Jump to content


Photo

Ar greit pakyla temperatūra?


  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#1 Baravykinis

Baravykinis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 42
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugot 307, 2.0 HDI, 79 kw, 2003

Posted 2013 January 22 - 07:48

Sveiki forumiečiai, Ar galėtumėte pasidalinti patirtimi apie variklio temperatūrą. Pas mane užkūrus auto temperatūra iki 90 laipsnių pakyla gal per kokias 8-10 minučių. Tai esmė tokia, kad per tą laiką aš į darbą spėju atvažiuoti, o temperatūra tik tada pasiekia apie 90 laipsnių. Žinoma, kol pradeda pūsti šiltą orą tai irgi jau beveik būnu pasiekęs kelionės tikslą. Auto: Peugot 307, 2.0 HDI, 79 kw. Kokia situacija pas jus?
  • 0

#2 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • posts 4,754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Posted 2013 January 22 - 08:17

oho greit pasiekia tokia temperatura.. kiek dyzeliu turejes ne vienas nepasiekdavo daugiau 80.. dabar turiu benzina slovika., reikia nuvaziuoti 7 km kad uzkaistu iki 82 ir ji daugiau nei krust. bet silta ora tiek sitas tiek dyzelis man pusdavo jau prie 70., uztekdavo langam nutirpdyt.
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#3 Liova

Liova
  • Senbuviai
  • posts 45
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 Break

Posted 2013 January 22 - 08:31

Iki 90 tai ilgai mano HDI kyla, nors jei be stovejimu vaziuot tai per 10 km pasieks. Bet rodykle pradeda kilti ir pasiekia 70 kazkur per 3-4 km (prie -19 kaip siandien). Bet as tik uzkurus, kol pasiekia ta 70, klimos temperatura nustatau ant 18 laipsniu, tada nesildo peciuko skyscio ir greiciau variklis isyla. O paskui uzkeliu klima iki 25 ir praktiskai is karto pradeda silta ora pusti - is pradziu toki drungnoka, bet gan greitai susyla.
  • 0
Septynvietis break'as

#4 zilvezilve

zilvezilve
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 145
  • Automobilis:peugeot 406

Posted 2013 January 22 - 08:35

o tai jum gerai, kad taip greit uzklyla pas mane p406 2.0hdi 66kw uzdengtas radikas ir per 30km vos iki 80 datrauke, o vakar mieste vazinejau tai temperaturos rodykle nekyla
  • 0

#5 Liova

Liova
  • Senbuviai
  • posts 45
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 Break

Posted 2013 January 22 - 08:43

Pamirsau pasakyt, kad pas mane irgi kartonke ikista :) Bet jei 80 pasiekia tik per 30 km, tai manau keisk termostata. Ir silta greiciau bus ir kuro maziau srebs.
  • 0
Septynvietis break'as

#6 zilvezilve

zilvezilve
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 145
  • Automobilis:peugeot 406

Posted 2013 January 22 - 08:56

vasara idejau nauja termostata, nes jo visai tuo metu nebuvo
  • 0

#7 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • posts 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Posted 2013 January 22 - 09:49

Sveiki forumiečiai,

Ar galėtumėte pasidalinti patirtimi apie variklio temperatūrą. Pas mane užkūrus auto temperatūra iki 90 laipsnių pakyla gal per kokias 8-10 minučių. Tai esmė tokia, kad per tą laiką aš į darbą spėju atvažiuoti, o temperatūra tik tada pasiekia apie 90 laipsnių. Žinoma, kol pradeda pūsti šiltą orą tai irgi jau beveik būnu pasiekęs kelionės tikslą. Auto: Peugot 307, 2.0 HDI, 79 kw.

Kokia situacija pas jus?

Kaip dyzeliui tai cia pas tave labai labai greitai uzsyla esant tokiai lauko temperaturai. Gali kilti itarimai kad kazkas nelabai gerai su ausinimo sistema, arba temperaturinis daviklis gryba pjauna.
  • 0

#8 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • posts 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Posted 2013 January 22 - 10:09

Sestadieni vaziavau kai lauke buvo -13 -14 laipsniu tai beveik 90 rodykle pasieke 20km nuvaziavus jokiu kardonu neuzdenges as nieko :)
  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#9 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • posts 2,200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Posted 2013 January 22 - 19:35

Cia reikia prisiminti sena tema, apie vaziavima minimaliom apsukom :wh: Kaip ten su ta ekonomija pjauti 20 km varikliu nepasiekusiu darbines temperaturos. :ax: Siaip pries vaziuojant (priklausomai nuo to kiek turiu laiko) as 5-20 min. pasildau, po to pirmus kilometrus vaziuoju agresyvesnem apsukomis... Uzvedus salta ir sedus vaziuoti iskart, prie dabartiniu oru, salonas pradeda silti po ~ 2-3 km. Prie -15 mieste darbine temperatura vos siekia 80-90. Prie didesniu salciu laikosi ~75.
  • 0
kažkaip.....

#10 zinantis

zinantis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 257
  • Automobilis:pezo 307 hdi

Posted 2013 January 22 - 22:12

kazkas cia ne taip kad taip greitai uzsila dar dizelis ir aplamai tokia temperatura pasiegdavo vasara kai karsta tai turi ir karsta ora peciukas pust idomu :blink:
  • 0

#11 Romikaz

Romikaz
  • Senbuviai
  • posts 271
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:VW Passat B6

Posted 2013 January 22 - 22:50

Tai gal pas ji papildomas sildituvas A lia Webasto stovi, apie kuri zmogus nezino... :hmm:
  • 0

#12 Baravykinis

Baravykinis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 42
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugot 307, 2.0 HDI, 79 kw, 2003

Posted 2013 January 23 - 07:25

Dėkui už išsakytas mintis :good:
  • 0

#13 Liova

Liova
  • Senbuviai
  • posts 45
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 Break

Posted 2013 January 23 - 08:21

Cia reikia prisiminti sena tema, apie vaziavima minimaliom apsukom :wh: Kaip ten su ta ekonomija pjauti 20 km varikliu nepasiekusiu darbines temperaturos. :ax:

Siaip pries vaziuojant (priklausomai nuo to kiek turiu laiko) as 5-20 min. pasildau, po to pirmus kilometrus vaziuoju agresyvesnem apsukomis... Uzvedus salta ir sedus vaziuoti iskart, prie dabartiniu oru, salonas pradeda silti po ~ 2-3 km.
Prie -15 mieste darbine temperatura vos siekia 80-90. Prie didesniu salciu laikosi ~75.

Šildyti 5-20 min - va čia tai jokios ekonomijos. Paskaityk straipsniu nete ta tema, dabar jau visi sako, kad nereikia nieko šildyt - užvedei ir važiuoji. Variklis kur kas greičiau sušyla dirbdamas su apkrova o ne ant laisvo.
Šildymą galima suprast tik tuo atveju jei nori atsisėst į šiltą mašiną, bet tai galioja tik tada jei užvedęs gali eit namo ir gert šiltą arbatą, kol mašina įšils.
  • 0
Septynvietis break'as

#14 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • posts 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Posted 2013 January 23 - 08:37

Užvedi ir važiuoji :) Ipač šiandien prie -20 C, kai visas variklio "kraujas" sustingęs miega sau ramiai variklio dugne,ka jau kalbėti dar apie "Gearbox" tepaliuką. Su tokiu požiuriu "užvedi ir važiuoji" varikliu meistrai rankom patapšnotu.
  • 0

#15 azzled

azzled
  • Senbuviai
  • posts 135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugot 307 2.0 HDi 2004m

Posted 2013 January 23 - 09:21

Manau visada reik palaukt kol nukrenta apsukos truputi, tada jau zenklas kad gali vazuoti... Nzn kaip su šiuometinem mesinom , bet jai masinai jau tuoj pirmas jubiliejus tai senus kaulus reik pasildyt kad nelustu...

Edited by azzled, 2013 January 23 - 09:22.

  • 0

#16 tom

tom
  • Senbuviai
  • posts 38
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2 hdi

Posted 2013 January 23 - 11:02

perskaiciau vakar si klausima ir siandien ryte stebejau situacija :) ryte kompas rode -17 laipsniu lauke. Iki darbo apie 6km, 10-15min kelio, mieste. Atvykus i darba rode nepilnai 70laipsniu. Taip pat reikia pamineti, kad pries uzvedant liuta buvo ijungtas webasto (pakaitinimo zvakes nusproge, kitaip neuzkurciau).. cia su 607, 2.2hdi. kai turejau senuka 406, 2.1td situacija labai panasi buvo - 70laipsniu nepasiekdavo vaziuojant iki darbo. :mellow:
  • 0

#17 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • posts 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Posted 2013 January 23 - 11:30

Sveiki forumiečiai,

Ar galėtumėte pasidalinti patirtimi apie variklio temperatūrą. Pas mane užkūrus auto temperatūra iki 90 laipsnių pakyla gal per kokias 8-10 minučių. Tai esmė tokia, kad per tą laiką aš į darbą spėju atvažiuoti, o temperatūra tik tada pasiekia apie 90 laipsnių. Žinoma, kol pradeda pūsti šiltą orą tai irgi jau beveik būnu pasiekęs kelionės tikslą. Auto: Peugot 307, 2.0 HDI, 79 kw.

Kokia situacija pas jus?

Dyzelis yra aparatas,kuris iš kuro išspaudžia maksimaliausiai (kol kas). Todėl tikėtis pigios šilumos neverta.Prieš sėsdamas į auto padaryk kokius 50 atsispaudimų,tiek pat prisėdimų,pasiimk kanistrą pilną kuro ir varyk į darbą...Šilta tikrai bus...ir už dyką. O jei rimtai,tai dyzelis šilumos gamina minimaliai...
  • 0

#18 RB3

RB3
  • Senbuviai
  • posts 187
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugoet 607

Posted 2013 January 23 - 18:38

Man tai greitai pakankamai islya, po kokiu 3-4 km siltas oras, po dar tiek pat jau ir temperatura netoli darbines, kartonu jokiu, termostatus ziruekit. Esu skaites, kad ilgas sildymas niekam nereikalingas ir kaip tik neigiamai veikia automobili darbas laisvomis apsukomis tik uzvedus. Vairuoju jau trecia dyzelini automobili, nei vienas neturejo problemu del pasildymo, uzvedu palaukiu 20 sekundziu ir vaziuoju. Taip, kad maziau pasaku.
  • 0

#19 Liova

Liova
  • Senbuviai
  • posts 45
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 Break

Posted 2013 January 24 - 08:38

Užvedi ir važiuoji :) Ipač šiandien prie -20 C, kai visas variklio "kraujas" sustingęs miega sau ramiai variklio dugne,ka jau kalbėti dar apie "Gearbox" tepaliuką.
Su tokiu požiuriu "užvedi ir važiuoji" varikliu meistrai rankom patapšnotu.

Kuo ilgiau šildai, tuo ilgiau tas tavo "kraujas" miega apačioj. Aišku šaltu varikliu nėra ko draskytis.
Tas šildymas, tai tarybinių laikų pezalai visiškai netinkami nūdienai.
Dar kartą sakau, paskaityk straipsnių, kur specialistai kalba, o ne "variklių meistrai" tris klases baigę.
  • 0
Septynvietis break'as

#20 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2013 January 24 - 09:28

Liova, biski nesigaudai ka sneki matau... Jei tiki pezalais kazkokio KTU profesoriaus, tai cia jau tavo beda. Matai kame esme, tai, jog variklis greiciau APSYLA vaziuojant - FAKTAS, taciau ar jam tai nekenkia? Uzkuriau, nukrito apsukos - vaziuojam?... Tai tinka tik NAUJAM auto, senukams(kuriu dauguma LT) prie kokiu -20 ir daugiau kaip spjaus salnyka lauk, tai ir tada suprasi VAZIUOJAM is karto. Sustingusi tepala, tepalo pompa nespeja pasiurbti ten kur reikia, ko pasekoje susidaro vakumas viename gale, kitame oro kamstis, tas kamstis stumia tepala per jam tinkamiausia iseiti lauk KELIA salnykai prie skyvu. Sedi baloje. Griausiu atveju... Jei ne su uzkalusiu motoru. Kodel varai ant tu mechaniku 3 klases baigusiu? Ar jie ne teisybe sako?Tai lygiai tas pats, kas zmogui tik prisikimsusiam skrandi begti maratona, kas gresia? Kaput... Kitas reikalas, jei uzkurus masina, judama kamstyje, tada taip, galima nesildyti, bet jei isvaziuoti is kart i trasa, tikrai reikes sena masina temti iki artimiausio baigusio tris klases. P.S. tu tiki tuom, ka kalba papirkti profesoriai? Juk jie ranka ranka plauna su servisais. Kodel vis blogai minimi tarybu laikai ir tuometis mastymas?

Edited by Laimonas, 2013 January 24 - 09:31.

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users