Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P406 isilimas iki darbines temperaturos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 18

#1 zilvezilve

zilvezilve
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 145
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2013 sausio 03 - 15:53

seiki visi su naujais metais. Pas mane 2.0hdi 66kw iki darbines temperaturos syla man atrodo per ilgai, lauke +2 o ysyla iki 90 per kokia 20km, vaziavau su toyota dyzeliu 3km ir darbine, termostatas pakeistas vasara , Ar gali taip buti , kad sistemoje yra tepalo likuciu ir kazkur prastai praleidzia siluma? nes matosi , kad buvo imta galva ir vis po kamsteliu antifryzo dar buna tepalo likuciu senu
  • 0

#2 zinantis

zinantis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 257
  • Automobilis:pezo 307 hdi

Parašyta 2013 sausio 03 - 20:31

manau tarpine leidzia
  • 0

#3 Mindeex

Mindeex
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 79
  • Vieta:Kaunas ir palei ji.
  • Automobilis:AUDI 80 TD, nissan terranno II TD.

Parašyta 2013 sausio 03 - 21:46

O ar jis is vis ta 90 turi pasiekt?
  • 0

#4 sanis

sanis
  • Forumo adminai
  • Pranešimai: 1.070
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407c 2.2l 120kW

Parašyta 2013 sausio 03 - 21:59

O ar jis is vis ta 90 turi pasiekt?

Pas mane 80 stovi visada. Na 85 pakyla. Bet reik nuvažiuot kokius 5km bent užšilt.
  • 0

Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.

Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.


#5 Mindeex

Mindeex
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 79
  • Vieta:Kaunas ir palei ji.
  • Automobilis:AUDI 80 TD, nissan terranno II TD.

Parašyta 2013 sausio 03 - 22:14

pas mane daugiau 80 dar nebuvo. o sildo pakankamai.
  • 0

#6 zilvezilve

zilvezilve
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 145
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2013 sausio 03 - 22:30

pas mane pakyla 90, bet sakau daug vaziuot reikia, o kai buvo -15 tai vos 80 pakildavo per 25km, o ir tai radiatorius uzdengtas
  • 0

#7 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2013 sausio 03 - 22:47

Isiplauk sistema ir dar karta termostata pasikeisk. "Zinantis" siulyciau pasikeisti nika ;) Seip tai tie HDI motoriukai nelabai ir kaista. Ekonmshki -energija pavercia darbu o ne antifriza sildo;) Pas TOYOTA autonomke stovi (zvakes) greiciau pasildo ausinimo skysti iki darbines. Mano C5 citrina 2.0 hdi susyla iki darbines pagal davikli per 10-15 km. I salona silta ora pucia po 3-5 km.Pagal davikli iki 90 neushkyla bo termostatas stovi 85 laipsniu. Zhmonos p307 2.0 hdi susyla greiciau, pa sja irgi stovi tenai kur susildo antifriza.
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#8 Mindeex

Mindeex
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 79
  • Vieta:Kaunas ir palei ji.
  • Automobilis:AUDI 80 TD, nissan terranno II TD.

Parašyta 2013 sausio 03 - 23:28

va teisingai ir sakai, Kokonas, kad tvarkingai ausinimo sistemai esant, jis ir neuzkaista daugiau nei reik. kiek zinau tai audi darbine yra 90 ir biski virs, bet ir tai benzo. Seip, kad dyzeli uzkaitint tai arba kazkas uzsikimse turi but, arba kazkas neveikt
  • 0

#9 vigosas

vigosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 207
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 80 kw 2000 m.

Parašyta 2013 sausio 04 - 07:57

Pas mane iki 60-70 laipsniu pakyla gana greitai - per kokius 4-5 km, silta ora pradeda pust dar greiciau paprastai. O nuo 60-70 iki 90 kyla jau gerokai sunkiau. Cia matyt bus del to, kad pasildymo zvakes kur ausinimo skysti sildo issijungia prie 60 laipsniu kiek zinau. Bet tai galioja tik HDI'nams su klima.
  • 0

#10 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2013 sausio 04 - 08:48

Zhmonos p307 2.0 hdi susyla greiciau, pa sja irgi stovi tenai kur susildo antifriza.

Originaliai 307 jokie tenai nestovi, salonas šildomas elektros šildytuvu, o variklis šildosi pats.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#11 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2013 sausio 04 - 15:27

pas mane 2.0hdi 66kw irgi pakyla beveik prie pat 90 laipsniu.
  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#12 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2013 sausio 08 - 09:05

Vakar kaip tik bandziau ziuret per kiek laiko uzils motoras. Tai ryte 6val nzn kiek buwo tada salcio nuo riomerio iki rotuses aikstes nuwaziawau bet iki darbines nebuwo isile dar taip kad kurie suka galvas jog neuzsyla ilgai varikliai tai galiu tik patart kad neieskot problemu kur ju nera tokie jau tie HDI :-)
  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#13 Sawsajnej

Sawsajnej
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 238
  • Automobilis:Peugeot 406 2l hdi

Parašyta 2013 sausio 12 - 12:30

manajam 406 2l HDi darbine temp visada buna beveik 90 laipsniu, galvojau, kad kazkas negerai, pakeiciau antifriza nauju, bet visviena 90, po to pasikonsultavau, sake, kad normalu yra tokia temperatura, o ji pakyla tik po kokia 10 km nuvaziavus. salona sildo, kaip minejo irgi nuvaziavus kokia 4-5 km. bet auksciau 90 nra pakilusi, net vaziuojant ilga atstuma dideliu greiciu.
  • 0

#14 ovidijus

ovidijus
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 5
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2013 balandžio 21 - 21:01

manajam 406 2l HDi darbine temp visada buna beveik 90 laipsniu, galvojau, kad kazkas negerai, pakeiciau antifriza nauju, bet visviena 90, po to pasikonsultavau, sake, kad normalu yra tokia temperatura, o ji pakyla tik po kokia 10 km nuvaziavus. salona sildo, kaip minejo irgi nuvaziavus kokia 4-5 km. bet auksciau 90 nra pakilusi, net vaziuojant ilga atstuma dideliu greiciu.

pas mane sparciai kyla temp.virsus radiatoriaus labai karstas o apacia vesesne..ar gali buti kad kaip susyla variklis termostatas neasidaro .pakyla net virs 90.nuvazevus vos 5 km...
  • 0

#15 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2013 balandžio 22 - 07:40

pas mane sparciai kyla temp.virsus radiatoriaus labai karstas o apacia vesesne..ar gali buti kad kaip susyla variklis termostatas neasidaro .pakyla net virs 90.nuvazevus vos 5 km...

Zinoma gali.
  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#16 zilvezilve

zilvezilve
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 145
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2013 gruodžio 28 - 18:33

sveiki ir vel as su savo tuo isilimu iki darbines temp prededu dometis, pastaruoju metu vapsie ilgai syla, cia kada vaziavau prie -3 25km ir pakilo tik 80 laipsniu ir tai tik nuvaziavus tuo 25km, atsidariau kapota slanga buvo tik apatine silta, tai kaip suprantu termostatas geras, necirkuliavo skystis pilnu ratu. Ar gali buti kazkas su temperaturos daviklio problema, kad suncia blogus duomenis ar pan? nes man tokis silimas tai labai jau ilgas, daug kuro pasiima kai taip nesyla ir neisnesa gal kas gali but :(
  • 0

#17 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2013 gruodžio 29 - 10:20

sveiki ir vel as su savo tuo isilimu iki darbines temp prededu dometis, pastaruoju metu vapsie ilgai syla, cia kada vaziavau prie -3 25km ir pakilo tik 80 laipsniu ir tai tik nuvaziavus tuo 25km, atsidariau kapota slanga buvo tik apatine silta, tai kaip suprantu termostatas geras, necirkuliavo skystis pilnu ratu. Ar gali buti kazkas su temperaturos daviklio problema, kad suncia blogus duomenis ar pan? nes man tokis silimas tai labai jau ilgas, daug kuro pasiima kai taip nesyla ir neisnesa gal kas gali but :(

Tai 2.0litriuose termostatas suveikia prie 78-79, auksciau 80 ir nelabai turetu kilti. Jei ramiau miegosis gali pasikeist ta termodavikli. Dasipilk ausinimo skyscio, jei truksta ir uzsiklijuok kokia plastmase ant auto priekio, kad neausintu variklio vaziuojant. Pats turejau 80kw - nekaista jie, nors tu ka. Ypac jei egr'a atjunges.

Šį pranešimą redagavo PhanT: 2013 gruodžio 29 - 10:23

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#18 zilvezilve

zilvezilve
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 145
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2013 gruodžio 29 - 12:31

na dabar atjungtas egr ,nes vakuminis voztuvas sugedes. dar man klausimas atsirado ar kartais negali buti kaltas bakelio kamstis, nes spaudant slanga per jy iseina oras, na tiesiog pro ten kvepuoja, tai as taop manau gal uzsiorina sistema?
  • 0

#19 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2013 gruodžio 29 - 21:38

na dabar atjungtas egr ,nes vakuminis voztuvas sugedes. dar man klausimas atsirado ar kartais negali buti kaltas bakelio kamstis, nes spaudant slanga per jy iseina oras, na tiesiog pro ten kvepuoja, tai as taop manau gal uzsiorina sistema?

Uzsiorinus kaistu labiau, o ne austu. Jei labai jau netenkina toks veikimas - taisyk egr'a, keisk termostata ir dek ant prieko apsauga. Termostata - del visa ko.

Šį pranešimą redagavo PhanT: 2013 gruodžio 29 - 22:27

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0