
Kas kaltas dėl aukštų apsukų (P406,98)
#1
Posted 2012 November 17 - 09:40
#2
Posted 2012 November 17 - 09:49
#3
Posted 2012 November 17 - 10:56


Edited by brizas, 2012 November 17 - 10:57.
#4
Posted 2012 November 17 - 11:52
#5
Posted 2012 November 17 - 14:19
![;]](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/mirkt.gif)
#6
Posted 2012 November 17 - 14:29

#7
Posted 2012 November 17 - 15:22
#8
Posted 2012 November 17 - 16:25
Nu kad rodos tikrinom su passat'u 6 begiu, pas ji ~2.5 prie 130 (spidometro), pas mane 2.7k rpm. Realus greitis, aisku kazkur minus 5-3km/h. Tai cia is tu 200rpm mazai naudos. Realiai jei patinka 406'as gali bet koki hdi'na imt. 140 vaziuot jokiu bedu nebus, bent jau pas mane niekas nerekia,nestaugia6-iu pavaru...

Edited by PhanT, 2012 November 17 - 16:30.
#9
Posted 2012 November 17 - 18:40
Pasikeisk deze(deki greitesne), ir tavo problemu su variklio kaukimu nebus. Taciau turesi daugiau pasukti varikli pries perjungiant pavara, nes kitaip variklis netemps.Tai reiškia su šiuo mašiniuku ant 140 km/k autostrada apie 600 km nelabai pavyks pavažiuoti (kažkaip atrodo nenormalu taip kaukint variklį)... kokio variklio ateityje dairytis, kad būtų galima lėkt su vėjeliu? Rudenį lėkėm link Kroatijos, tai užmigt galima, kaip lėtai velkasi, o variklis atrodo beproto kaukia

#10
Posted 2012 November 18 - 09:09
#11
Posted 2012 November 18 - 10:02
Kai remontavo deze reikejo meistro prasyti kad (jeigu turejo) pakeistu pagrindine pavaru dezes pora(pvz. nuo P307 ).Galima (cia vienas is variantu) netgi deti P406 2.0 16V auto pavaru deze.Tik sedano. Jau bus greitesne.120 km/val apie 3000 apsisukimu.Variklis 1,9TD, 66 kw. Ar yra kur nurodyta kokios turi būti apsukos važiuojant tam tikru greičiu?
O kas galėtų būti negerai pavarų dėžėje? Ji remontuota prieš metus dėl 3, 4 pavaros sinchronizatoriaus. Bet tiek anksčiau, tiek po to apsukos visada buvo tokios aukštos
#12
Posted 2012 November 18 - 10:14
#13
Posted 2012 November 26 - 09:49
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users