Ar greit pakyla temperatūra?
#1
Parašyta 2013 sausio 22 - 07:48
#2
Parašyta 2013 sausio 22 - 08:17
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#3
Parašyta 2013 sausio 22 - 08:31
#4
Parašyta 2013 sausio 22 - 08:35
#5
Parašyta 2013 sausio 22 - 08:43
#6
Parašyta 2013 sausio 22 - 08:56
#7
Parašyta 2013 sausio 22 - 09:49
Kaip dyzeliui tai cia pas tave labai labai greitai uzsyla esant tokiai lauko temperaturai. Gali kilti itarimai kad kazkas nelabai gerai su ausinimo sistema, arba temperaturinis daviklis gryba pjauna.Sveiki forumiečiai,
Ar galėtumėte pasidalinti patirtimi apie variklio temperatūrą. Pas mane užkūrus auto temperatūra iki 90 laipsnių pakyla gal per kokias 8-10 minučių. Tai esmė tokia, kad per tą laiką aš į darbą spėju atvažiuoti, o temperatūra tik tada pasiekia apie 90 laipsnių. Žinoma, kol pradeda pūsti šiltą orą tai irgi jau beveik būnu pasiekęs kelionės tikslą. Auto: Peugot 307, 2.0 HDI, 79 kw.
Kokia situacija pas jus?
#8
Parašyta 2013 sausio 22 - 10:09
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#9
Parašyta 2013 sausio 22 - 19:35
#10
Parašyta 2013 sausio 22 - 22:12
#11
Parašyta 2013 sausio 22 - 22:50
#12
Parašyta 2013 sausio 23 - 07:25
#13
Parašyta 2013 sausio 23 - 08:21
Šildyti 5-20 min - va čia tai jokios ekonomijos. Paskaityk straipsniu nete ta tema, dabar jau visi sako, kad nereikia nieko šildyt - užvedei ir važiuoji. Variklis kur kas greičiau sušyla dirbdamas su apkrova o ne ant laisvo.Cia reikia prisiminti sena tema, apie vaziavima minimaliom apsukom Kaip ten su ta ekonomija pjauti 20 km varikliu nepasiekusiu darbines temperaturos.
Siaip pries vaziuojant (priklausomai nuo to kiek turiu laiko) as 5-20 min. pasildau, po to pirmus kilometrus vaziuoju agresyvesnem apsukomis... Uzvedus salta ir sedus vaziuoti iskart, prie dabartiniu oru, salonas pradeda silti po ~ 2-3 km.
Prie -15 mieste darbine temperatura vos siekia 80-90. Prie didesniu salciu laikosi ~75.
Šildymą galima suprast tik tuo atveju jei nori atsisėst į šiltą mašiną, bet tai galioja tik tada jei užvedęs gali eit namo ir gert šiltą arbatą, kol mašina įšils.
#14
Parašyta 2013 sausio 23 - 08:37
#15
Parašyta 2013 sausio 23 - 09:21
Šį pranešimą redagavo azzled: 2013 sausio 23 - 09:22
#16
Parašyta 2013 sausio 23 - 11:02
#17
Parašyta 2013 sausio 23 - 11:30
Dyzelis yra aparatas,kuris iš kuro išspaudžia maksimaliausiai (kol kas). Todėl tikėtis pigios šilumos neverta.Prieš sėsdamas į auto padaryk kokius 50 atsispaudimų,tiek pat prisėdimų,pasiimk kanistrą pilną kuro ir varyk į darbą...Šilta tikrai bus...ir už dyką. O jei rimtai,tai dyzelis šilumos gamina minimaliai...Sveiki forumiečiai,
Ar galėtumėte pasidalinti patirtimi apie variklio temperatūrą. Pas mane užkūrus auto temperatūra iki 90 laipsnių pakyla gal per kokias 8-10 minučių. Tai esmė tokia, kad per tą laiką aš į darbą spėju atvažiuoti, o temperatūra tik tada pasiekia apie 90 laipsnių. Žinoma, kol pradeda pūsti šiltą orą tai irgi jau beveik būnu pasiekęs kelionės tikslą. Auto: Peugot 307, 2.0 HDI, 79 kw.
Kokia situacija pas jus?
#18
Parašyta 2013 sausio 23 - 18:38
#19
Parašyta 2013 sausio 24 - 08:38
Kuo ilgiau šildai, tuo ilgiau tas tavo "kraujas" miega apačioj. Aišku šaltu varikliu nėra ko draskytis.Užvedi ir važiuoji Ipač šiandien prie -20 C, kai visas variklio "kraujas" sustingęs miega sau ramiai variklio dugne,ka jau kalbėti dar apie "Gearbox" tepaliuką.
Su tokiu požiuriu "užvedi ir važiuoji" varikliu meistrai rankom patapšnotu.
Tas šildymas, tai tarybinių laikų pezalai visiškai netinkami nūdienai.
Dar kartą sakau, paskaityk straipsnių, kur specialistai kalba, o ne "variklių meistrai" tris klases baigę.
#20
Parašyta 2013 sausio 24 - 09:28
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 sausio 24 - 09:31
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0