406 2.2 HDI bedos
#1
Parašyta 2012 lapkričio 12 - 10:07
2.2 HDi varikliu beda turiu su check engine lempute (-pastoviai ismeta vaziuojant tolygiai virs 2000 apsuku) po keliu vedimu uzgesta.
Labai daug narses po interneta radau kelis dalykus del ko gali buti.
Gal kam pades ir gal kas pakomentuos turintis info ar siaip (pats dar kolkas netvarkiau sias bedas nes uztrukau vien info surinkti apie menesi ir laukiu atlyginimo):
1. Sokineja temperaturos rodykle - ant 2.2 hdi varikliu pasirodo kad temperaturos daviklis yra skirtas ne vien tik temp. matuoti bet ir valdyti kuro padavimo procesa. Is temperaturos daviklio signalas paduodamas i kompiuteri kuris pagal temperatura paskaiciuoja kiek paduoti kuro ir t.t.. Poto tik is kompo pareina i skydeli. Taigi uzdaras ratas ir rodykle sokineja, o sokinejant rodyklei pasijaucia traukos dingimas atsiradimas (pas mane sita beda yra ir reikia keisti temperaturini davikli kuris montuojas netoli termostato)
Temp davikliu gali buti ir 2 ar net 3. 1 - ventiliatoriui (ausinti sistema) 2- kaip jau kalbejau 3-? nebepamenu. (Zinau kad pagal spalvas gali atskirti (turiu namie daugiau info - rasau is darbo)
Ar kam pakeitus padejo?? Ar buvote susidure su sia problema (P.S. - sokinejant temp rodyklei engine check neismetineja).
2. SWIRL (turbinos uzsigazavimo priezastis arba oro slegio padidejimas)- labai mazai informacijos del sio daigciuko. Tikrai stengiaus ieskoti lb lb daug ir niekas nieko neparase (gal ir klystu gal kas rase bet neradau) kaip jis turi veikti. Taigi radau informacijos rusu saite ir tik viename.
Snekama yra apie si daigta kodas 036387 robetas puslapyje(idedu ir puslapi) galima pasiziureti kaip jis atrodo (kaina apie 100 lt).
Robetas - nuotrauka
Taigi ka jis atlieka ir kaip issiaiskinti ar jis veikia ar ne:
Atidarius kapota desineje variklio puseje matoma svirtele kuri turi vaikscioti uzgazavus iki 2000-2200rpm - is vienos padeties turetu pereiti i kita. Jeigu nevaiksto tai reiskia labanakt...
Taip taip ka jis atlieka - vaziuojant mazom apsukom ar kai dirba laisvom apsukom, kai nereikalingas didelis galingumas yra atidaryti tik 4 oro paemimo voztuvai. Pasiekus 2000-2200 rpm atsidaro (kai svirtele pereina i kita padeti) dar papildomi 4 oro paemimo voztuvai. Taip sukuriamas oro sukurys (maisomas kuro/oro misinys) ir isgaunamas didesnis variklio galingumas (pavyzdys paprastas is rusu saito : i ramia arbata iberi cukraus ir ji tirps tau ilgai o jei issuki arbata su sauksteliu ir i besisukancia arbata iberi cukraus ji juk momentaliai istirpsta).
OK jau zinom kas tai ir ka jis atlieka tai klausima iskyla prie ko cia turbina:
Jeigu svirtele neslankioja tai reiskia kad yra pazeista membrana (svirteles vaiksciojimas padarytas vakuminiu budu). Taigi kiek surinkau informacijos gaunasi taip kad sugedus svirtelei o kitaip tariant suplysus memranai i vakumine sistema papuola oras. Papuolus orui i vakumine sistema per SWIRL sistema pradeda pusti durbina maximum kiek tik gali o ne kiek turetu. (Sita beda pas mane yra - beda pasirode vaziuojant pastoviu greiciu virs 2000 rpm kai pradeda veikti Swirl padetis, o kai gazuoji iki 4000 is vietos nereaguoja i toki bajeri).
Gal kas susiduret?? Ar teko keisti?? Ar daugiau info turit??
Taigi cia 2 rimtesni gedimai. Del swirl tai 100% (itariu) nes tas sudukas autostradoj suvalge mano turbina. Isilekiau greit iki 160 km/h ir poto tik check uzsidege ir po 5 -10 sekundziu isgirdau grazu garsa - gergzdejima is turbinos. Taip atsisveikinau su tukstantuku lt (ryte sumasciau dar uzvesti ko nepatarciau niekam - uzvedus is suluzusios tubinos pasiduoda tepalai tiesiai i cilindrus ir uzsiturbina variklis; savaime aisq trauki rakteli lauk o variklis vikstiek veikia - nepamirstam junkt 5 pavara ir atleist sanka kitaip tariant gesint ant pavaros nes priesingu atveju galesite rinktis stumoklius ne is po kapoto o nuo kapoto )
3. FAP filtras - tai toks sudinas reikalas kas juos sugalvojo kaip ir nusaut reiktu. Taigi tai toks mikrodaleliu surinkimo irenginys kuris per laika uzsinesa. Savaime aisq jis paskaiciuotas taip kad regeneruotusi - maisant dyzelini kura su eoliu. Eolis (lb brangus ir perpardavinetojai uzpila ne eoli o dyzeli) pilamas i bakeli kuris yra po masina prie uzpilimo. Remontavimo budas - keitimas i nauja; plovimas su kerheriu; grezimas skyliu; montavimas lauk ir isprogramavimas. Kiekvieno asmeninis pasirinkimas nes jei pasakysiu kad bent vienas geras tai iskart atsiras kas paneigs ir uzvirs diskusija
Asmeniskai as ismontavau (isdauziau) ir isprogramavau paskubejes nes galvojau kad lemputes uzsidegimo beda del jo. Bet pasirodo kad ne ir aiskindamasis toliau radau 1 ir 2 beda auksciau pamineta.
Zinau kad 2.2 hdi peugeot 406 ir 607 vienodi del 807 negaliu tiksliai garantuoti.
Apie filtrus nemanau kad isvis reikia sneketi nes cia suprantamas kiekvienam dalykas kad filtrus visus reikia keisti ir tik i gerus i ne i slamsta uz 10 - 20lt.
Idomu ar kas yra susidure su tokiom bedom? ir ar issprendete.
#2
Parašyta 2012 lapkričio 12 - 14:59
#3
Parašyta 2012 lapkričio 12 - 17:52
#4
Parašyta 2012 lapkričio 12 - 19:23
pas 2.2 hdi tikrai yra tas dalykasman kazkaip nesiderina dyzelis, juolab common rail su " Taip sukuriamas oro sukurys (maisomas kuro/oro misinys)"
Ta paprasta svirtele SWIRL kuri atidaro papildomai 4 oro paemimo voztuvus prie 2000 rpm ir susidaro oro sukurys.
Ikeliu pavyzduka is peugeot forumo
Pavyzdukas
#5
Parašyta 2012 lapkričio 12 - 19:33
Dekingas uz info del kuro temperaturos daviklio sito net nezinojau - kad toks yra.as keiciau temperaturos davikli nes man is viso nebejudejo parodimai skidelija,ir apsukos buvo didesnes ,pakeitus susitvarke,,swirla taip pat keiciau nes manajam membrana prakiuro,,bet blogumo nepastebejau ,gal per greit pakeiciau pastebejas ,,na ir FAP kai uzsikiso sumokejau didelius pinigus servizui uz tvarkima ir pavaziavus gal 20,000 vel prasidejo uzsikisimo problemos,tai kol nezinojau kaip ji isprogramuot greziau skyles,,po to isdauziua visai ir programiskai atjungiau,na ir dar del temperaturos daviklio,,yra dar daviklis ant komanrailo tai kuro temperaturos daviklis,jis didele muzika groja kompui ,na man dar jo nereikejo keisti rasau tik kad zinotum,,,na o pats as vazineju su ESP defective,,ir antipolition defective,,ir dar niekaip nerandu problemos,,siaip trauka nedingus vaziuoja gerai
Reiskia reikia keist man butinai temperaturos davikli ir aiskintis su SWIRL.
Del FAP tai daug kam prikolas tas kad isplauna tuos fap o eolio nebera (arba dyzelis uzpiltas) ir nebesiregeneruoja ir uzkemsa vieniem po 20 000 kitiems po 40 000 km. Man siule irgi skyles grezti - tipo 10 pasiemi isgrezi viena skyle ir vazinejies jeigu meta tai grezi dar viena skyle jei vikstiek meta tai grezi trecia. Kiek aiskino servize tai dazniausiai reikia 2 arba 3 skyliu. As tai pasirinkau isvis ji isdauzyt ir isprogramuot (manau geriausias variantas).
Del SWIRL memranos tai tikrai skaiciau viename rusijos forume ir su nuotraukom ten viskas parodyta. Ai ka as sneku juk nuoroda galiu imest
SWIRL KEITIMAS RUSU FORUME
Dar syki dekingas del info.
#6
Parašyta 2012 lapkričio 22 - 12:47
kiek atsimenu tai atvirksciai. Swirlas veikia iki tam tikru apsuku, paskui jis pradeda trukdyti ir del to praveriami tie voztuvaipas 2.2 hdi tikrai yra tas dalykas
Ta paprasta svirtele SWIRL kuri atidaro papildomai 4 oro paemimo voztuvus prie 2000 rpm ir susidaro oro sukurys.
Ikeliu pavyzduka is peugeot forumo
Pavyzdukas
Jei kam idomu, paieskokit internete voliojasi pdf'as su pakankamai issamiu 2.2HDI aprasymu, raktinis zodis: EDC15C2, jei kas nezino, tai cia variklio kompo Bosch'o modelis). Ten bus ir apie Swirla, ir apie FAP ir apie kitas sito motoro sistemas.
#7
Parašyta 2012 lapkričio 22 - 13:42
#8
Parašyta 2012 lapkričio 23 - 02:08
Swirla teko keist. Kokios tu info daugiau nori ? Reik "tiesiu ranku" ir daug besilankstanciu prailgyntuvu...2-4h uzima, geriau servisui patiket toki darba
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2012 lapkričio 23 - 02:13
#9
Parašyta 2012 lapkričio 24 - 20:11
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0