

Kokia P406 coupe 2.2hdi kompresija?
#1
Parašyta 2013 sausio 01 - 18:02

#2
Parašyta 2013 sausio 01 - 18:05
pas 2,2 hdi :20 +-5,pas 2,0 hdi 30 +-5Sveiki gal kas zinot kiek tiksliai turetu buti peugeot 406 coupe 2.2hdi 2001m. cilindru kompresija ? vakar meistrai matavo tai rado 19 -20bar. sake kad labai mazai kaip yra istikruju? neturiu auto data negaliu ten paziuret
#3
Parašyta 2013 sausio 01 - 18:46
Šį pranešimą redagavo Vaaaldas: 2013 sausio 01 - 18:48
#4
Parašyta 2013 sausio 01 - 19:16
tikrai nesuklydau,del to ir parašiau skirtingus variklius ,kad matytusi skirtumas.pas 2,2 tikrai 20Kenis222 tikriausia suklydai.20 +-5, pagal mane tikrai mazai.15 atmosferu turi atmosferiniai(bendzininiai) varikliai.Jeigu neklystu abieju motoru suspaudimo laipsnis yra vienodas ir lygus 18 (autodata ), tai ir kompresija turetu buti panasi.
jau buvo forume rašyta.
puslapio apacioj lentelė....mygt
#5
Parašyta 2013 sausio 01 - 20:22
#6
Parašyta 2013 sausio 01 - 21:17
#7
Parašyta 2013 sausio 01 - 21:53
#8
Parašyta 2013 sausio 01 - 22:29
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#9
Parašyta 2013 sausio 01 - 22:53
#10
Parašyta 2013 sausio 01 - 23:01
neziurejo meistrai - voztuvu pakelikliu (karomyslu) nera luzusiu?bet kodel bumus varo per isiurbimo kolektoriu taip juk neturi but
#11
Parašyta 2013 sausio 01 - 23:16
nuimk isiurbimo kolektoriu ir išpilk vandenįbet kodel bumus varo per isiurbimo kolektoriu taip juk neturi but
#12
Parašyta 2013 sausio 01 - 23:34
neziurejoneziurejo meistrai - voztuvu pakelikliu (karomyslu) nera luzusiu?
#13
Parašyta 2013 sausio 01 - 23:58
manau jie buvo nueme nes kaip meistrai minejo kad dumina per ji kaip per ismetimanuimk isiurbimo kolektoriu ir išpilk vandenį
#14
Parašyta 2013 sausio 04 - 23:26
man buvo taip kaip ploviau varikli isvaziavus dingo trauka ir labai dumijo juodais dumais nuvarius i serviza sake kazkokia ismetimo sklende ar reguliatorius uzluzo jy atjungus dingo dumai atsirado trauka kainavo 60lt uz atjungima TA praejo nevirsijo tu leistinu co2viskas prasidejo taip pravaziavau bala ( lygtais nedidele kurios nepastebejau) uz keliu metru pravaziavus bala dingo trauka, galiausiai uzgeso masinukas, uzsikuria ant laisvu dirba (graziai nebarska) bet dumina :S paspaudi gaza variklis gesta, oro filtras truputi dregnas buvo, kompas jokios klaidos kaip ir nemeta, padarius degnostika rado tik viena klaida " oro temperaturinis daviklis", apziurejus servize rado tai kad pagrindinio dirzo mietka persokus viena danti, atstacius dirza pamatavo kompresija rado 19-20bar. duminimas nedingo, per itraukimo kolektroriu varo dumus. siai minutiai variklis uzsikuria tik atjungus generatoriu ir dar kaska bet vel gesta jaigu bandai apsukas sukelt ( toks jausmas variklis galios neturi nors ir kompresija kaip yra )
ar dar turit kokiu minciu kas gali buti ar jau cia reikia skrost varikli?
#15
Parašyta 2013 sausio 04 - 23:44
manau...originalu.manau jie buvo nueme
#16
Parašyta 2013 kovo 12 - 19:27
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0