Kas kaltas dėl aukštų apsukų (P406,98)
wilkas
-
-
Forumo naujokai
-
posts 29
Posted 2012 November 17 - 09:40
Pasiekus 3K RPM, automobilis važiuoja apie 110 km/h. Ar apsukos turi būti tokios aukštos? Jei ne, kas galėtų būti dėl to kaltas? Turbina?
P406, 98', 66kw, universalas
Kas kaltas dėl aukštų apsukų (P406,98)
sukys
-
-
Nuolatiniai dalyviai
-
posts 83
-
Vieta:Kaunas
-
Automobilis:peugeot 807
Posted 2012 November 17 - 09:49
Pavarų dėžė
Kas kaltas dėl aukštų apsukų (P406,98)
brizas
-
-
Senbuviai
-
posts 777
-
Vieta:siauliai
-
Automobilis:peugeot605 2.1 td 1997m
Posted 2012 November 17 - 10:56
o kox variklis
jei tavo 1.9 td tai gal ir turi tokios apsukos but, pas
2.1 td prie 3000 r/pm buna 130 km/h.
Edited by brizas, 2012 November 17 - 10:57.
joks materialus kunas ,turintis rimties mase, negali virsyti sviesos greicio
Kas kaltas dėl aukštų apsukų (P406,98)
wilkas
-
-
Forumo naujokai
-
posts 29
Posted 2012 November 17 - 11:52
Variklis 1,9TD, 66 kw. Ar yra kur nurodyta kokios turi būti apsukos važiuojant tam tikru greičiu?
O kas galėtų būti negerai pavarų dėžėje? Ji remontuota prieš metus dėl 3, 4 pavaros sinchronizatoriaus. Bet tiek anksčiau, tiek po to apsukos visada buvo tokios aukštos
Kas kaltas dėl aukštų apsukų (P406,98)
stasiux
-
-
Senbuviai
-
posts 471
-
Vieta:salia kedainiu
-
Automobilis:peugeot 406 2.1td,406 coupe 2.0, 807 2.2hdi,407 2.0hdi
Posted 2012 November 17 - 14:19
viskas gerai toj pavaru dezej.jei netinka tokios apsukos,keisk masina.tik kita butinai rinkis su kitokia greiciu deze.tuo paciu ir variklis jau bus kitoks
Kas kaltas dėl aukštų apsukų (P406,98)
wilkas
-
-
Forumo naujokai
-
posts 29
Posted 2012 November 17 - 14:29
Tai reiškia su šiuo mašiniuku ant 140 km/k autostrada apie 600 km nelabai pavyks pavažiuoti (kažkaip atrodo nenormalu taip kaukint variklį)... kokio variklio ateityje dairytis, kad būtų galima lėkt su vėjeliu? Rudenį lėkėm link Kroatijos, tai užmigt galima, kaip lėtai velkasi, o variklis atrodo beproto kaukia
Kas kaltas dėl aukštų apsukų (P406,98)
brizas
-
-
Senbuviai
-
posts 777
-
Vieta:siauliai
-
Automobilis:peugeot605 2.1 td 1997m
Posted 2012 November 17 - 15:22
6-iu pavaru...
joks materialus kunas ,turintis rimties mase, negali virsyti sviesos greicio
Kas kaltas dėl aukštų apsukų (P406,98)
PhanT
.
-
-
Senbuviai
-
posts 1,736
-
Vieta:..
-
Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW
Posted 2012 November 17 - 16:25
6-iu pavaru...
Nu kad rodos tikrinom su passat'u 6 begiu, pas ji ~2.5 prie 130 (spidometro), pas mane 2.7k rpm. Realus greitis, aisku kazkur minus 5-3km/h. Tai cia is tu 200rpm mazai naudos. Realiai jei patinka 406'as gali bet koki hdi'na imt. 140 vaziuot jokiu bedu nebus, bent jau pas mane niekas nerekia,nestaugia
O tas 1.9 66kw ner zveris, tai dazniausiai taip ir buna, kad silpnesnis variklis - trumpesnes pavaros.
Edited by PhanT, 2012 November 17 - 16:30.
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm
Kas kaltas dėl aukštų apsukų (P406,98)
Vaaaldas
-
-
Senbuviai
-
posts 987
-
Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
-
Automobilis:Peogeut 406 1995
Posted 2012 November 17 - 18:40
Tai reiškia su šiuo mašiniuku ant 140 km/k autostrada apie 600 km nelabai pavyks pavažiuoti (kažkaip atrodo nenormalu taip kaukint variklį)... kokio variklio ateityje dairytis, kad būtų galima lėkt su vėjeliu? Rudenį lėkėm link Kroatijos, tai užmigt galima, kaip lėtai velkasi, o variklis atrodo beproto kaukia
Pasikeisk deze(deki greitesne), ir tavo problemu su variklio kaukimu nebus. Taciau turesi daugiau pasukti varikli pries perjungiant pavara, nes kitaip variklis netemps.
Kas kaltas dėl aukštų apsukų (P406,98)
wilkas
-
-
Forumo naujokai
-
posts 29
Posted 2012 November 18 - 09:09
O tai kokia būtų ta greitesnė dėžė? Nuo kito auto ar kažkokia modifikuota ar ne stock'inė?
Kas kaltas dėl aukštų apsukų (P406,98)
Vaaaldas
-
-
Senbuviai
-
posts 987
-
Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
-
Automobilis:Peogeut 406 1995
Posted 2012 November 18 - 10:02
Variklis 1,9TD, 66 kw. Ar yra kur nurodyta kokios turi būti apsukos važiuojant tam tikru greičiu?
O kas galėtų būti negerai pavarų dėžėje? Ji remontuota prieš metus dėl 3, 4 pavaros sinchronizatoriaus. Bet tiek anksčiau, tiek po to apsukos visada buvo tokios aukštos
Kai remontavo deze reikejo meistro prasyti kad (jeigu turejo) pakeistu pagrindine pavaru dezes pora(pvz. nuo P307 ).Galima (cia vienas is variantu) netgi deti P406 2.0 16V auto pavaru deze.Tik sedano. Jau bus greitesne.120 km/val apie 3000 apsisukimu.
Kas kaltas dėl aukštų apsukų (P406,98)
wilkas
-
-
Forumo naujokai
-
posts 29
Posted 2012 November 18 - 10:14
Ačiū.
Jei pavyks praeit artėjančią naująją dyzelių technikinę, reiks pasitart dėl keitimo
Kas kaltas dėl aukštų apsukų (P406,98)
wilkas
-
-
Forumo naujokai
-
posts 29
Posted 2012 November 26 - 09:49
Beja, čia
http://en.wikipedia....iki/Peugeot_406 radau, kad visų dyzelinių variklių maksimali galia nurodyta prie 4000 rpm. Ar tai nereiškia, kad iki tokių apsukų galima drasiai spausti su dyzeliuku?