Peršokti prie turinio


Nuotrauka

406 apsukos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 9

#1 klevas

klevas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 50
  • Automobilis:406 1.8 16V 96"

Parašyta 2012 lapkričio 05 - 19:43

Sveiki. Taigi turiu tokia bedele. skaitinejau forume bet kazko panasaus nerandu. Tad nusprendziau pats paklausti. Pameginsiu viska paaiskinti. Pas mane pezukas 406 1.8 16v benzas/dujos Zodziu, viskas yra taip, pastovejus po nakties varikli meginu kurti, taciau jo niekaip neuzvesi. pasukus rakteli lyg ir pradeda dirbti, apsukos pakyla virs 1000 bet iskart krenta zemyn. Tad norint uzkirti turi laikyti pastoviai pedala. Uzkurus varikli laikau pedala nuspaudes mazdaug puse, taciau apsukos laikosi truputi auksciau tukstancio, taciau negesta. ir palaipsniuj nespaudziant pedalo apsukos kyla. palaikius gal minute jau galima megint antleist pedala ir ziureti ar apsukos laikysis. daznai buna kad pasikurenus siektiek laikant pedala, ji atleidi ir iskart apsukos krenta iki nulio. taciau taip buna tik uzsikuriant kai masinyte buna pastovejusper nakti ar truputeli trumpiau. kai apsukos jau laikosi vienodai, galima vaziuoti. vaziuojant nei gesta nieko. apsukos laikosi apie 1100 1200. trumpai tariant reikia laikyti gazo pedala apie pora minuciu kol variklis padirba ir pats palaiko apsukas. dujos tiesiogines, tad kuriasi iskart ant benzino. pirmas automobiliukas, tad labai nepykit jei kas netaip parasyta, stengiaus :ax:
  • 0
--------------------------------------------------------
Peugeot 406 1.8 16V 96"
--------------------------------------------------------

#2 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2012 lapkričio 05 - 20:04

paieskok temu apie laisvos eigos voztuva, manau jog jis stringa...
  • 0

#3 klevas

klevas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 50
  • Automobilis:406 1.8 16V 96"

Parašyta 2012 lapkričio 05 - 23:07

Dar klausimukas. Jo neimanoma kaipnors pravalyti ar kaip? Gal padetu? Ar tiesiog keisti ir viskas.

Šį pranešimą redagavo klevas: 2012 lapkričio 05 - 23:26

  • 0
--------------------------------------------------------
Peugeot 406 1.8 16V 96"
--------------------------------------------------------

#4 vyrgaz

vyrgaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 396
  • Vieta:Kaunas-Kėdainiai
  • Automobilis:407sw 1,8 92kw 06'

Parašyta 2012 lapkričio 06 - 07:26

Pradžiai gali pravalyt, jei nepadės, keisk kitu..Man padėjo pravalymas..Bet ir apsukų šokinėjimas tik pašilusiai mašinai būdavo..O tiesa, ar įjungus kondicionierių nesukyla apsukos? Man dujininkas patarė- jei šokinėja apsukos, tai įjungi kondiškę, tada motoras pats šiek tiek susikelia apsukas, tuomet atjungi LEV fyškę ir vuolia.. :ax:
  • 0

#5 klevas

klevas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 50
  • Automobilis:406 1.8 16V 96"

Parašyta 2012 lapkričio 06 - 23:46

Ijungus kondiske, tai tik apsukos pakrenta zemyn ir viskas. Vaziuojant kely kai ijungi kondiske, tai iskart pastebi kad apsukos pakrenta ir truputi prislobsta variklis. O LEV isimimas sunkus reikalas? Ir kaip ji geriausiai pravalyti? Butu idomu suzinoti kur jis tiksliai randasi, kad kazko nepridirbus dar labiau.
  • 0
--------------------------------------------------------
Peugeot 406 1.8 16V 96"
--------------------------------------------------------

#6 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2012 lapkričio 07 - 12:20

Sveiki. Taigi turiu tokia bedele. skaitinejau forume bet kazko panasaus nerandu. Tad nusprendziau pats paklausti.

Pameginsiu viska paaiskinti. Pas mane pezukas 406 1.8 16v benzas/dujos Zodziu, viskas yra taip, pastovejus po nakties varikli meginu kurti, taciau jo niekaip neuzvesi. pasukus rakteli lyg ir pradeda dirbti, apsukos pakyla virs 1000 bet iskart krenta zemyn. Tad norint uzkirti turi laikyti pastoviai pedala. Uzkurus varikli laikau pedala nuspaudes mazdaug puse, taciau apsukos laikosi truputi auksciau tukstancio, taciau negesta. ir palaipsniuj nespaudziant pedalo apsukos kyla. palaikius gal minute jau galima megint antleist pedala ir ziureti ar apsukos laikysis. daznai buna kad pasikurenus siektiek laikant pedala, ji atleidi ir iskart apsukos krenta iki nulio. taciau taip buna tik uzsikuriant kai masinyte buna pastovejusper nakti ar truputeli trumpiau. kai apsukos jau laikosi vienodai, galima vaziuoti. vaziuojant nei gesta nieko. apsukos laikosi apie 1100 1200.

trumpai tariant reikia laikyti gazo pedala apie pora minuciu kol variklis padirba ir pats palaiko apsukas. dujos tiesiogines, tad kuriasi iskart ant benzino.

pirmas automobiliukas, tad labai nepykit jei kas netaip parasyta, stengiaus :ax:

Turėjau 406 :pug: ,tiesa 2.0,bet manau sistema ta pati. LEV gali būti kaltas,tačiau tai labiau pasireiškia kai variklis karštas ir kompas kurą dozuoja maksimaliai taupydamas gamtą. Seni LEV visi stringa,garai praplovus pusmetuką ar daugiau ten problemų nebus. Dar liambda. Gali numauti viškę ir pamatysi ar veikia. Numauk dirbant varikliui. Jei veikia,pajusi iškart. Yra dar toks daiktas,kaip akseleratoriaus padėties daviklis .Dar yra oro srauto daviklis,kuris yra vienas iš labiausiai "švelnumą mėgstančių" įrengimų. Jeigu jis grybauja,-stabilių apsukų net pakeitę variklį neturėsi. Jis turi negerą įprotį prisisiurbti š..do iš pasiurbimo kolektoriaus. Paprastai tas daiktas ura prisukamas vieni varžtu ir oro žarnigaliu sujungiamas su pasiurbimo kolektoriumi.Matuoja kiek oro variklis srebia. Ne vieną kart yra tekę valyti šio daviklio srėbtuvę nuo oro-tepalo kamšalų. Dažnai tik to ir pakanka.
  • 0

#7 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2012 lapkričio 07 - 12:38

Turetam 406 97m, 1,8l 81kw (praktiskai tas pats motoras kaip 2,0l 97kw) dujininkai bande isvalyt LEV. Deja po valymo isvis pradejo nelaikyt apsuku arba laikyt labai aukstas. Pirkau nauja, aisku reikejo savaji issiimt kaip pavyzdi, pasikeiciau ir bedos baigtos. Isimt ji visai nesunku, jis stovi droselio sklendej. Siekiant didesnio patogumo reiketu isimt filtradeze. Pirma karta isiminedamas prie -30 daugiabucio kieme puciant dideliam vejui, uztrukau apie 5 minutes. Todel dryztu teigt kad neverta autoservisui moket 20 ar daugiau litu uz jo keitima. Juolab kai jam pakeist tereikia atsuktuvo. Beje pakeitus nauju reikia uzkurt pergazuot ir gesint. Tokia procedura reikia kartot maziausiai 3 kartus darant minutes pertrauka.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#8 klevas

klevas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 50
  • Automobilis:406 1.8 16V 96"

Parašyta 2012 lapkričio 08 - 00:35

Siandien atsitiko keistas dalykas. Kadangi pasikeiciau galini salnyka, prie to pacio pasikeiciau ir termostata.. taciau atsitiko kaikas keisto. kai jau buvau paruoses visiskai bolida isvaziuoti is garazo, sumasciau uzkurti ir paziureti ar viskas tvarkoje. isedau i masina, pasukau per starteri, jau ruosiaus gaudyti gazo pedala, kad apsukos nekristu.. bet ziuriu jos laikos.. masina stovejo dvi dienas nekurta. likau nesuprates. uztekdavo vien 3 valandu, ir tiek nereikdavo, svarbu variklis saltas palikdavo ir jau tekdavo laikyti gaza kol pasils kad apsukos nekristu iki dugno.. na bet pagalvojau gal cia taip kazkas.. palikau ja stovet porai valandu lauke, ant vejo, galvoju bus salta, vel pameginsiu kurt.. vel kuriu, ir vel apsukos normaliai, nei sokineja nei ka.. o svarbiausiai kad nedariau nieko su LEV. tiesiog pasikeiciau termostata ir salnyka.. kas mano supratimu yra visai is kitos operos... tai ir paliko labai keista.. butu idomu suzinoti, gal kas numano kaip cia taip viskas vyksta?? :hmm:
  • 0
--------------------------------------------------------
Peugeot 406 1.8 16V 96"
--------------------------------------------------------

#9 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2012 lapkričio 08 - 01:49

Siandien atsitiko keistas dalykas. Kadangi pasikeiciau galini salnyka, prie to pacio pasikeiciau ir termostata.. taciau atsitiko kaikas keisto. kai jau buvau paruoses visiskai bolida isvaziuoti is garazo, sumasciau uzkurti ir paziureti ar viskas tvarkoje. isedau i masina, pasukau per starteri, jau ruosiaus gaudyti gazo pedala, kad apsukos nekristu.. bet ziuriu jos laikos.. masina stovejo dvi dienas nekurta. likau nesuprates. uztekdavo vien 3 valandu, ir tiek nereikdavo, svarbu variklis saltas palikdavo ir jau tekdavo laikyti gaza kol pasils kad apsukos nekristu iki dugno.. na bet pagalvojau gal cia taip kazkas.. palikau ja stovet porai valandu lauke, ant vejo, galvoju bus salta, vel pameginsiu kurt.. vel kuriu, ir vel apsukos normaliai, nei sokineja nei ka.. o svarbiausiai kad nedariau nieko su LEV. tiesiog pasikeiciau termostata ir salnyka.. kas mano supratimu yra visai is kitos operos... tai ir paliko labai keista.. butu idomu suzinoti, gal kas numano kaip cia taip viskas vyksta?? :hmm:

Nieko keisto neįvyko.Paprasčiausiai keisdamas sujudinai užsistovėjusias jungtis. Jei tiksliai neradai gedimo,dar išlys yla iš maišo. Grubiai laisvų apsukų reguliavimas vyksta bemaž taip: užbirbini starterį ,į cilindrus paduodamas kažkoks iš anksto nustatytas kuro kiekis ir kažkiek oro. Tie kažkiekai priklauso nuo poros pradinių veiksnių,tai variklio temperatūra ir paduodamo oro temperatūros. Variklio temperatūrą matuoja daviklis variklio korpuse,oro temperatūrą daviklis pasiurbimo kolektoriuje. Toliau po keletos taktų pradeda darbuotis kompas. Matuojamas paduodamo oro kiekis MAP sensoriumi,stebima akseleratoriaus skendės padėtis ,variklio sūkiai ir kiek vėliau,kai liambda pakankamai sušils,vertinamos išmetamosios dujos. MAPas čia aikštingiausia vieta.Pagal jo parodymus kompas daro esmines kuro padavimo ir LEV reguliavimo pataisas. LEV tai iš esmės papildoma oro padavimo reguliuojama skylė pasiurbimo kolektoriuje. Kai paspaudus akseleratoriaus pedalą prasiveria pagrindinė oro sklendė,LEV įtaka tampa nebesminė. Toliau dirba MAP ir temperatūros davikliai. Liambdos vaidmuo šiame procese neesminis,nors kažkiek įtakoja laisvas apsukas. Ji reikalinga reguliuoti oro-benzo santykį pagal likutinį deguonies kiekį išmetamosiose dujose. Iš esmės tai yra katalizatoriaus saugotojas.
Tarkim LEV geras,MAP geras,termometrai irgi geri. Kas lieka? Ametus dar ir komutatoriaus klaidas,-lieka tik oro ir kuro padavimo sistemos. Oras,-gali būti nesandarumai žarnose ,-oro išretėjimas pasiurbimo kolektoriuje nekontroliuojamas. Atitinkamai ir sūkiai bus nenuspėjami,bet kuo daugiau spausi gazą tuo procesas darysis stabilesnis. Kitas reikalas kuras. Jei pas tave įpurškimas,itin svarbu kuro slėgis purkštukuose. Slėgio reguliatoriai būna skirtingi,todėl ir priežastys skirtingos.
Maždaug taip viskas vyksta,-variklis sukasi,komutatorius gauna informaciją iš sūkių daviklio ir jei sūkiai neatitinka užplanuotų,-koreguoja LEV padėtį,matuoja oro srautą,paduoda daugiau ar mažiau kuro į purštukus.
  • 0

#10 klevas

klevas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 50
  • Automobilis:406 1.8 16V 96"

Parašyta 2012 lapkričio 08 - 23:46

Dekui tau uz issamu paaiskinima! Kolkas viskas gerai, jokiu bedu, per kelias paras tik viena karta teko sukt starteri antra karta, nes krito apsukos. O taip, tai ryte net be jokiu problemu uzsikure. O budavo taip kad ryte spedavai parukyt du kartus kol galedavai atleisti gaza.
  • 0
--------------------------------------------------------
Peugeot 406 1.8 16V 96"
--------------------------------------------------------




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0