Edited by EvX, 2013 January 20 - 22:50.
Apie Peugeot 3008
#1
Posted 2013 January 20 - 22:39
#2
Posted 2013 January 21 - 07:34
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#3
Posted 2013 January 21 - 13:45
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#4
Posted 2013 January 21 - 18:32
#5
Posted 2013 January 27 - 10:04
Panasu tai buvo Platinum komplektacja.Kaip matau, atsiliepimai visai neblogi . Viena modeli man is panoses paeme Prancūzijoje.. Buvo 2 litrai, su visais pribumbasais ir odiniu salonu.. Žiauriai gaila
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#6
Posted 2013 August 28 - 11:31
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#7
Posted 2014 April 08 - 19:49
#8
Posted 2014 April 09 - 06:28
Edited by Francis, 2014 April 09 - 06:33.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#9
Posted 2014 April 09 - 07:12
Franci, pasakyk, kodel taip giria uzsienio tinklapiuose 1.6HDi o cia LT juos keikia? Suporantu ankstesniuose modeliuose buvo bedu su turbo, bet ten bosch sistema, kai tuo tarpu pas naujuosius 2.0Hdi juk Delphi... O Delphi tai baisiau nei baisu. Aišku tai negalioja kol auto neperkopus 120 000 (būtenmt tiek + - atlaiko Delphi sistema, paskui keist purkštukus).Nepirk benzo ir viskas bus ok, o 2.0HDI patikimesnis nei 1.6HDI. Aš šiaip irgi dairiausi į 3008,patinka jis man,o ir kaina gerai laiko
Man laaabai idomu, nes is 10 peugeot dyzeliu naujuju 8 butent eina su 1.6HDi motoru. Nu netikiu kad jis toks blogas nors tu ka. Jei blogas tai argumentu, apart turbinos seniesiems modeliams. Nes cia jau gaunasi tas pats kaip pasakymas PEUGEOT ELEKTRONIKA genda. Nifiga jin negenda nei daugiau nei maziau nei fricu ar siauraakiu.
LABAI prasau issamesne info. Nes ateityje nusimato žmonai pirkinys iš Eglutes (nepykit peugeot pradejo atsilikt su dizainu - išskyrus 508, šits gražus). O ten daugiausia 1,6HDi.
INFO INFO INFO.
Edited by Laimonas, 2014 April 09 - 07:13.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#10
Posted 2014 April 09 - 07:25
Kiek suprantu 1.6 HDi ejo i visus Peugeot modelius tas pats ir nuo kuriu metu tada Laimonai yra pagerejes tas 1.6 motoras??Franci, pasakyk, kodel taip giria uzsienio tinklapiuose 1.6HDi o cia LT juos keikia? Suporantu ankstesniuose modeliuose buvo bedu su turbo, bet ten bosch sistema, kai tuo tarpu pas naujuosius 2.0Hdi juk Delphi... O Delphi tai baisiau nei baisu. Aišku tai negalioja kol auto neperkopus 120 000 (būtenmt tiek + - atlaiko Delphi sistema, paskui keist purkštukus).
Man laaabai idomu, nes is 10 peugeot dyzeliu naujuju 8 butent eina su 1.6HDi motoru. Nu netikiu kad jis toks blogas nors tu ka. Jei blogas tai argumentu, apart turbinos seniesiems modeliams. Nes cia jau gaunasi tas pats kaip pasakymas PEUGEOT ELEKTRONIKA genda. Nifiga jin negenda nei daugiau nei maziau nei fricu ar siauraakiu.
LABAI prasau issamesne info. Nes ateityje nusimato žmonai pirkinys iš Eglutes (nepykit peugeot pradejo atsilikt su dizainu - išskyrus 508, šits gražus). O ten daugiausia 1,6HDi.
INFO INFO INFO.
Franci o kas yra benzams, kad jau taip spjauni, kas per bedos su jais ir kokie motorai?
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#11
Posted 2014 April 09 - 07:31
Edited by Francis, 2014 April 09 - 07:40.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#12
Posted 2014 April 09 - 07:39
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#13
Posted 2014 April 09 - 07:41
Idomu pas naujuosius EURO 6 Blue HDI kokia sistemaAs zinau, jog fordas pasimoke is savo klaidu ir nutrasuke darba su Delphi (bent jau modeliuose nuo 2007 iki 2011). O Delphi pas 508 2.0HDi irgi. Siaip kas kas Delphi traukia ZYMIAI geriau nei siemens ar bosch, taciau ir sudetingesne purkstuku konstrukcija ten.
REIKIA TIKETIS KAD 508-tame jau stovi kokie nors atnaujinti purkstukai nei pas C5 ar pas 2008-2010 peugeot 407...
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#14
Posted 2014 April 09 - 08:46
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#15
Posted 2014 April 09 - 12:14
#16
Posted 2014 April 09 - 12:19
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#17
Posted 2014 October 27 - 18:12
Sveiki, po 607 zuties zmonos ikalbinejamas nupirkau 3008 su 1,6 HDI sirdele, deze - mehanika, metai 2011, rida pirkimo metu 146 000. Nors gana skeptiskai ziurejau i si bjauru anciuka, taciau po praleistu kartu 10,000 km. galiu nulenkti galva ir pasidalinti ispudziais.
Plusai :
1) Kaip ir kiekvieno SUV - praaukstinta pakaba.
2) Ekonomiskumas ( 6,4 l misrus ciklas ).Beje apie vaziavima virs 120 km/h geriau pamirsti - kuro sanaudos soka virsun neproporcingai.
3) Dinamiskas variklio darbas.
4) Ziaurei (del skonio nesigincijama) nestandartinis salonas ir prietaisu skydelis. O panoraminis stogas suteikia papildomos erdves pojuti.
Minusai :
1) Daug salono apdailos elementu panaudotos is senesniu peugeot modeliu, kadangi 5 metus prakankinau 2005 m 607, tai daugelis detaliu salone jau buvo pabodusios ir iki skausmo pazistamos.
2) Garso izoliacijos uztenka tik iki 100 km/h, virs jau darosi nebejauku.
3) Asmeniskai pasirode silpnokos artimos sviesos sviesos.
Tam kartui tiek,,,PS gal kas galetu pagelbeti su NAVI ? - rasom i pm
#18
Posted 2014 October 27 - 18:23
O kaip su tais mažatūriais varikliais? ilgaamžiškumas? Nereikia kaukint mieste?
Dėl garso izoliacijos gali pats pasidaryti, labai lengvai, užtektų tik duris ir to jau skirtumas ganėtinai didelis.
#19
Posted 2014 October 27 - 19:52
Dėl navi galiu padėt - patys atsinaujinom iki 2013metų mapsų.
Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.
Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.
#20
Posted 2014 October 27 - 20:50
Kilovatu daugiau, bet plėšia geriau. Ir ties 160 nereikia dar staugt kad susišnekėt.
Neturėjo būt - kilovatų mažiau.... ?
O apie kurį čia rašai 307 ar 3008? Pas tave 307-tam neina susišnekėt ties 160?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users