Peršokti prie turinio


Nuotrauka

1.6HDI tepalo lygis


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 14

#1 Vytaspm

Vytaspm
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 12
  • Automobilis:peugeot 407

Parašyta 2013 sausio 04 - 18:48

Sveiki, reikia pagalbos . peugeot 407 1.6HDI varikliui pradejo dideti tepalo lygis,ausinimo skystis nedingineja.Tepalo lygis dideja po biski ,kokia galetu buti problema?Ar gali buti ,kad purkstukai perpila ?Dar girdejau ,kad gali buti purkstuku tarpines susidevejusios ar tame gali buti tiesos?Gal kam teko susidurti su panasia beda?Is anksto dekingas uz pagalba..
  • 0

#2 zinantis

zinantis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 257
  • Automobilis:pezo 307 hdi

Parašyta 2013 sausio 04 - 18:56

galetum truputi smulkiau
  • 0

#3 Vytaspm

Vytaspm
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 12
  • Automobilis:peugeot 407

Parašyta 2013 sausio 04 - 19:06

Gyvenu UK nusipirkau auto pries kelis men,pasikeiciau tepalus ir t.t.. po kurio laiko pastebejau ,kad tepalo lygis siek tiek per didelis pamaniau ,kad per daug ipyliau tepalo tai siek tiek nuleidau,taciau po keliu savaiciu jis vel nezenkliai padidejo ir vis toliau dideja .Automobilis kuresi ir vaziuoja be problemu kiek saltas tiek siltas jokiu duminimu nesimato ,kuro sanaudos normalios apie 6l - 100km/
  • 0

#4 Vytaspm

Vytaspm
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 12
  • Automobilis:peugeot 407

Parašyta 2013 sausio 06 - 01:28

Tai niekas nebuvo susidures su panasia problema?? :dntknw:
  • 0

#5 taurius

taurius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 136
  • Vieta:Kaunas/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot E208

Parašyta 2013 sausio 06 - 01:38

Gali būti dėl nuolat vykstančių regeneracijų. FAP'as imtas, programuotas?
  • 0

Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.


#6 Vytaspm

Vytaspm
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 12
  • Automobilis:peugeot 407

Parašyta 2013 sausio 06 - 01:51

Ne niekas nedaryta su FAP jis dar yra. Auto prabeges 100tukst km zinoma jai tikra rida :) Kaip pasidariau diagnostika parode tokia klaida , Exhaust gas temperature sensor circuit high bank1 sensor2. P1351-Powertrain. Tai ar gali buti ,kad dideja tepalo lygis del daznu regeneraciju ?
  • 0

#7 taurius

taurius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 136
  • Vieta:Kaunas/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot E208

Parašyta 2013 sausio 06 - 02:23

Na tai nėra kažkoks tipinis jo gedimas, bet gali būti indikacija, kad kažkas lindo prie katalizatoriaus arba fap filtro. Reiktų su diagnostika pasižiūrėti kas kiek kilometrų vyksta regeneracijos ir paaiškėtų ar gali čia būti dėl to.
  • 0

Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.


#8 Vytaspm

Vytaspm
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 12
  • Automobilis:peugeot 407

Parašyta 2013 sausio 06 - 02:29

Taip tik gaila ,kad ne LT esu,nes cia UK tie meistrai mazai ka ismano ,o kas kiek km turi daryt regeneracija?
  • 0

#9 taurius

taurius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 136
  • Vieta:Kaunas/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot E208

Parašyta 2013 sausio 06 - 03:33

Idealiu atveju 800km Normalu apie 500km Vertetu susirūpint jei dazniau nei kas 250km Aišku ta susirūpinimo riba pas kiekvieną meistrą kitokia.
  • 0

Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.


#10 Vytaspm

Vytaspm
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 12
  • Automobilis:peugeot 407

Parašyta 2013 sausio 06 - 17:27

Na tada teks cia ieskoti kas gali normalia diagnostika padaryti. Siandien dar uzsidege Depoliution system fault , tai cia kiek suprantu kazkas su FAP negerai? O gali but dar kokia kita beda,kad dideja tepalo lygis?
  • 0

#11 Vytaspm

Vytaspm
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 12
  • Automobilis:peugeot 407

Parašyta 2013 sausio 07 - 23:42

Gal yra zinanciu ka sita klaida reiskia p2033 exhaust gas temperature sensor 2 ,bank 1 -circuit , cia pas 1.6 hdi nelabai ka internete randu :dntknw: tai jai kas zinote parasykit :) dekui
  • 0

#12 taurius

taurius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 136
  • Vieta:Kaunas/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot E208

Parašyta 2013 sausio 08 - 08:47

Depollution system fault reiškia jog yra bėdų su kuro/oro mišinio reguliavimo ir stebėjimo sistemomis. Iš esmės tai gali būti bet koks gedimas susijęs su kuro, oro, egr, fap ar kitomis variklio sistemomis. Tai yra bendrinis pranešimas vairuotojui - važiuok į servisą ir tvarkykis bėdas. Risk of blocking particle filter, diesel filter block, additive level minimum - pranešimai susiję išimtinai su suodžių filtru. P2033 - Temperature downstream of catalyc converter signal: Short-circuit to positive, open circuit, or value too high. Iš praktikos įtarčiau (galiu ir klysti), jog kažkas mėgino išiminėti suodžių filtrą ir/arba katalizatorių ir išiminėdamas kartu nukalė ten esantį temperatūrinį daviklį. Tai gali būti ir dažnų regeneracijų priežastimi.
  • 0

Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.


#13 Vytaspm

Vytaspm
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 12
  • Automobilis:peugeot 407

Parašyta 2013 sausio 08 - 12:59

As buvau nuemes sodziu filtra ir jis atrodo svarus lyg nk jam nedaryta taip pat ir katalizatorius,o cia tas temperaturos daviklis stovi sodziu filtre? Snd pameginau si davikli atjungti ir istrynti klaida p2033 kai istryniau ji nebeatsinaujina ,tai gal cia tik to daviklio beda gali buti?
  • 0

#14 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2013 sausio 09 - 19:32

P2033 - Temperature downstream of catalyc converter signal: Short-circuit to positive, open circuit, or value too high.

Iš praktikos įtarčiau (galiu ir klysti), jog kažkas mėgino išiminėti suodžių filtrą ir/arba katalizatorių ir išiminėdamas kartu nukalė ten esantį temperatūrinį daviklį. Tai gali būti ir dažnų regeneracijų priežastimi.bėdas. Risk of blocking particle filter, diesel filter block, additive level minimum - pranešimai susiję išimtinai su suodžių filtru.

tamstele,citramonus remontuji,sekmres darbuose,bet,

jei rodo pc grandine laidose,tai dar nereiskia kad butent grandineje problemos!Konpetencijos trukumas snargliui tai akivaizdu.Temperaturos daviklis tai ne liamda sensorius kuri testuojama ne vien multitesteriais!

Šį pranešimą redagavo Ramus: 2013 sausio 09 - 19:33

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#15 audrisius

audrisius
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 33
  • Automobilis:citroen c6

Parašyta 2013 sausio 18 - 11:17

del kazkokios klaidos kompe,nebutinai turi degti depoliusion fault neuzbaigiamas regeneracijos ciklas. po keliolikos ar keliu tokiu neuzbaigtu ciklu isijungia slapioji regeneracija, kurios metu kuras ipurskiamas i duju ismetimo is cilindro faze,siekiant pakelti temperatura kietuju daleliu filtre.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0