Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Ventiliatorius savaime įsijungia 407


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 12

#1 €uras

€uras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 311
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0HDI

Parašyta 2012 lapkričio 23 - 13:46

Sveiki, bandžiau ieškot panašiai bėdai pamąstymų, bet neradau, taigi, 407 pradėjo keistai jungt ventiliatorių (prie radiatoriaus). Aušinimo skysčio temperatūra vos pasiekus 70 laipsnių būna, o variklio temperatūra dar nespėja pasiekt 90 laipsnių, ir jau įjungia ventiliatorių, jam įsijungus variklio darbas kažkiek pagarsėja. Esmė tame, kad seniau taip nebuvo, būdavo aušinimo skystis iki 90 laipsnių pakyla, variklio temperatūra virš 100 laipsnių (dar ne kritinė temperatūra) ir ventiliatorius nebuvo įjungiamas. Savaime suprantama kad čia kažkas su elektronika kalta, aišku diagnostika būtų puikiausias variantas, bet šiuo metu dėl tam tikrų priežasčių sunkiai iki jos prilėkt galėčiau, taigi gal kas panašią bėda turėjot? Gal šiaip kažkokių pamastymų turėtumėt? Tiesiog neramu, ir įdomu, kiek temperatūrinių daviklių stovi šitoj sistemoj, bet ar jie gali būti kalti, jei prietaisų skyde temperatūra rodoma žema (ir bent lyginant su eksploatacijos istorija, tai variklis šyla vienodai, o tas ventiliatorius varo mane iš proto, labiausiai dėl pasikeičiančio variklio garso - 1000-1700 apsukose kažkoks garsus variklis, prie didesnių apsukų viskas vėl normoj. Gal nusiorina aušinimo sistema kaip nors mandrai ir aš taip nepadaręs esu. Žodžiu minčių daug, bet gal kas dar ką nors patart galėtų, būtų visai puiku pirmadienį nebevažiuot į diagnostiką, arba bent jau važiuot žinant kad čia tikrai el.dalies gedimas (jokių klaidų kaip ir nemeta mašinos kompas). Ačiū, visiems, kas nepatingės su manimi pabandyt paburt iš kavos tirščių :)
  • 0
Web puslapių kūrimas, IT paslaugos

#2 Evis

Evis
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 16
  • Vieta:Airija
  • Automobilis:Peugeot 407SW 1.6 Hdi

Parašyta 2012 lapkričio 26 - 14:41

Sveiki, bandžiau ieškot panašiai bėdai pamąstymų, bet neradau, taigi,

407 pradėjo keistai jungt ventiliatorių (prie radiatoriaus). Aušinimo skysčio temperatūra vos pasiekus 70 laipsnių būna, o variklio temperatūra dar nespėja pasiekt 90 laipsnių, ir jau įjungia ventiliatorių, jam įsijungus variklio darbas kažkiek pagarsėja. Esmė tame, kad seniau taip nebuvo, būdavo aušinimo skystis iki 90 laipsnių pakyla, variklio temperatūra virš 100 laipsnių (dar ne kritinė temperatūra) ir ventiliatorius nebuvo įjungiamas. Savaime suprantama kad čia kažkas su elektronika kalta, aišku diagnostika būtų puikiausias variantas, bet šiuo metu dėl tam tikrų priežasčių sunkiai iki jos prilėkt galėčiau, taigi gal kas panašią bėda turėjot? Gal šiaip kažkokių pamastymų turėtumėt? Tiesiog neramu, ir įdomu, kiek temperatūrinių daviklių stovi šitoj sistemoj, bet ar jie gali būti kalti, jei prietaisų skyde temperatūra rodoma žema (ir bent lyginant su eksploatacijos istorija, tai variklis šyla vienodai, o tas ventiliatorius varo mane iš proto, labiausiai dėl pasikeičiančio variklio garso - 1000-1700 apsukose kažkoks garsus variklis, prie didesnių apsukų viskas vėl normoj. Gal nusiorina aušinimo sistema kaip nors mandrai ir aš taip nepadaręs esu. Žodžiu minčių daug, bet gal kas dar ką nors patart galėtų, būtų visai puiku pirmadienį nebevažiuot į diagnostiką, arba bent jau važiuot žinant kad čia tikrai el.dalies gedimas (jokių klaidų kaip ir nemeta mašinos kompas).

Ačiū, visiems, kas nepatingės su manimi pabandyt paburt iš kavos tirščių :)

Greiciausiai Dpf prasideda regeneracija todel isijungia ventiliatorius ir girdi baubima is variklio...

Šį pranešimą redagavo Evis: 2012 lapkričio 26 - 14:42

  • 0

#3 €uras

€uras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 311
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0HDI

Parašyta 2012 lapkričio 26 - 17:10

Taip, greičiausiai taip ir buvo, pravažiavus keliu, visos ligos dingo, ar ilgam bus matyt. Kiek skaičiau užsienio forumuose tai taip žmonėm pora kartų yra buvę, bet nedažnas atvejis, kad būtent taip viskas veiktų. Kiek pavyko išsiaiškinti, jei FAP filtrui amen, tada jau ir užgesinus automobilį ventiliatorius nenustoja suktis, tikiuosi čia ne šios bėdos simptomai pirmieji, o jei šios, pranešiu šioje temoje, kad vėliau su tuo susidūrę žmonės žinotų kaip kas vyksta.
  • 0
Web puslapių kūrimas, IT paslaugos

#4 jakubs

jakubs
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 13
  • Automobilis:peugeot, 407

Parašyta 2013 vasario 26 - 14:00

Sveiki, turiu panasia beda su :pug: 407 1.6 hdi, Kaip issisprende problema ar pasikartoja? Kas yra tas DPF jei galima paaiskinkit, aciu.

Šį pranešimą redagavo jakubs: 2013 vasario 26 - 14:27

  • 0

#5 €uras

€uras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 311
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0HDI

Parašyta 2013 vasario 26 - 17:01

Sveiki, turiu panasia beda su :pug: 407 1.6 hdi, Kaip issisprende problema ar pasikartoja?

Kas yra tas DPF jei galima paaiskinkit, aciu.

DPF - tai kietujų dalelių filtras kaip suprantu. Jo esmė rinkti visą brūdą išmetimo, ir kas kelis šimtus km daryti regeneracijas, kuomet yra išvalomas filtras, ir iš jo pašalinamos visos kenksmingos medžiagos (na čia taip laudiškai kalbant).

Dėl šios bėdos būna taip: Pradeda variklis daryti regeneracija, jungiasi ventiliatorius pirmu greičiu, jei važiuojama mieste, jei trasoje ventiliatoriaus nejungia. Pravažiavus 2-4km ventiliatorius nebesijungia ir mieste, arba tam užtenka tiesiog kelioms minutėms mašiną palikt užkurtą (bet visgi geriau kaip išsiaiškinau peugeotcentral.co.uk svetainėje, tokiu atveju pralėkt su mašina. Nežinau, kolkas nevargina šis dalykas, dažnai trasoje važinėju, tai bėdu nesukelia, jei vien po miestą maltis, tada gal reiktų ieškot kaip nuo to gydytis. Regeneracija pas mane daug maž kas 700km darosi, tai kas tiek km, jei po miestą daugiau pasitrinu ir pradeda ventiliatorių jungti.

Tai va tiek žinių kolkas, kurias išsiaiškinau apie šią bėdą. Yra labiau išmanančių šį reikalą, pakomentuos tau daugiau. Beje, jei ventiliatorius net ištraukus raktelį iš spinutės nenustoja suktis (peugeotcentral.co.uk forumo duomenimis) tai reiškia kad FAP filtrui ragai (Peugeot modeliuose FAP yra tas pats kaip DPF tavo minėtas sakykim kokiame nors SAAB'e).
  • 0
Web puslapių kūrimas, IT paslaugos

#6 jakubs

jakubs
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 13
  • Automobilis:peugeot, 407

Parašyta 2013 vasario 26 - 17:28

Pas mane kaiptik taip ir yra istraukus rakteli nenustoja ventiliatorius, siandien teko prasyti kaimynu pagalbos, nes kol jis ten ausino pasodino akuma. Ieskojau nete apie ta FAP, radau kad cia ziaurei brangus dalikas(5000+irengimas). Rytoj vaziuoju i kompiuterine diagnostika, kad isitikinti kame cia istikro yra beda. Masina tik pries 2 savaites nupirkau ir iskart tokios bedos, turiu dar vilti kad cia ne tas Fap o kasnors paprastesnio... :(
  • 0

#7 €uras

€uras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 311
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0HDI

Parašyta 2013 vasario 26 - 17:41

Pas mane kaiptik taip ir yra istraukus rakteli nenustoja ventiliatorius, siandien teko prasyti kaimynu pagalbos, nes kol jis ten ausino pasodino akuma. Ieskojau nete apie ta FAP, radau kad cia ziaurei brangus dalikas(5000+irengimas). Rytoj vaziuoju i kompiuterine diagnostika, kad isitikinti kame cia istikro yra beda. Masina tik pries 2 savaites nupirkau ir iskart tokios bedos, turiu dar vilti kad cia ne tas Fap o kasnors paprastesnio... :(

Nebijok per daug FAP. Nepigus malonumas, bet čia kaip ir bet kurioje kitoje srityje, jei yra bėda, yra ir sprendimas. Šiuo atveju tau reikia išimt FAP filtrą ir išprogramuoti jį. Forume čia yra vienas žmogus, kuris tuo užsiima, ir šiaip jau daug kur tokias operacijas Peugeot mašiniukams atlieka. Taip kad jei bėda tokia gali ją psšalint.

Atlik diagnostiką, galbūt tau tiesiog baigėsi EOLYS skystis (šis skystis reikalingas tam FAP filtrui valytis), jo litras kainuoja kaip supratau apie 200 litų. Tai čia pigesnis variantas bus, jei norėsi visgi FAP'ą turėt savo automobilyje, ir žinoma jei dar pats filtras geras. Bet čia vau pakomentuot konkrečiai, ar gali būt kaltas tik skysčio trūkumas negaliu, apie tai neteko skaityt. Žodžiu daryk diagnostiką, ir matysi kaip ten kas. Blogiausiu atveju pašalinsi, išprogramuosi ir pamirši šias bėdas ;)
  • 0
Web puslapių kūrimas, IT paslaugos

#8 jakubs

jakubs
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 13
  • Automobilis:peugeot, 407

Parašyta 2013 vasario 27 - 11:45

Sveiki, siandien buvau servise, padare kompiuterine diagnostika ir nerado jokiu gedimu. Kaip nekeista siandien gedimas taip pat nepasikartojo, net specialei uzkaitinus varykli, ventiliatorius labai greit nustojo veikti. Tai gal tik pradeda kazkas gesti arba streikuoja, lieka kolkas tik spelioti...
  • 0

#9 tumosas

tumosas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 197
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2013 vasario 27 - 13:18

pas mane 407 1.6 hdi irgi isijungia savaime, ir kaip sake ta pati problemakad isjungus varikli dar pora min veikia kaip kada. dariau diagnostika, nieko nerado tai taip ir palikau sia problema, nuo vasaros pradzios taip vazineju ir nieko neatsitiko
  • 0

#10 jakubs

jakubs
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 13
  • Automobilis:peugeot, 407

Parašyta 2013 kovo 03 - 22:21

O kaip pas jus temperatura, kiek rodo pravaziavus? pas mane daznai virsija 90 laipsniu
  • 0

#11 €uras

€uras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 311
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0HDI

Parašyta 2013 kovo 03 - 22:38

Na jei pas tave virš 90 laipsnių rodo aušinimo skysčio temperatūrą, tai gali būti jog ventiliatorius veikia, dėl to, kad bando aušinti sistemą. Tuomet tikrinti reikia termostatą, ar jis atsidaro, galbūt aušinimo skysčio temperatūros daviklius. Pas mane temperatūra, žiemą, kai įjungtas šildymas salono (smarkiai - mėgstu karštį mašinoje), tai temperatūra laikosi apie 85 laipsnius. Išjungus salono šildymą, ir bandant ar nekais, tai daugiau 90 niekad nekilo (termostatas naujas, keistas prieš du - tris mėnesius).
  • 0
Web puslapių kūrimas, IT paslaugos

#12 jakubs

jakubs
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 13
  • Automobilis:peugeot, 407

Parašyta 2013 kovo 04 - 10:14

O nuo kiek laipsniu turetu isijungti ventiliatorius, pas mane buna kad ir 100laipsniu pasiekia, neisijungia, karta specialei bandziau uzkaitint masina ir nepavyko ventiliatoriaus ijungt, o savaime buna kad isijungia ir ausina gana ilgai.. Sakykit koks liaudiskas budas patikrinti ar termostatas veikia, jeigu zinot?
  • 0

#13 tumosas

tumosas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 197
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2013 kovo 04 - 21:27

jakubs - liaudiskas budas patikrint tai isimk jy ir dek i vandeni ir kaitink ziurek prie kokios temp atsidaro. yra paprastesnis, bet reik turet lazerini termometra, ziuret radiatoriaus apatine slanga ir virsutine, jai abi kaista vienodai tai viskas termostatui, jai viena uzkaista, poto kita tai viskas gerai :) o del to ventiletoriaus neveikimo tai man irgi buvo ta beda kai nusipirkau, nuveziau pas meistrus tai reikejo ipilt freono ir vamzdelis metalinis buvo uzlinkes
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0