1.6HDI tepalo lygis
#1
Parašyta 2013 sausio 04 - 18:48
#2
Parašyta 2013 sausio 04 - 18:56
#3
Parašyta 2013 sausio 04 - 19:06
#4
Parašyta 2013 sausio 06 - 01:28
#5
Parašyta 2013 sausio 06 - 01:38
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#6
Parašyta 2013 sausio 06 - 01:51
#7
Parašyta 2013 sausio 06 - 02:23
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#8
Parašyta 2013 sausio 06 - 02:29
#9
Parašyta 2013 sausio 06 - 03:33
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#10
Parašyta 2013 sausio 06 - 17:27
#11
Parašyta 2013 sausio 07 - 23:42
#12
Parašyta 2013 sausio 08 - 08:47
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#13
Parašyta 2013 sausio 08 - 12:59
#14
Parašyta 2013 sausio 09 - 19:32
tamstele,citramonus remontuji,sekmres darbuose,bet,P2033 - Temperature downstream of catalyc converter signal: Short-circuit to positive, open circuit, or value too high.
Iš praktikos įtarčiau (galiu ir klysti), jog kažkas mėgino išiminėti suodžių filtrą ir/arba katalizatorių ir išiminėdamas kartu nukalė ten esantį temperatūrinį daviklį. Tai gali būti ir dažnų regeneracijų priežastimi.bėdas. Risk of blocking particle filter, diesel filter block, additive level minimum - pranešimai susiję išimtinai su suodžių filtru.
jei rodo pc grandine laidose,tai dar nereiskia kad butent grandineje problemos!Konpetencijos trukumas snargliui tai akivaizdu.Temperaturos daviklis tai ne liamda sensorius kuri testuojama ne vien multitesteriais!
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2013 sausio 09 - 19:33
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#15
Parašyta 2013 sausio 18 - 11:17
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0