mete 0340 velenelio ir alkuninio sinchronizacija, tai matyt to daviklio blogas atstumas parinktas
Mes jau kiek kartų pakartojom, kad siurbliui niekas nesireguliuoja. Sukinėjasi velenėlio škyvas, o siurblio škyvas išvis net neturi mietkės, pagal kurią būtų statomas degimas. Degimą reguliuoja kompas ir tik kompas. Tą kompą galima programuoti ir tikriausiai ankstinti/vėlinti, bet pats siurblys čia tik kelia slėgį magistralėj ir pats degimo niekaip neįtakoja.