Ventiliatorius savaime įsijungia 407
#1
Posted 2012 November 23 - 13:46
#2
Posted 2012 November 26 - 14:41
Greiciausiai Dpf prasideda regeneracija todel isijungia ventiliatorius ir girdi baubima is variklio...Sveiki, bandžiau ieškot panašiai bėdai pamąstymų, bet neradau, taigi,
407 pradėjo keistai jungt ventiliatorių (prie radiatoriaus). Aušinimo skysčio temperatūra vos pasiekus 70 laipsnių būna, o variklio temperatūra dar nespėja pasiekt 90 laipsnių, ir jau įjungia ventiliatorių, jam įsijungus variklio darbas kažkiek pagarsėja. Esmė tame, kad seniau taip nebuvo, būdavo aušinimo skystis iki 90 laipsnių pakyla, variklio temperatūra virš 100 laipsnių (dar ne kritinė temperatūra) ir ventiliatorius nebuvo įjungiamas. Savaime suprantama kad čia kažkas su elektronika kalta, aišku diagnostika būtų puikiausias variantas, bet šiuo metu dėl tam tikrų priežasčių sunkiai iki jos prilėkt galėčiau, taigi gal kas panašią bėda turėjot? Gal šiaip kažkokių pamastymų turėtumėt? Tiesiog neramu, ir įdomu, kiek temperatūrinių daviklių stovi šitoj sistemoj, bet ar jie gali būti kalti, jei prietaisų skyde temperatūra rodoma žema (ir bent lyginant su eksploatacijos istorija, tai variklis šyla vienodai, o tas ventiliatorius varo mane iš proto, labiausiai dėl pasikeičiančio variklio garso - 1000-1700 apsukose kažkoks garsus variklis, prie didesnių apsukų viskas vėl normoj. Gal nusiorina aušinimo sistema kaip nors mandrai ir aš taip nepadaręs esu. Žodžiu minčių daug, bet gal kas dar ką nors patart galėtų, būtų visai puiku pirmadienį nebevažiuot į diagnostiką, arba bent jau važiuot žinant kad čia tikrai el.dalies gedimas (jokių klaidų kaip ir nemeta mašinos kompas).
Ačiū, visiems, kas nepatingės su manimi pabandyt paburt iš kavos tirščių
Edited by Evis, 2012 November 26 - 14:42.
#3
Posted 2012 November 26 - 17:10
#4
Posted 2013 February 26 - 14:00
Edited by jakubs, 2013 February 26 - 14:27.
#5
Posted 2013 February 26 - 17:01
DPF - tai kietujų dalelių filtras kaip suprantu. Jo esmė rinkti visą brūdą išmetimo, ir kas kelis šimtus km daryti regeneracijas, kuomet yra išvalomas filtras, ir iš jo pašalinamos visos kenksmingos medžiagos (na čia taip laudiškai kalbant).Sveiki, turiu panasia beda su 407 1.6 hdi, Kaip issisprende problema ar pasikartoja?
Kas yra tas DPF jei galima paaiskinkit, aciu.
Dėl šios bėdos būna taip: Pradeda variklis daryti regeneracija, jungiasi ventiliatorius pirmu greičiu, jei važiuojama mieste, jei trasoje ventiliatoriaus nejungia. Pravažiavus 2-4km ventiliatorius nebesijungia ir mieste, arba tam užtenka tiesiog kelioms minutėms mašiną palikt užkurtą (bet visgi geriau kaip išsiaiškinau peugeotcentral.co.uk svetainėje, tokiu atveju pralėkt su mašina. Nežinau, kolkas nevargina šis dalykas, dažnai trasoje važinėju, tai bėdu nesukelia, jei vien po miestą maltis, tada gal reiktų ieškot kaip nuo to gydytis. Regeneracija pas mane daug maž kas 700km darosi, tai kas tiek km, jei po miestą daugiau pasitrinu ir pradeda ventiliatorių jungti.
Tai va tiek žinių kolkas, kurias išsiaiškinau apie šią bėdą. Yra labiau išmanančių šį reikalą, pakomentuos tau daugiau. Beje, jei ventiliatorius net ištraukus raktelį iš spinutės nenustoja suktis (peugeotcentral.co.uk forumo duomenimis) tai reiškia kad FAP filtrui ragai (Peugeot modeliuose FAP yra tas pats kaip DPF tavo minėtas sakykim kokiame nors SAAB'e).
#6
Posted 2013 February 26 - 17:28
#7
Posted 2013 February 26 - 17:41
Nebijok per daug FAP. Nepigus malonumas, bet čia kaip ir bet kurioje kitoje srityje, jei yra bėda, yra ir sprendimas. Šiuo atveju tau reikia išimt FAP filtrą ir išprogramuoti jį. Forume čia yra vienas žmogus, kuris tuo užsiima, ir šiaip jau daug kur tokias operacijas Peugeot mašiniukams atlieka. Taip kad jei bėda tokia gali ją psšalint.Pas mane kaiptik taip ir yra istraukus rakteli nenustoja ventiliatorius, siandien teko prasyti kaimynu pagalbos, nes kol jis ten ausino pasodino akuma. Ieskojau nete apie ta FAP, radau kad cia ziaurei brangus dalikas(5000+irengimas). Rytoj vaziuoju i kompiuterine diagnostika, kad isitikinti kame cia istikro yra beda. Masina tik pries 2 savaites nupirkau ir iskart tokios bedos, turiu dar vilti kad cia ne tas Fap o kasnors paprastesnio...
Atlik diagnostiką, galbūt tau tiesiog baigėsi EOLYS skystis (šis skystis reikalingas tam FAP filtrui valytis), jo litras kainuoja kaip supratau apie 200 litų. Tai čia pigesnis variantas bus, jei norėsi visgi FAP'ą turėt savo automobilyje, ir žinoma jei dar pats filtras geras. Bet čia vau pakomentuot konkrečiai, ar gali būt kaltas tik skysčio trūkumas negaliu, apie tai neteko skaityt. Žodžiu daryk diagnostiką, ir matysi kaip ten kas. Blogiausiu atveju pašalinsi, išprogramuosi ir pamirši šias bėdas ;)
#8
Posted 2013 February 27 - 11:45
#9
Posted 2013 February 27 - 13:18
#10
Posted 2013 March 03 - 22:21
#11
Posted 2013 March 03 - 22:38
#12
Posted 2013 March 04 - 10:14
#13
Posted 2013 March 04 - 21:27
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users