P206 1.9D isvare antifriza, nesikuria
#1
Parašyta 2012 gruodžio 12 - 03:57
#2
Parašyta 2012 gruodžio 12 - 07:56
#3
Parašyta 2012 gruodžio 12 - 08:23
dabar kaip kenis minejo teks galva nukelinet.. o pries tai ar ne pusiau vanduo buvo ausinimo sistemoje?Sveiki, zodziu toks atvejis nutiko man siandien, po darbo islekiau namo, trasoje jungiau peciuka vietoj silto oro pradejo pust salta, paziurejas i variklio temperatura, ji buvo pakylus vos ne iki maximum'o, sustojus salikeleje uzgesinau varikli ir daviau jam atvest, palindes po kapotu pastebejau kad mano "antifriza" visa lauk ispute... lyg ir nieko nuostabaus, bet auto nesikuria, gal kokiu patarimu turesit?
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#4
Parašyta 2012 gruodžio 12 - 13:53
#5
Parašyta 2012 gruodžio 12 - 14:06
Nu tamsta per apsileidima (ar taupuma) dabar sumokesi keliasdeshimt kartu daugiau.tai kad speju ten vanduo ir buvo, bet tame esme, anglijoje saltukas tik iki -3 max buvo pakyle..
Sunku buvo antifriza pakeist? Ar butum laukes kol - 5 but temperatura nukritus?
#6
Parašyta 2012 gruodžio 12 - 14:48
kad si auto neperseniausiai nusipirkes, ka as galejau zinot, ar ten antifrizas ar ten vanduo... jo gal neapdairiai pasielgiau, bet to nepakeisi... yra kaip yraNu tamsta per apsileidima (ar taupuma) dabar sumokesi keliasdeshimt kartu daugiau.
Sunku buvo antifriza pakeist? Ar butum laukes kol - 5 but temperatura nukritus?
#7
Parašyta 2012 gruodžio 12 - 15:25
#8
Parašyta 2012 gruodžio 12 - 15:41
#9
Parašyta 2014 spalio 05 - 22:45
Sveiki visi. Kad nekurti temos atsitiko problema tokia. Gedimus zinau 2, bet norisi nuomones. Kuris labiau tinka palei simptonus. Esme. Auto 406 , 1.9TD ir vaziuojant Vilnius-Klaipeda ties 237km masina pradejo uzti, lyg zviegti, kaip dirzeliui cypiant. Variklio temp pradejo staigiai kaisti. Is kart stojau, isjungiau varikly. Bet temp. buvo uzkile iki 100o. Apziurejes pamaciau kad antifryzas visas dingo, pabandziau ypilti iskart pilant viskas isbega, bet palindus nesimate is kur eina. Pabandziau uzkurti, kuriasi gerai, sukasi normaliai, bet zviegia. Pries zviegima jokiu kaukst ar panasiai negirdejau. Bet ar nieko blogo, jeigu nespejau isjungti?
Noreciau suzinoti, kas yra labiau tiketina. Kad galvos tarpine truko(baltu dumu nebuvo, ar kazko tais tokio). Ar vandens pompa kalta. Kas antras variantas sunkiai man tiketinas, nes ismuse tiesiog visa antifryza.
#10
Parašyta 2014 spalio 05 - 22:52
Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.
Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.
#11
Parašyta 2014 spalio 06 - 14:14
Su bakeliu net burbuliuku nebuvo. Vis paziuriu tokius dalykus, kad nebutu bedu, slangos kaip paskutiny kart tikrinau buvo minkstos, atsiszvelgiant kad variklis dirbo. Zodziu ne plastikas.
Bet palindus, nemaciau kad kazkur skyle, nes viskas bego nuo paskirstymo dirzo puses, kur sarvas yra jo. Vadinas galvos remontas atkrenta?
#12
Parašyta 2014 spalio 06 - 14:29
Tai jei nuo paskirstymo dirzo puses, tai gali buti pompa vandens parejus,gal ten skyle, ar kazkas, kad isvare viska
#13
Parašyta 2014 spalio 06 - 18:47
Dekoju visiem atsiliepusiems. Bent galiu guostis kad nors 80% ne galvos tarpines beda.
#14
Parašyta 2014 spalio 06 - 18:51
Na matai cia tik nusiardes kazka pamatysi pradzioj tada bandyk rata nusiemes, ir posparni, nusiimt dirzo apsaugas tas, ir matysi kur pompa stovi ar gerai su ja ar ne
#15
Parašyta 2014 spalio 07 - 15:49
Bet kuriuo atveju, prie galvos lįst siūlau neskubėt. Jeigu žviegia ir iš po paskirstymo diržo dangtelio bėga aušinimo skystis, tai beveik niekas daugiau ir negali būti, kaip tik vandens pompa. Daugiau jokių užvedimų ir net jei tempsi ant šniūro - jokių variklio prasukimų dėl stabdžio ir vairo stiprintuvų, nes jei ta pompa strigs galutinai - teks tada ir galvą nusilupt garantuotai.
Dabar, jei mašinai perspektyvos neilgos - dėčiau kokią šrotinę vandens pompą ir supylęs vandenį, žiūrėčiau, kaip reikalai su galva., ar neperkaito važiuojant be aušalo. Jei neperkaito - keičiam normalią pompą, sužiūrim ir jei verkiant reikia - keičiam kitus guolius ir dirželį, pilam normalų aušinimo skystį ir toliau ramiai važiuojant.
Jei perspektyva dar ilga - dedi nesukdamas galvos visą naują paskirstymo komplektą ir pili aušinimo skystį. Jei pasirodys, kad ir su motoru blogai, perkaito, tai susitvarkysi ir tai.
Neteko matyt, kad išbėgtų viskas per pompą taip kiaurai. Draugui lašėdavo, į galą jau bėgo vientisa plona srovele, kol pasikeitė pompą, bet taip, kad bėgtų kaip per kibirą be dugno - negirdėjau ir nemačiau. Bet nesakau, kad tai neįmanoma. O gal tik neteisingai apibūdino paklausėjas.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 spalio 07 - 15:51
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#16
Parašyta 2014 spalio 09 - 09:47
JAsna. Ale subiesino tik toks reikalas, kad viskas tiesiog pasipyle. Perkaitint gal ir nespejau... Nezinau... Uzkilo iki 100, ir kilo tai tik nuo 80 kazkur, bet raudonos nespejo dar pasiekti kaip isjungiau. Po masina tada viskas tiesiog kriokliu ejo, pabandziau vandens uzpilt per bakely, isliejo ta pacia akimirka. Manoji dave minty vakar "o kas jei bakelis kiauras, arba slanga nuo jo nusimove", manualo nespejau perziuret, ieskojau bet tik haines ir tas jau naujesnio modelio... Perspektyva ilga, nes masina gera, liudniausia kad kaip tamsta sakot nebut perkaite
Galu gale jei y garaza vezti, mazu zmogus pamatytu jei perkaite, tuo paciu ardymu...
#17
Parašyta 2014 spalio 09 - 17:19
JAsna. Ale subiesino tik toks reikalas, kad viskas tiesiog pasipyle. Perkaitint gal ir nespejau... Nezinau... Uzkilo iki 100, ir kilo tai tik nuo 80 kazkur, bet raudonos nespejo dar pasiekti kaip isjungiau. Po masina tada viskas tiesiog kriokliu ejo, pabandziau vandens uzpilt per bakely, isliejo ta pacia akimirka. Manoji dave minty vakar "o kas jei bakelis kiauras, arba slanga nuo jo nusimove", manualo nespejau perziuret, ieskojau bet tik haines ir tas jau naujesnio modelio... Perspektyva ilga, nes masina gera, liudniausia kad kaip tamsta sakot nebut perkaite
Galu gale jei y garaza vezti, mazu zmogus pamatytu jei perkaite, tuo paciu ardymu...
Ant nedirbančio variklio nelabai ką pamatysi. O kad dirbtų - užsandarinti vistiek reikia, tai kažkokių minimalių investicijų reik.
Būtum tu Kaune, pasiūlyčiau pagalbą, nes viskas ten pas tą 1,9 paprasta. Ir siurblį naudotą veikiantį turiu, pabandymui tinkamą (važinėjimui - ne, nes jis nuo seno modelio 1,9D variklio). Aišku, jei jame problema.
Haynesas nebūtinas, nors norint pirmąkart prieiti prie pagrindinio diržo - labai padėtų. Gali bandyti ieškoti Xantia manualo, jei ten yra dyzeliniai varikliai įdėti, prie variklio ten beveik viskas taip pat. Tikrai yra Xantia Haynesas citrinos klubo skiltyje Tech_info. Kažkur turėjau ir Peugeot 406 ikirestailo Haynesą, bet nepamenu, ar ten dyzeliniai varikliai įtraukti (senuose angliškuose Haynesuose dažnai būdavo be dyzelių). Jei parašytum man į PM savo paštą, pabandyčiau paieškot ir įmest.
Dėl perkaitimo tai matai - daviklis rodo aušinimo skysčio temperatūrą termostato korpuse, jei nėra skysčio - pačios galvos temperatūrą. Daviklis nėra labai toli nuo tos vietos, kurioje paprastai perkaista - tarpinės, bet pakankamai toli, kad nespėtų greitai sureaguoti. Kai antifryzas pradeda nutekėti didesniais kiekiais, paprastai aušinimo skysčio ten nelieka gana greitai, nes beveik pats viršus. Bet šiaip, šitie varikliai gana atsparūs kaitimui. Ne patys atspariausi, bet pakankamai neblogi, tai turėtų būt viskas gerai ties ten. Nors aš saviškį kai taip perkaitinau - lemputė jau buvo užsidegusi ir temperatūros rodyklė užsilenkė, tiesiog sustoti negalėjau automagistralėj užsieny, tai pavariau dar kilometrą iki degalinės,
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#18
Parašyta 2014 spalio 09 - 19:43
Citrin turejau, 2,1TD dar, xud11bte. Na manuala turiu xantijos, reiskia atsiardysiu pasiziuret, nes apsaugas atsukt priejimas nepasirode labai geras. ant kitos savaites bandysiu temptis iki garazu, nes neturiu raktu visu su savimi. Vistiek jei jau galva kreiva, tai kaledas teks pamirst. Uzkurti, nelabai noriu, nes kaip minejot negalima. Tai va, sestadieny reiks piltis vondens ir veizet pro kur beg.
#19
Parašyta 2014 spalio 15 - 08:36
Taigi... Atsiardzius pastebejau kad bega pro paskirstymo dirza. Tiksliai prieiti negalejau. Taigi nutempem tvarkyti. Vakar pasiemus gavau tokia zinia. Vandens pompai ragas, visiskai. Dirzu apsaugai ragas. Nes pakrypo dirzas ir praede apsaugas. Taciau nenukrito, isvadino laimes kudykiu, nes dirzas buvo per puse nuestas visas. Jokiu dantuku nepalikta, tik lygus lygus. Guoliai puse velnioo, bet kad keiciant, keiciau jau visus, O generatoriaus guoliukas per puse koky coma vaiksciojo, o plastmases kiaurai praestos. Zodziu dabar viskas ciki biki. Atrodo kad net murkia graziau, arba siaip pasiilgau.
Uz gerus patarimus, ir pasiulymus dėkui.
#20
Parašyta 2014 spalio 15 - 08:50
Laimingo kelio
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0