Šį pranešimą redagavo Eddy: 2012 gruodžio 11 - 11:35
esant minusui gesta iki 70 kol uzsyla
#1
Parašyta 2012 gruodžio 11 - 11:33
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#2
Parašyta 2012 gruodžio 11 - 11:44
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3
Parašyta 2012 gruodžio 11 - 13:01
tai jau taipVisu pirma zikleriukai, nieko cia neismastysi
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#4
Parašyta 2012 gruodžio 11 - 13:35
#5
Parašyta 2012 gruodžio 11 - 15:38
Jom.., pries 2000 km pakeisti naui duju purkstukai.. su tokia kokybe neapsimoka nei dujom vaziuot.. o juos labai sudetinga isardyt surinkt? Niekas neissiderna?Man taip pat buvo. Tai gedimas-užsinešę dujų purkštukai. O užsineša nuo "geros" dujų kokybės. Reikia perrinkti ir išvalyti iš purkštukų košę...
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#6
Parašyta 2012 gruodžio 11 - 15:45
Kaip tik jau gal 5 dienas važinėju benzu, pas mane tik persijungia i dujas ir gesta iškart... prievartaujant galima važiuoti, bet apsukos vangiai kyla, o jei tik gaza atleisi užgesta. Kaip tik buvau prisipylęs dujų, ir kažkaip pasirodė kad keistai važiuoja... Nujaučiu purkštukai... Žadu važiuoti i įmonę kuri montavo sistemą, bet nesuderinam abiem pusėm patogaus laiko. Gal kas išmano dujų sistemą ir gali čia papasakot? Kas ten užsikiša, ko ten ieškoti ir kaip valyti. Gal pvz galima prapūsti oru?Jom.., pries 2000 km pakeisti naui duju purkstukai.. su tokia kokybe neapsimoka nei dujom vaziuot.. o juos labai sudetinga isardyt surinkt? Niekas neissiderna?
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#7
Parašyta 2012 gruodžio 11 - 17:40
ta pati ir as pradejau mastyt., ar ne apsimoketu benzu vazinet dabar. su dujom dabar 15 litru 90 km vos prasukau. BK trasoj 90km/h maziau 11 beveik nerodo ir siaip jaucias kad ir normaliai apsilus dirba taciau truksta tos traukos vaziuojant.. anksciau kai viskas ok budavo lenkiant net nemusdavo 3 pavaros automatas uztekdavo tos smarves.. dabar trasoj lenkiant 90 km/h ant syk sumazino 3 pavara .. o tokie bairiai pas mane vyksta tik tada kai dujom smarves neuztenka varikliui..Kaip tik jau gal 5 dienas važinėju benzu, pas mane tik persijungia i dujas ir gesta iškart... prievartaujant galima važiuoti, bet apsukos vangiai kyla, o jei tik gaza atleisi užgesta. Kaip tik buvau prisipylęs dujų, ir kažkaip pasirodė kad keistai važiuoja... Nujaučiu purkštukai... Žadu važiuoti i įmonę kuri montavo sistemą, bet nesuderinam abiem pusėm patogaus laiko. Gal kas išmano dujų sistemą ir gali čia papasakot? Kas ten užsikiša, ko ten ieškoti ir kaip valyti. Gal pvz galima prapūsti oru?
kad kas papasakotu ar nieko nesugadinciau ardydamas purkstukus savaitgali pats uzsiimciau ju valymu..
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2012 gruodžio 11 - 17:41
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#8
Parašyta 2012 gruodžio 11 - 18:02
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2012 gruodžio 11 - 18:02
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#9
Parašyta 2012 gruodžio 11 - 18:15
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#10
Parašyta 2012 gruodžio 11 - 18:36
nu jom., tavo tiesa. logiskai pagalvojus.. kolkas tik susimazinsiu zikleriuku dydi.. valyt neapsimoka., nes tik tiek dar teprasukau su jais.. o jei valyt tai teks ir reguliuot juos per naujo., o irankio neturiu tokio... slangos ir nestatysiu., bo po kapotu ten kur purkstukai nera jokios galimybes slangos pravesti.. jau patys purkstukai kapotan remias... teks vazinet benzinu kol apsils iki darbones temperaturos., ir ilgesnei kelionei bus galima dujom vaziuot..Kazkada turetam ikirestailui 406 su 1,8l 81kw motorui buvo ta pati beda. Kol neisildavo tol gesinedavo ir sokinedavo apsukos. Problema issisprende pritvirtinus antifryzo slanga prie purkstuku bloko. Nes realiai tas dumblas prie minuso susala ir purkstukai negali normaliai darinetis. O kai blokas nuolat yra sildomas cirkuliuojantcio antifryzo tai ir dumblas netrukdo jiem dirbt.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#11
Parašyta 2012 gruodžio 11 - 21:52
#12
Parašyta 2012 gruodžio 12 - 08:24
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#13
Parašyta 2012 gruodžio 12 - 08:49
Prisikaupia košės purkštukuose, per naktį ji sukietėja, ko pasekoje kol gerai nepašyla patys purkštukai jie sunkiai, lėtai, arba visai nevaikšto. Man su nevalytais purkštukais imdavo ~18l dujų, bet po lengvo valymo sąnaudos nukrito iki 15l. O valė su kompresoriumi ir puvilizatoriumi purškiant benziną į purkštukus...radau kaip perinkineja purkstukus .. kazin perinkus kaip juos galima sureguliuot?
#14
Parašyta 2012 gruodžio 12 - 10:25
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#15
Parašyta 2012 gruodžio 12 - 12:45
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#16
Parašyta 2012 gruodžio 12 - 13:13
tikra teisybe. tu pas juos montavai., esi ju klientas., jie privalo tave priimti ir kuo greiciau ir be issipisinejimu..Tai jau senai reikejo direktoriui akyse prispjaut uz toki aptarnavima.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#17
Parašyta 2012 gruodžio 12 - 16:10
#18
Parašyta 2012 gruodžio 12 - 16:25
Cia gi klubietis chibre, siaip jis iš mechaninės dalies dirba gerai, bet reguliavimo kokybe likau nelabai patenkintas, is Kauno vaziuoti pas jy reguliuoti dujas tai , yra ir Kaune geresnių dujininkųVilniečiams siūlau apsilankyti pas Slavą 862042797 Aš nors ir iš Kauno, bet dujas montavau ir reguliuoti važiuoju į Vilnių. Jeigu neprisiskambinat, važiuokit į vietą Slavos garažas
#19
Parašyta 2012 gruodžio 12 - 21:22
#20
Parašyta 2012 gruodžio 13 - 08:31
pabandysimChebryte, visame kame yra paprastesnių sprendimų. Mane kauniečiai propaniniai pamokė, kaip tuos purkštukus neardant pravalyt.
Numaunat prieš juos esančią šlangutę, pripučiat pilną WD'škės, maunat šlangą atgal, užkuriat (smarkiau gazuojant, kad neužgestų). Operaciją kartojat 2-3 kartus. Jau jei šitas nepadės, tada galima įtarti, jog purškekliai brokuoti, atidirbę resursą ar pan...
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0