meta klaida ESP / ASR.
#1
Parašyta 2012 gruodžio 18 - 19:40
#2
Parašyta 2012 gruodžio 18 - 21:50
vazineju su tokiais simtomais jau keli menesiai ir nerandu priezasties,,gali buti ir ABS daviklis daug kas gali buti reikia diagnostika pasijungti ir matysi ka rodo,,mano atveju ABS davikliai geri ,,rodo kad stabdziu ,,varlyte,,pakeiciai vis tiek tas pats,,pakeiciau ir kompa ESP nieko nepasikeite,,gali dar vairo padeties daviklis ,,reiks paziureti dabar salta tai gerai ir taip,,,beto autopilotas yrgi del to man neveikiasveiki.
vaziuojant buna ismeta klaida ESP ASR. kartais nuvaziavus kelis simtus metru kartais kelis kilometrus, o kartais visai nemeta klaidos pasiekus keliones tiksla.
kai ismeta klaida abs veikia, taciau antiprabuksavimas nebeveikia.
abs daviklis?
ar gali buti daviklio fyshke apsinesus purvu ir del to kartais nesukontaktavus ismeta klaida?
#3
Parašyta 2012 gruodžio 19 - 08:54
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#4
Parašyta 2012 gruodžio 19 - 14:10
#5
Parašyta 2012 gruodžio 19 - 14:28
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#6
Parašyta 2012 gruodžio 19 - 14:55
Reiškias sprendimas rastas... Pasiėmi liniuotę ir matuojiNe netiesa Esme tokia, kad turi buti toks pat kaip kitos puses tos ant tos pacios asies esancio daciko atstumas.
Šį pranešimą redagavo Baranke: 2012 gruodžio 19 - 14:55
#7
Parašyta 2012 gruodžio 19 - 20:33
varlite pirkau tokia pat kokia buvo,,paspaudus stabdi leidzia ijungti D ir dega stopai ,atleidus uzgesta stopai na kaip ir viskas tvarkoja,,kazka ten ir raso kad negauna is varlytes signalo ,,nepamenu ar BSI,,bet ar tada leistu isijungti DArmondai, jei rodo kad stabdziu varlyte, tai stabdziu varlyteje ir ESME, tikrinai pralaiduma naujos ir senos? Suveikimo laika ziurejai? Stabdziu varlytes yra dvi (arba viena dvieju kontaktu), jei ju laikai skiriasi tam tikra verte, tada atjungiama ESP. Tikrai jei jau rodo varlyte, tai problemos arba su ja, arba su kontaktais nuo jos iki ESP kompo.
#8
Parašyta 2012 gruodžio 19 - 21:36
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2012 gruodžio 19 - 21:38
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#9
Parašyta 2012 gruodžio 20 - 00:07
pasmane viena ji 4 kontaktu nes automatas,,zinau buna dvi viena ant stabdziu pedalo kita ant sankabosPasijunk planeta ir pasiziurek, yra dvi stabdzio varlyciu vertes (kiekvienai atskirai rodo), paziurek kaip jos kinta. Garantuoju jog skiriasi laikas. O tau meta butent del laiko, isivaizduok kritineje situacijoje ir sekundes dalis turi itakos, todel ESP kompas tai mato kaip dideli gedima. Jei nesutampa laikai varlyciu, tada atjungiama sistema ir pranesama vairuotojui apie gedima. Jei pas taves knopke 4 kontaktu, tada stovi tik viena(isoriskai, taciau viduje yra tie patys 2 mygtukai tik bendram korpuse), jei 2 kontaktu, tada turi buti 2 varlytes.
na as ten buvau truputi nuardes kai keiciau ABS bloka gal ka pazeidziau buvau ta saugykliu bloka paleides nes trugde laidai ,ta kur prie pedalu,,kaip jis ten vadinasi BSI gal koki laida pazeidziu bet ziurejau su testeriu ir junginejau ta varlyte, tai rodo,tik kur tie kiti laidai nueina nezinau,,butu kokia shema galetu paziureti
Šį pranešimą redagavo ARMONDS: 2012 gruodžio 20 - 00:23
#10
Parašyta 2012 gruodžio 20 - 08:08
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#11
Parašyta 2012 gruodžio 20 - 11:27
#12
Parašyta 2012 gruodžio 20 - 16:07
Tu supranti kad mes jau zymiai aukstesnem "materijom" kalbam nei davikliai ant ratu?Yra magnetinis ziedas ir daviklis ir tas magnetinis ziedas uzsinesa purvu ir nebuna kontakto ir del to neveikia abs ir esp. Cia pagal metus kitose buna kitaip .
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#13
Parašyta 2012 gruodžio 21 - 12:18
#14
Parašyta 2012 gruodžio 21 - 14:09
tai gal centimetras?Siūlyčiau temos autoriui, kompiuterio pagalba pažiūrėti kokius duomenis kiekvieno rato ABS daviklis rodo automobiliu stovint ir judant. Pas mane vienas ratas, stovint vietoje, rodo jog važiuoju 7 km/h greičiu, kiti visi rodo 0 km/h. Todėl turiu klausimą: koks atstumas turi būti tarp guolyje esančio "žiedo" ir ABS daviklio ? Žiūrinėjau jog sako, kad optimaliausias atstumas - 1 mm. Tai tiesa ?
#15
Parašyta 2012 gruodžio 21 - 14:55
#16
Parašyta 2012 gruodžio 28 - 22:38
#17
Parašyta 2014 sausio 05 - 16:30
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0