oro srauto matuokle
#1
Parašyta 2004 rugpjūčio 11 - 12:03
#2
Parašyta 2004 rugpjūčio 11 - 12:13
Vilnius
#3 Svečias_laris_*
Parašyta 2005 liepos 19 - 16:04
#4
Parašyta 2005 liepos 20 - 13:44
#5
Parašyta 2005 liepos 20 - 14:41
Kal galite smulkiau?problema pasalino ipurskumo reguliuotojas atsuktuvo pagalba
Vilnius
#6 Svečias_laris_*
Parašyta 2005 liepos 20 - 14:44
suzinojes problema pirmiausia taip soko ir pasiterliojo atsuktuvo pagalba matuokles viduriuose?Sumokejau 10 litu ir sia problema pasalino ipurskumo reguliuotojas atsuktuvo pagalba
Dar ir CO sureguliavo uz tuos pacius pinigus ;)
ir nereikejo pries tai pasikeisti kruvos detaliu?
gera meistriuka turi.
su kuo bekalbejau apie toki dalyka ne vienas net neuzsimine.
mazdaug samprotavo taip:
su senu varikliu sita matuokle veike gerai?
aha.
matuokle tokia pati is sitam varikliui priklauso?
yep.
na tada matuokle atkrenta, bandom keisti ICV, MKD, BMP, PPL etc. etc.
gera, kai pataiko is pirmo karto.
#7
Parašyta 2005 liepos 20 - 14:50
Pirmiausiai pracekino aukstos itampos laidus, poto pamatavo CO ir tik po to reguliavo. Kiek pastebejau, tai reguliavo gszo sklende ir matuokle, i vidurius nelindo.suzinojes problema pirmiausia taip soko ir pasiterliojo atsuktuvo pagalba matuokles viduriuose?Sumokejau 10 litu ir sia problema pasalino ipurskumo reguliuotojas atsuktuvo pagalba
Dar ir CO sureguliavo uz tuos pacius pinigus ;)
ir nereikejo pries tai pasikeisti kruvos detaliu?
gera meistriuka turi.
Meistras ten visu, pirma kart i ta kontora buvau nuvaziaves ir likau patenkintas.
#8 Svečias_laris_*
Parašyta 2005 liepos 20 - 14:53
atidarai matuokles dangteli. atsuki 4-iais varztais pritvirtinta korpusa.Kal galite smulkiau?
pamatai strelyte, kuri priklausomai nuo sklendes atsidarymo vazineja plosktes takeliu.
ant to takelio pamatai nuo senaties isvagotas dvi linijas. jomis visa gyvenima vazinejo strelytes kontaktai.
uzduotis perkelti kontaktus i svaria platos takelio vieta.
as sprendziau (ir matyt valduxo meistriukas taip pat) sia problema paprastai, atsuktuvu palenkiau strelyte, patikrinau, kad jos kontaktai uztikrintai liestusi prie plostes takelio.
viskas.
nors jei tvarkingai daryti, tai reiketu pacia plokste siek tiek pastumti. tuomet nereiketu lankstyti gana jautrios strelytes.
visa tai angliskai aprasyta moono nuorodoje, skyrelyje 'Refurbishing your AFM'.
#9 Svečias_laris_*
Parašyta 2005 liepos 20 - 14:58
aaa. man matai varzto sukinejimas visai jokios itakos neturejo. greiciausiai kontakto jau visai nebuvo toj vietoj kai sklende beveik visiskai uzdaryta, t.y. prie laisvu apsuku.Pirmiausiai pracekino aukstos itampos laidus, poto pamatavo CO ir tik po to reguliavo. Kiek pastebejau, tai reguliavo gszo sklende ir matuokle, i vidurius nelindo.
Meistras ten visu, pirma kart i ta kontora buvau nuvaziaves ir likau patenkintas.
ir dar sumasciau kodel galejau neturet problemu su senu varikliu.. ar gali buti taip, kad 8v variklis ant laisvu maziau oro siurbe ir sklendes kontaktai ant takelio buvo kitoje vietoje..
naujam variklyje pasislinko i kita, nutrinta vieta, del to tariamai pradejo nelaikyt laisvu apsuku... gal ir utopija.
#10 Svečias_kzinas_*
Parašyta 2005 liepos 21 - 13:20
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0