
P406 isilimas iki darbines temperaturos
#1
Parašyta 2013 sausio 03 - 15:53
#2
Parašyta 2013 sausio 03 - 20:31
#3
Parašyta 2013 sausio 03 - 21:46
#4
Parašyta 2013 sausio 03 - 21:59
Pas mane 80 stovi visada. Na 85 pakyla. Bet reik nuvažiuot kokius 5km bent užšilt.O ar jis is vis ta 90 turi pasiekt?
Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.
Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.
#5
Parašyta 2013 sausio 03 - 22:14
#6
Parašyta 2013 sausio 03 - 22:30
#7
Parašyta 2013 sausio 03 - 22:47
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#8
Parašyta 2013 sausio 03 - 23:28
#9
Parašyta 2013 sausio 04 - 07:57
#10
Parašyta 2013 sausio 04 - 08:48
Originaliai 307 jokie tenai nestovi, salonas šildomas elektros šildytuvu, o variklis šildosi pats.Zhmonos p307 2.0 hdi susyla greiciau, pa sja irgi stovi tenai kur susildo antifriza.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#11
Parašyta 2013 sausio 04 - 15:27
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#12
Parašyta 2013 sausio 08 - 09:05
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#13
Parašyta 2013 sausio 12 - 12:30
#14
Parašyta 2013 balandžio 21 - 21:01
pas mane sparciai kyla temp.virsus radiatoriaus labai karstas o apacia vesesne..ar gali buti kad kaip susyla variklis termostatas neasidaro .pakyla net virs 90.nuvazevus vos 5 km...manajam 406 2l HDi darbine temp visada buna beveik 90 laipsniu, galvojau, kad kazkas negerai, pakeiciau antifriza nauju, bet visviena 90, po to pasikonsultavau, sake, kad normalu yra tokia temperatura, o ji pakyla tik po kokia 10 km nuvaziavus. salona sildo, kaip minejo irgi nuvaziavus kokia 4-5 km. bet auksciau 90 nra pakilusi, net vaziuojant ilga atstuma dideliu greiciu.
#15
Parašyta 2013 balandžio 22 - 07:40
Zinoma gali.pas mane sparciai kyla temp.virsus radiatoriaus labai karstas o apacia vesesne..ar gali buti kad kaip susyla variklis termostatas neasidaro .pakyla net virs 90.nuvazevus vos 5 km...
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#16
Parašyta 2013 gruodžio 28 - 18:33

#17
Parašyta 2013 gruodžio 29 - 10:20
Tai 2.0litriuose termostatas suveikia prie 78-79, auksciau 80 ir nelabai turetu kilti. Jei ramiau miegosis gali pasikeist ta termodavikli. Dasipilk ausinimo skyscio, jei truksta ir uzsiklijuok kokia plastmase ant auto priekio, kad neausintu variklio vaziuojant. Pats turejau 80kw - nekaista jie, nors tu ka. Ypac jei egr'a atjunges.sveiki ir vel as su savo tuo isilimu iki darbines temp prededu dometis, pastaruoju metu vapsie ilgai syla, cia kada vaziavau prie -3 25km ir pakilo tik 80 laipsniu ir tai tik nuvaziavus tuo 25km, atsidariau kapota slanga buvo tik apatine silta, tai kaip suprantu termostatas geras, necirkuliavo skystis pilnu ratu. Ar gali buti kazkas su temperaturos daviklio problema, kad suncia blogus duomenis ar pan? nes man tokis silimas tai labai jau ilgas, daug kuro pasiima kai taip nesyla ir neisnesa gal kas gali but
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2013 gruodžio 29 - 10:23
#18
Parašyta 2013 gruodžio 29 - 12:31
#19
Parašyta 2013 gruodžio 29 - 21:38
Uzsiorinus kaistu labiau, o ne austu. Jei labai jau netenkina toks veikimas - taisyk egr'a, keisk termostata ir dek ant prieko apsauga. Termostata - del visa ko.na dabar atjungtas egr ,nes vakuminis voztuvas sugedes. dar man klausimas atsirado ar kartais negali buti kaltas bakelio kamstis, nes spaudant slanga per jy iseina oras, na tiesiog pro ten kvepuoja, tai as taop manau gal uzsiorina sistema?
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2013 gruodžio 29 - 22:27
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0