Tai va zmones reikalas tas, kad turiu 2007 metu 207 Peugeot 1.4 dyzelis ir jam dingsta elektra, visai. Vaistu nerandu. Generatorius veikia, akumas irgi neprieko. Tiesiog vaziuojant viskas atsijungia, veikia tik variklis ir valytuvai(nesustodami) ir taip buna tik ziemomis. Gal kas susiduret, prasau padekit
P207 dingsta elektra
Started by tiger_eye, 2012 Dec 17 20:03
6 replies to this topic
#1
Posted 2012 December 17 - 20:03
Ex Peugeot 406, 1.8, 81 kw, 1996;
Now Mitsubishi galant, 2.0, 100 kw, 1997;
#2
Posted 2012 December 17 - 20:33
O ką aliektrikai sako?..
... labai piktas diedas...
#3
Posted 2012 December 17 - 20:50
vieni neapsiima nes neturi schemu, o i pezo centra preita met variau nieko nerado, tik peciais paguzciojo( uz valanda elektrikas 120 pinigu lupa), tai siemet galvoju apsieisiu. Esme tame kad nuo akumo neduoda isvis kibirksties, bet beda tikrai ne jame, nes dejau visiskai nauja ir visvien gyvybes nerode. Sakyciau kur trumpina ar rele kokia nukepus, bet velgi, dazniausiai buna tik kad kas nors issijungia, ar kompas nesamones raso, o dabar isvis mirus. Prisikelia pusvalandukui ir vel uzmiega
Ex Peugeot 406, 1.8, 81 kw, 1996;
Now Mitsubishi galant, 2.0, 100 kw, 1997;
#4
Posted 2012 December 28 - 22:56
Šiaip ganėtinai sena mašina keista, kad schemų neturi... Turėjau panašu gedimą su 308 2010 metų, kankinausi 3 dienas, bet problemą radau - CAN'o (Control Area Network) laidai gaudavo trukdžių nuo alkūninio veleno daviklio, šis iškreipdavo signalus ir atsijundgdavo BSI praradęs ryšį. Gedimas unikalus ir nepasikartojantis, bet visi tokie pežai - tik ir lauk kas suges
#5
Posted 2012 December 29 - 22:11
Tai jo jo ir užpuolė tie gedimai netikėtai. Ir pas mane BSI durniuoja, lekiant autostrada rodo rankinį užtraukta ir valytuvai pablūsta
O šiaip kas liečia pati bloką, keist nauju pakankamai brangus malonumas, o ir garantijų nėra, nes visi sako, kad bijo drėgmės, o žiemomis jos neišvengsi vis tiek, kitaip tariant tiksintis gedimas Buvo tvarkytas prieš metus prilituojant laidus prie pačios schemos ir per kompa elektrikas ten kazka sužaidė. Jungiant kompa per fyške nieko nesigauna. Gal žinot kas klp galėtu kažką panašaus padaryt?
Ex Peugeot 406, 1.8, 81 kw, 1996;
Now Mitsubishi galant, 2.0, 100 kw, 1997;
#6
Posted 2012 December 30 - 00:04
O kam keisti nauju? Juk pilna padevėtų... ir drėgmės bijo visi elektroniniai blokai, kas dirba su Peugeot žino kodėl BSI pastoviai vandens gauna... Ten labai patogu pravesti laidus signalizacijai, ir vesdami pro ten prakrapšto gumą, kurios paskui neužsandarina ir per latakus laidais atiteka vandenėlis
Būtum Kaune - padėčiau, Klaipėdoj nežinau nieko rimto.
Edited by Gincex, 2012 December 30 - 00:06.
#7
Posted 2012 December 30 - 19:10
Nu va, gaila kad nepakeliui Viena parekomendavo, tai bandysiu nulekt paklaust ar apsiims darbuotis, o jei ne teks temt i taurage, ten viens patvarko o siaip matyt pas mane bedos atsiranda, nes yra buvusi musta, gal tvarkydami kaip sakot neuzsandarino ir kankina bedos
Ex Peugeot 406, 1.8, 81 kw, 1996;
Now Mitsubishi galant, 2.0, 100 kw, 1997;
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users