Jump to content


Photo

Tepalo filtrai


  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1 Silogizmo

Silogizmo
  • Senbuviai
  • posts 454
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Alfa Romeo 156

Posted 2012 December 21 - 00:08

Sveiki. Vat klausimas toks iškilo - kadangi automobiliui tepalo filtras yra kaip žmogui inkstai ar tai kepenys, t.y. valo tepalą, kas yra be galo svarbu, pastojo toks klausimas - o koks gi iš tikrųjų yra skirtumas tarp visokių BOSCH, MANN filters ir nežinomų gamintojų(ale pagaminti Lietuvoje) ir t.t.? Kainos skirtumas suprantama tarp žinomo gamintojo ir tarp ale pagaminto Tėvynėje yra vos ne dvigubas. Ar skiriasi jų filtruojančios dalies kokybė? Ar skiriasi filtruojančio elemento dydis? O gal jie turi kokių nors super duper savybių, pvz greitesnis alyvos debitas esant idealiai valymo kokybei? Tai kokio man žiūrėti filtro pavasariui? Tikrai žinau, kad pilsiu nepigius Castrol edge professional 5w30 tepalus. Ir turiu minčių, kad pilsiu vadinamą variklio valiklį, kad variklis išsivalytų nuo jame esančio (galbūt) šlamšto, kurį kiek prasidirbusį išleisiu pro karterio skylutę. Iš patirties/iš katalogų, kokie būtų pasiūlymai arba idėjos? Manau, kad ne man vienam aktuali tema bus. ;]
  • 0

Peugeot 605 2.5dt dalimis  :)
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.

BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena :D

Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis

 

Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632


#2 kenis222

kenis222
  • Senbuviai
  • posts 1,985
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CLS AMG

Posted 2012 December 21 - 07:48

skirtumo beveik jokio nerasi,geriau pasikeisk 2 vienetus Filtron filtrus už vieno Mann kaina per tapati laikotarpi .kuo skystesni tepalai senesniai mašinai tuo daugiau šansų ,kad jie pradės varyt per tarpines ir salnykus.
  • 0
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS

#3 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2012 December 21 - 08:29

kenis222 mano mintis parasei :beer: Pilk 10w40 ir nesuk galvos su kitokiais. Tavo masinos variklis per senas kad naudoti tokius tepalus, prades varyti per tarpines, salnykus... Aisku ziema skysti geriau, bet vasara gali prasideti hidrokompensatoriu negrazus darbas (visgi jie nenauji, o skystas tepalas nebus tinkamas sukelti spaudima). Apie valiklius pamirsk, gali taip uzkisti kanalus tepimo, kad paskui keisi varikli is lauzyno kita, nebent tikrai zinai kad pries tave kai keite tepalus jau atliko ta procedura. Su valymu yra taip, jei jau daryti, tai bent kas antra tepalo keitima, jei daugiau praleisi, gali sudirbti varikli.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#4 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • posts 1,751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Posted 2012 December 21 - 09:04

ir siaip tas valymas nieko per daug neduoda, ypac benzui...kiek esu isrinkes benzininiu varikliu, tai nebaisiai ten buvo ka valyti ir nesvarbu ar 1.6 ar 3.0 ar dar kiek...juk siuolaikiniai tepalai, savo sudetyje visi turi svara palaikanciu priedu, tai kam dar tie valymai...del valymo sutinku tik tuo atveju, jei buvo trukus tarpine ir tepala buvo pateke ausinimo skyscio, tada gal valymo kazkokia nauda ir butu, bet velgi, sutvarkei motora, pakeitei tepalus, o kas liko is tos tepalo/antifrizo koses tiesiog isgaruoja per kuri laika, beje gana trumpa, irodyta eksperimentiskai..:)
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#5 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • posts 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Posted 2012 December 21 - 10:15

skirtumo beveik jokio nerasi,geriau pasikeisk 2 vienetus Filtron filtrus už vieno Mann kaina per tapati laikotarpi .kuo skystesni tepalai senesniai mašinai tuo daugiau šansų ,kad jie pradės varyt per tarpines ir salnykus.

Nu gal tai tik dalis teisos, as taip galvoju.Pabandykite isideti dyzeliui kuro filtra popigi!Po to atsiranda kruvos problemu.Galvociau kad tas pat ir su tepalo filtru, tik tos problemos lenda daug daug ilgiau.Tikriausia matete MAN ir Filtron dyzelio kuro filtro elementus.Skirtumas akivaizdus.Gal ir tepalo filtro filtruojanciu elementu toks skirtumas. Del tepalu pilnai sutinku.
  • 0

#6 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • posts 3,002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Posted 2012 December 21 - 13:58

Yra BRAND name filtrai, yra noname fitrai ir yra noname fitrai su BRANDname pakuote: BRANDNAME ir noname skiriasi pati filtruojamosios medzhiagos struktura. Be to ir kaina. Vozhtuvo (kuriose filtruose buna) darbas. Brandiniai ale geriau ishfiltruoja visas nuodegas ir mikrodaleles kurios gali esti motoro dalis: ziedus, riebokshlius ,velenus ir t.t. Ash kaip detaliu pardavejas nesirenku super brandu ir nemoku uzh varda. Kartais kas liecia pigia linija tai ish jos imu tik salono filtrus. O i auto dedu vidutine klase. pvz prancuzu gamybos mecafilter. Del variklio plovimo sutinku su kolegomis kad nera tolko. Svarus tie varikliai. Tik ishplovus gali pakelti visa dumbla kuris laikos ant riebokshliu irprdes pro juos leisti tepaliukus :) Del tepalu tai kas priklauso ta ir pili. jei 5w30 tai ir pilk shituos o ne 10w40 Tepalai parenkami ir ne tik del skystumo ar tirhtumo kad salnikai neleistu ar kompensatoriai netarshketu o ir atsizvelgiant i klimatines salygas(pashiles tepalas 10w40 ir 5w40 ar 30 tokios pat konsistencijos ir kompensatoriams itakos neturi), . Ispanijoje gali ir 15w40 pilti . Pas mus LT kai duoda iki -30 salcio 10w40 pavirsta i zele, tai isivaizduok kaip sveika motorui teptis kol pashyla zeles tipo tepalais? Plius 5w30 keisi kas 15000 km. Tad manau ir ish ekonomines puses i teigiama puse einama ;)
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#7 Silogizmo

Silogizmo
  • Senbuviai
  • posts 454
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Alfa Romeo 156

Posted 2012 December 21 - 17:47

Del tepalu tai kas priklauso ta ir pili. jei 5w30 tai ir pilk shituos o ne 10w40
Tepalai parenkami ir ne tik del skystumo ar tirhtumo kad salnikai neleistu ar kompensatoriai netarshketu o ir atsizvelgiant i klimatines salygas(pashiles tepalas 10w40 ir 5w40 ar 30 tokios pat konsistencijos ir kompensatoriams itakos neturi), . Ispanijoje gali ir 15w40 pilti . Pas mus LT kai duoda iki -30 salcio 10w40 pavirsta i zele, tai isivaizduok kaip sveika motorui teptis kol pashyla zeles tipo tepalais?
Plius 5w30 keisi kas 15000 km. Tad manau ir ish ekonomines puses i teigiama puse einama ;)

Nes namuose yra 6l castrol edge professional 5w30. Gavau 4l nemokamai, papildomai nusipirkau 2l, tai tepalas vien man gavosi 70lt. Ir ne koks nonamimis.(ok, vadinkit firmos pavadinimo auka, bet manau geriau, negu pilti Kving-Kvang ch*jano pagamintą kažką, kur po 8lt parduoda pilstomą). Ir realiai tokiu atveju man keitimas kainuotų tiek, kiek kainuotų tepalo filtras. :)

Dabar dėl klampos, 5w30 būtų pilamas su idėja, kad varikliui būtų kiek lengviau suktis. Kiek skaičiau apie būtent tą castrol, ir iš audi centro meistrų lūpų - tas tepalas labai mažai keičia savo savybes nuo temperatūros. Taigi realiai gerai ir žiemai, ir vasarai.

O kaip suprasti tą 15.000km? Jeigu nieko nemaišau, tai paprastus pusiau sintetinius 10w40 reikia keisti kas 10.000? Man jau praktiškai laikas būtų taip ar taip, bet palauksiu pavasario. Suprantama, geriau pilti sintetinius, kurių keitimo intervalas yra didesnis. Dabar vistiek šalti orai ir pan, geriau leisiu naujam tepalui dirbt nuo pavasario, kai orai pašils.
  • 0

Peugeot 605 2.5dt dalimis  :)
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.

BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena :D

Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis

 

Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632


#8 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • posts 3,002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Posted 2012 December 21 - 21:31

5w30 visi ishlaiko tas pacias klampos savybes savybes ir prie minuso ir prie pliuso nebutinai castrol ta pati daro ir pvz hujol :) Tiek castrol tiek BP ar shell bei total yra geri normalus tepalai ir nera joks ce mados vaikymasis ar reklamos auka. visi normalus zhmones normaliems auto tokius tepalus naudoja. o kas liecia kaip sakai chiugvan dzho arba cren kur supilta tai ir man toks tepalu naudojims juoka kelia :) kur gauna "ish bachku" ale pigiau ;) ir perka castroli ar shela pilna sintetika po 15 litu/1 litra :) tai tokiam lochatronui ir pasakau ak dir pilk i rnaudok tuos savo super gerus tepalus gautus pigiai :) ash irgi tokiu galiu pasiulyti bet nesiulau bo saugau savo kaip pardavejo varda. del 15000 km tai ce taikoma 5w30 tepalams. 10w40 keiciami kas 10000 km. 5w30 kas 15000 km.

Edited by kokonas, 2012 December 21 - 21:31.

  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#9 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • posts 1,879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Posted 2012 December 21 - 22:02

Dabar perku KNECHT tepalo filtrus. Kai gerdavau daugiau alaus, tai už tą pačią kainą išeidavo Cleanfilter ir kokie trys buteliai alaus.
  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#10 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • posts 1,178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Posted 2012 December 21 - 22:10

Na noneimas yra s..., pats ysitikinau, po kokiu 2 tukst. km., tai voztuvas neleiko tai dar kas, na as sakyciau pirkti rimtos firmos produkcija, ir nesukti galvos tokiems dalykams taupyti tai nezinau, gi nekazdien reikia keisti, bet cia kiekvieno pasirinkimas koky pirkti
  • 0

#11 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • posts 1,456
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Posted 2012 December 21 - 22:29

Nebeskieskit,kad supylus skystesni varys per salnikus.Pildavau 10w40,dabar supilta 5w40 ir jau laikas keisti.Ir ka?ir nieko.Variklis beges 330 tukstanciu.Per senas variklis matai..
  • 0

#12 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • posts 1,178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Posted 2012 December 21 - 23:45

Nebeskieskit,kad supylus skystesni varys per salnikus.Pildavau 10w40,dabar supilta 5w40 ir jau laikas keisti.Ir ka?ir nieko.Variklis beges 330 tukstanciu.Per senas variklis matai..

Pilnai sutinku su tuo, tepalo klampumas varikliui cia neprieko, o jau jaigu bega per salnykus tai reikia varikly tvarkyti, variklis gali buti ir 100 metu bet jaigu jis tvarkingas tai viskas ok, nieks nebegs, o kas patarimus cia duoda kad per skystas tepalas, tai tegul hidroly susipila tada tikrai niekur nebegs :lol:
  • 0

#13 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • posts 2,321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Posted 2012 December 22 - 11:52

Is patirties apie apie tepalo filtrus galiu pasakyt tik tiek, kad no name neatlieka visiskai jokios funkcijos. I darbini automobili pabandem idet no name tepalo filtra, pasekmes tokios kad po 5000km filtras prakiuro ir pradejo varvet. Nieko nepadarysi pagalvojom, gal brokas. Bet pati filtra isskrodus supratom, kad nieko jis ten nefiltravo, per ta kori. O ir jokiu apnasu jame neradom. Anksciau i nuosava automobili pildavau PEMCO tepala ir per 10000km dapildavau nuo 1 iki 1,5ltr. Kai pradejau pilt Total, tai baigesi ir dapilinejimai. Ziema su Pemco uzkurus visada puse minutes rukdavo melynas dumas. Su Total jokio melyno dumo nebuvo. Dabartiniam automobiliui kiek zinau visad buvo pilamas castrol tepalai, dabar pilu Total ir jokiu bedu neturiu. Todel galiu drasiai teigt kad nevien vardas skiriasi, o ir labai stipriai kokybe. Kazkurioj temoj vienas klubietis pasakojo ispudzius is seminaro/kursu apie tepalus. Jo pasakojimu visi tepalai gaminami is tos pacios bazines medziagos. Tik skiriasi priedai, kurie ir itakoja ju kokybe.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#14 Silogizmo

Silogizmo
  • Senbuviai
  • posts 454
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Alfa Romeo 156

Posted 2012 December 22 - 12:09

Dar vienas dalykas - tėvukas buvo į savo peupeu 306 dT supylęs ELF turbodiesel. Varikliukas dirbo maloniau ausiai , t.y. žymiai tyliau. čia tik apie garsą ta prasme kalbant. Toks akivaizdus pokytis po keitimo. Matyt priedai savo daro.. Ai dar vienas dalykas - kad yra svarbu ar nauji tepalai ar seni. Cituoju audi centro meistrą - jeigu jau naudot atidirbusią alyvą, kad ir visiškai naujo automobilio, kur keičiama kas kelis tūkstančius km, kaip apkatkei neva, tai geriau jau prišikt į alyvos sitemą, nes alyva atrodo skaidri, bet iš tikro tai nieko iš jos nebelikę. >> Po šitų žodžių smarkiai susimąsčiau. Jeigu galim leisti alui, šokoladui, šašlykui, tai gal galima leisti sau kartą per metus ir gerai alyvai. :shy: :wh:
  • 0

Peugeot 605 2.5dt dalimis  :)
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.

BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena :D

Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis

 

Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632


#15 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • posts 3,002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Posted 2012 December 22 - 17:47

Dar vienas dalykas - tėvukas buvo į savo peupeu 306 dT supylęs ELF turbodiesel. Varikliukas dirbo maloniau ausiai , t.y. žymiai tyliau. čia tik apie garsą ta prasme kalbant. Toks akivaizdus pokytis po keitimo. Matyt priedai savo daro..

Ai dar vienas dalykas - kad yra svarbu ar nauji tepalai ar seni. Cituoju audi centro meistrą - jeigu jau naudot atidirbusią alyvą, kad ir visiškai naujo automobilio, kur keičiama kas kelis tūkstančius km, kaip apkatkei neva, tai geriau jau prišikt į alyvos sitemą, nes alyva atrodo skaidri, bet iš tikro tai nieko iš jos nebelikę. >> Po šitų žodžių smarkiai susimąsčiau. Jeigu galim leisti alui, šokoladui, šašlykui, tai gal galima leisti sau kartą per metus ir gerai alyvai. :shy: :wh:

dyzelinio motoro alyva patamseja vos varikliui padirbus keleta minuciu ;)
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#16 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • posts 3,002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Posted 2012 December 22 - 17:58

Is patirties apie apie tepalo filtrus galiu pasakyt tik tiek, kad no name neatlieka visiskai jokios funkcijos. I darbini automobili pabandem idet no name tepalo filtra, pasekmes tokios kad po 5000km filtras prakiuro ir pradejo varvet. Nieko nepadarysi pagalvojom, gal brokas. Bet pati filtra isskrodus supratom, kad nieko jis ten nefiltravo, per ta kori. O ir jokiu apnasu jame neradom.
Anksciau i nuosava automobili pildavau PEMCO tepala ir per 10000km dapildavau nuo 1 iki 1,5ltr. Kai pradejau pilt Total, tai baigesi ir dapilinejimai. Ziema su Pemco uzkurus visada puse minutes rukdavo melynas dumas. Su Total jokio melyno dumo nebuvo. Dabartiniam automobiliui kiek zinau visad buvo pilamas castrol tepalai, dabar pilu Total ir jokiu bedu neturiu. Todel galiu drasiai teigt kad nevien vardas skiriasi, o ir labai stipriai kokybe.
Kazkurioj temoj vienas klubietis pasakojo ispudzius is seminaro/kursu apie tepalus. Jo pasakojimu visi tepalai gaminami is tos pacios bazines medziagos. Tik skiriasi priedai, kurie ir itakoja ju kokybe.

Kaip galejo korpusas prakiurti? :blink: tai ciuju visishka petrashiunu gamybos garazho kolchozo noname idejot :)
O kas liecia tepalu gamyba tai ash ir minejau ten.
Imama bazine alyva dedami ivairus molibdeno, licio, ir dar chrenvisokie priedai kad sumazhinti trinties koeficienta ir pagaminti tokia alyva kuri nekeistu savybiu kintant temperaturai.
va jums pateikiu straipsni
http://auto.delfi.lt...a.d?id=34350339
kad be reikalo klaviaturos netarshkinti manau daug kas paaishke sir kils mazhiau klausimu. Jei dar kyla klausimu galite manes klausti drasiai :)
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#17 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • posts 1,456
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Posted 2012 December 22 - 18:05





Cia testukas alyvu prie -25 ir -35 salcio. Yra ir daugiau panasiu vaizdu. Gan idomu pasiziureti.

Edited by Nelegals, 2012 December 22 - 18:12.

  • 0

#18 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • posts 2,577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2012 December 22 - 21:40

 



Cia testukas alyvu prie -25 ir -35 salcio. Yra ir daugiau panasiu vaizdu. Gan idomu pasiziureti.

pripazystu tik tepalus 5w50 visa kita tik slapimas,zinoma 5w30 toks slapimas visada bus slapimu.Jei detaliai paanalizuotume pirma skaiciu ir paskutini,daug kas butu aiskiau!0w tai sibiro tepalas,vat kuo aukstesnis paskutinis skaicius tuo didesis klampumas esant aukstai temp.,kas gerai antidilimui metalo(sportinis varijantas)
:wh:

Edited by Ramus, 2012 December 22 - 21:40.

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#19 sukys

sukys
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 83
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 807

Posted 2012 December 23 - 12:59

Reikia pilti tai kas priklauso, o ne tai kas tau atrodo geriausiai. Pvz. Volvo D5 dyzelinis variklis, gamintojas deklaruoja tik 0w30 tepalus.
  • 0

#20 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • posts 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Posted 2012 December 23 - 13:32

Taip pritariu reikia pilti toki tepala, koki rekomenduoja gamykla gamintoja o ne burti, cia tas geresnis tas blogesnis.Paskui prasideda problemos su turbina, kompensatoriais ir t.t.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users