Tepalo filtrai
#1
Parašyta 2012 gruodžio 21 - 00:08
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#2
Parašyta 2012 gruodžio 21 - 07:48
#3
Parašyta 2012 gruodžio 21 - 08:29
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#4
Parašyta 2012 gruodžio 21 - 09:04
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#5
Parašyta 2012 gruodžio 21 - 10:15
Nu gal tai tik dalis teisos, as taip galvoju.Pabandykite isideti dyzeliui kuro filtra popigi!Po to atsiranda kruvos problemu.Galvociau kad tas pat ir su tepalo filtru, tik tos problemos lenda daug daug ilgiau.Tikriausia matete MAN ir Filtron dyzelio kuro filtro elementus.Skirtumas akivaizdus.Gal ir tepalo filtro filtruojanciu elementu toks skirtumas. Del tepalu pilnai sutinku.skirtumo beveik jokio nerasi,geriau pasikeisk 2 vienetus Filtron filtrus už vieno Mann kaina per tapati laikotarpi .kuo skystesni tepalai senesniai mašinai tuo daugiau šansų ,kad jie pradės varyt per tarpines ir salnykus.
#6
Parašyta 2012 gruodžio 21 - 13:58
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#7
Parašyta 2012 gruodžio 21 - 17:47
Nes namuose yra 6l castrol edge professional 5w30. Gavau 4l nemokamai, papildomai nusipirkau 2l, tai tepalas vien man gavosi 70lt. Ir ne koks nonamimis.(ok, vadinkit firmos pavadinimo auka, bet manau geriau, negu pilti Kving-Kvang ch*jano pagamintą kažką, kur po 8lt parduoda pilstomą). Ir realiai tokiu atveju man keitimas kainuotų tiek, kiek kainuotų tepalo filtras.Del tepalu tai kas priklauso ta ir pili. jei 5w30 tai ir pilk shituos o ne 10w40
Tepalai parenkami ir ne tik del skystumo ar tirhtumo kad salnikai neleistu ar kompensatoriai netarshketu o ir atsizvelgiant i klimatines salygas(pashiles tepalas 10w40 ir 5w40 ar 30 tokios pat konsistencijos ir kompensatoriams itakos neturi), . Ispanijoje gali ir 15w40 pilti . Pas mus LT kai duoda iki -30 salcio 10w40 pavirsta i zele, tai isivaizduok kaip sveika motorui teptis kol pashyla zeles tipo tepalais?
Plius 5w30 keisi kas 15000 km. Tad manau ir ish ekonomines puses i teigiama puse einama ;)
Dabar dėl klampos, 5w30 būtų pilamas su idėja, kad varikliui būtų kiek lengviau suktis. Kiek skaičiau apie būtent tą castrol, ir iš audi centro meistrų lūpų - tas tepalas labai mažai keičia savo savybes nuo temperatūros. Taigi realiai gerai ir žiemai, ir vasarai.
O kaip suprasti tą 15.000km? Jeigu nieko nemaišau, tai paprastus pusiau sintetinius 10w40 reikia keisti kas 10.000? Man jau praktiškai laikas būtų taip ar taip, bet palauksiu pavasario. Suprantama, geriau pilti sintetinius, kurių keitimo intervalas yra didesnis. Dabar vistiek šalti orai ir pan, geriau leisiu naujam tepalui dirbt nuo pavasario, kai orai pašils.
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#8
Parašyta 2012 gruodžio 21 - 21:31
Šį pranešimą redagavo kokonas: 2012 gruodžio 21 - 21:31
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#9
Parašyta 2012 gruodžio 21 - 22:02
#10
Parašyta 2012 gruodžio 21 - 22:10
#11
Parašyta 2012 gruodžio 21 - 22:29
#12
Parašyta 2012 gruodžio 21 - 23:45
Pilnai sutinku su tuo, tepalo klampumas varikliui cia neprieko, o jau jaigu bega per salnykus tai reikia varikly tvarkyti, variklis gali buti ir 100 metu bet jaigu jis tvarkingas tai viskas ok, nieks nebegs, o kas patarimus cia duoda kad per skystas tepalas, tai tegul hidroly susipila tada tikrai niekur nebegsNebeskieskit,kad supylus skystesni varys per salnikus.Pildavau 10w40,dabar supilta 5w40 ir jau laikas keisti.Ir ka?ir nieko.Variklis beges 330 tukstanciu.Per senas variklis matai..
#13
Parašyta 2012 gruodžio 22 - 11:52
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#14
Parašyta 2012 gruodžio 22 - 12:09
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#15
Parašyta 2012 gruodžio 22 - 17:47
dyzelinio motoro alyva patamseja vos varikliui padirbus keleta minuciu ;)Dar vienas dalykas - tėvukas buvo į savo peupeu 306 dT supylęs ELF turbodiesel. Varikliukas dirbo maloniau ausiai , t.y. žymiai tyliau. čia tik apie garsą ta prasme kalbant. Toks akivaizdus pokytis po keitimo. Matyt priedai savo daro..
Ai dar vienas dalykas - kad yra svarbu ar nauji tepalai ar seni. Cituoju audi centro meistrą - jeigu jau naudot atidirbusią alyvą, kad ir visiškai naujo automobilio, kur keičiama kas kelis tūkstančius km, kaip apkatkei neva, tai geriau jau prišikt į alyvos sitemą, nes alyva atrodo skaidri, bet iš tikro tai nieko iš jos nebelikę. >> Po šitų žodžių smarkiai susimąsčiau. Jeigu galim leisti alui, šokoladui, šašlykui, tai gal galima leisti sau kartą per metus ir gerai alyvai.
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#16
Parašyta 2012 gruodžio 22 - 17:58
Kaip galejo korpusas prakiurti? tai ciuju visishka petrashiunu gamybos garazho kolchozo noname idejotIs patirties apie apie tepalo filtrus galiu pasakyt tik tiek, kad no name neatlieka visiskai jokios funkcijos. I darbini automobili pabandem idet no name tepalo filtra, pasekmes tokios kad po 5000km filtras prakiuro ir pradejo varvet. Nieko nepadarysi pagalvojom, gal brokas. Bet pati filtra isskrodus supratom, kad nieko jis ten nefiltravo, per ta kori. O ir jokiu apnasu jame neradom.
Anksciau i nuosava automobili pildavau PEMCO tepala ir per 10000km dapildavau nuo 1 iki 1,5ltr. Kai pradejau pilt Total, tai baigesi ir dapilinejimai. Ziema su Pemco uzkurus visada puse minutes rukdavo melynas dumas. Su Total jokio melyno dumo nebuvo. Dabartiniam automobiliui kiek zinau visad buvo pilamas castrol tepalai, dabar pilu Total ir jokiu bedu neturiu. Todel galiu drasiai teigt kad nevien vardas skiriasi, o ir labai stipriai kokybe.
Kazkurioj temoj vienas klubietis pasakojo ispudzius is seminaro/kursu apie tepalus. Jo pasakojimu visi tepalai gaminami is tos pacios bazines medziagos. Tik skiriasi priedai, kurie ir itakoja ju kokybe.
O kas liecia tepalu gamyba tai ash ir minejau ten.
Imama bazine alyva dedami ivairus molibdeno, licio, ir dar chrenvisokie priedai kad sumazhinti trinties koeficienta ir pagaminti tokia alyva kuri nekeistu savybiu kintant temperaturai.
va jums pateikiu straipsni
http://auto.delfi.lt...a.d?id=34350339
kad be reikalo klaviaturos netarshkinti manau daug kas paaishke sir kils mazhiau klausimu. Jei dar kyla klausimu galite manes klausti drasiai
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#17
Parašyta 2012 gruodžio 22 - 18:05
Cia testukas alyvu prie -25 ir -35 salcio. Yra ir daugiau panasiu vaizdu. Gan idomu pasiziureti.
Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2012 gruodžio 22 - 18:12
#18
Parašyta 2012 gruodžio 22 - 21:40
pripazystu tik tepalus 5w50 visa kita tik slapimas,zinoma 5w30 toks slapimas visada bus slapimu.Jei detaliai paanalizuotume pirma skaiciu ir paskutini,daug kas butu aiskiau!0w tai sibiro tepalas,vat kuo aukstesnis paskutinis skaicius tuo didesis klampumas esant aukstai temp.,kas gerai antidilimui metalo(sportinis varijantas)
Cia testukas alyvu prie -25 ir -35 salcio. Yra ir daugiau panasiu vaizdu. Gan idomu pasiziureti.
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2012 gruodžio 22 - 21:40
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#19
Parašyta 2012 gruodžio 23 - 12:59
#20
Parašyta 2012 gruodžio 23 - 13:32
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0