Peršokti prie turinio


Nuotrauka

2.0l 99kw motoro bedos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 7

#1 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2012 lapkričio 22 - 18:16

Situacija kad tik nupirkus automobili jis iskart sunkiai vedesi. T.y. reikedavo kelias sekundes pasukt kad uzsikurtu, siltas motoras kuriasi kartais lengviau, taipogi kartais isiles motoras imdavo ir nei is sio nei is to uzgesdavo. Taipogi saltam motorui kvailioja pasukos. Nesokineja, bet pakyla iki 1500sukiu pasilaiko, tada siek tiek nukrenta. Apsuku pulsavimas ir uzgesinejimas buvo savaime dinge. Tik vis neduodavo ramybes kartais traukos nebuvimas. Zvakes, tepalus ir kitas eksplotacines dalis pakeiciau. Vestant orams pasireiske dar viena problema, tai uzvedus salta motora po 2- 5 sekundziu pradedavo vidruot motoras, taip kaip nedirbtu vienas cilindras. Idejus kita babina pabandymui (nauja) niekas nepasikeite apart to kad nepasireiske traukos nebuvimas. Vis beieskant laiko dar kart pasidaryt diagnostika pas rimta meistra pries kelias dienas vel pradejo kvailiot apsukos ir pradejo trukciot, bei ismete klaidos simboli prietaisu skydelyje. Nieko nelaukdamas pasikeiciau babina. Kolkas vaziavau tik esant siltam motorui. Tai kolkas trauka sugryzo (galbut netiek kiek turetu but, bet trauka akivaizdziai geresne), apsukos nesikilnoja, bet atleidus gaza ir ismynus sankaba jos krenta iki 500 sukiu ir pakyla iki mazdaug 800 - 900 ir truputieli vis kokiai sekundei pakrenta iki 700 sukiu ribos. Bet toks apsuku nelygumas jau nesijaucia. Zinau kad tokiu atveju geriausia iseitis gero diagnosto pasluagos, bet Siauliuose gebaciu atlikti ne vien klaidu nuskaityma yra nedaug, todel pradziai kreipiuosi i jus gal kazkam teko susidurti su tokiom bedom? Ir galit nukreipti teisinga linkme?
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#2 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2012 lapkričio 22 - 19:40

Situacija kad tik nupirkus automobili jis iskart sunkiai vedesi. T.y. reikedavo kelias sekundes pasukt kad uzsikurtu, siltas motoras kuriasi kartais lengviau, taipogi kartais isiles motoras imdavo ir nei is sio nei is to uzgesdavo. Taipogi saltam motorui kvailioja pasukos. Nesokineja, bet pakyla iki 1500sukiu pasilaiko, tada siek tiek nukrenta. Apsuku pulsavimas ir uzgesinejimas buvo savaime dinge. Tik vis neduodavo ramybes kartais traukos nebuvimas. Zvakes, tepalus ir kitas eksplotacines dalis pakeiciau. Vestant orams pasireiske dar viena problema, tai uzvedus salta motora po 2- 5 sekundziu pradedavo vidruot motoras, taip kaip nedirbtu vienas cilindras. Idejus kita babina pabandymui (nauja) niekas nepasikeite apart to kad nepasireiske traukos nebuvimas.
Vis beieskant laiko dar kart pasidaryt diagnostika pas rimta meistra pries kelias dienas vel pradejo kvailiot apsukos ir pradejo trukciot, bei ismete klaidos simboli prietaisu skydelyje. Nieko nelaukdamas pasikeiciau babina. Kolkas vaziavau tik esant siltam motorui. Tai kolkas trauka sugryzo (galbut netiek kiek turetu but, bet trauka akivaizdziai geresne), apsukos nesikilnoja, bet atleidus gaza ir ismynus sankaba jos krenta iki 500 sukiu ir pakyla iki mazdaug 800 - 900 ir truputieli vis kokiai sekundei pakrenta iki 700 sukiu ribos. Bet toks apsuku nelygumas jau nesijaucia.
Zinau kad tokiu atveju geriausia iseitis gero diagnosto pasluagos, bet Siauliuose gebaciu atlikti ne vien klaidu nuskaityma yra nedaug, todel pradziai kreipiuosi i jus gal kazkam teko susidurti su tokiom bedom? Ir galit nukreipti teisinga linkme?

Kaip suprantu,užkūrus šaltą , variklis vibruoja. Panaši bėda buvo ir pas mano 406 2.0 99 KW . Oro temperatūrai nukritus žemiau +8 laipsnių,rytais taip būdavo. Jokia diagnostika nieko gero neparodė. Na ir negali parodyti,nes tuo metu variklis jau būna šiltas. Pats pastebėjau,kad tuo metu kažkiek būdavo užpilamos žvakės. Kvailys pasikeičiau temperatūros,map daviklius,liambdą ,babinas...Niekas nepadėjo. Liambda kiek sumažino sūkių svyravimus,nors diagnostika rodė,kad ji dar gyva,tik įkaisdavo ilgai.Atsitiktinai radau pas draugą garaže remontuojamą tokį patį :pug: . Pasiskolinau komutatorių ir viskas kaip ir atsistojo į savo vėžias. Geriausia buvo,kai komutatoriais atsikeitėme. Abu patapo geri. Taip ir liko klausimas be aiškaus atsakymo. Po to dar pusmetį viskas buvo ok kol pardaviau.
  • 0

#3 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2012 lapkričio 22 - 20:08

Apie koki komutatoriu kalbi?
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#4 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2012 lapkričio 22 - 21:29

Apie koki komutatoriu kalbi?

Pas mane kopo nebuvo ,tik įpurškimo sistemos komutatorius.
  • 0

#5 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2012 lapkričio 22 - 22:21

Pas mane kopo nebuvo ,tik įpurškimo sistemos komutatorius.

Kaip kompo nebuvo, kaip tik kompas viska valdo nera sitame variklyje jokiu komutatoriu
  • 0

#6 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2012 lapkričio 22 - 22:23

Ka butent vadini ipurskimo komutatorium? Gal taip vadini motoro valdymo ECU? Tas blokas esantis juodoj plastikinej dezej, uz desiniojo zibinto.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#7 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2012 lapkričio 23 - 14:16

Ka butent vadini ipurskimo komutatorium? Gal taip vadini motoro valdymo ECU? Tas blokas esantis juodoj plastikinej dezej, uz desiniojo zibinto.

Toje dėžėje gali būti skirtingi dalykai priklausomai nuo komplektacijos.Jei teisingai prisimenu,tai buvau radęs 8 skirtingas tos "dėžės" modifikacijas. Skirtumai nuo radikalių iki programos modifikacijų. Kai kurie žmonės kompiuteriu vadina viską,kur tik randa mikroschemą...Deja,tai kiek ne taip nors šiais laikais tai tik skonio reikalas. Ten gali būti tik variklio valdymo blokas o gali būti ir viso auto valdymo blokas .

Šį pranešimą redagavo gau173: 2012 lapkričio 23 - 14:27

  • 0

#8 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2013 gegužės 12 - 19:51

Vakar ieskojausi laidu reikalingu borto kompiuteriui pajungt ir buvau nuemes dvi jungtis nuo motoro ECU. Ir siandien uzvedus motoras purtosi dirbant laisvom apsukom, nesvarbu kokia motoro temperatura, visalaika purtosi lyg nedirbtu du cilindrai. Laikant paspausta gaza variklis dirba lyg ir tolygiai. Gal kas turit ideju kaip ta issprest? Akumo atjungimas padetu?
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0