Peršokti prie turinio


Nuotrauka

oro srauto matuokle


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 9

#1 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2004 rugpjūčio 11 - 12:03

http://frwilk.com/944dme/afm.htm
  • 0

#2 Swift

Swift
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:važiuojantis

Parašyta 2004 rugpjūčio 11 - 12:13

Ot blin, o as taip ir nebandziau! -_-
  • 0
Don't worry, by happy!
Vilnius

#3 Svečias_laris_*

Svečias_laris_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 liepos 19 - 16:04

kolegos, rezultatas yra! :beer: Priesistore: Po MI16 konversijos turejau beda del sokinejanciu laisvu apsuku. Nepriklausomai nuo variklio temperaturos apsukos ganydavosi nuo 500 iki 1500 pirmyn atgal. dazniausiai pasiekus zemiausia riba variklis tiesiog uzdusdavo. Istorija: Nenoredamas leisti pinigu veltui vis skaitinejau anglu žtišniku foruma tikedamasis rasti minimaliai siulytinu variantu. Taip pat su moono pagalba bandziau keisti ICV (laisvu apsuku vaoztuva), ECU (variklio kompa), degimo moduli, variklio apsuku davikli. Buvau pabandes abu turimus AFM (oro srauto matuokles), kuriu viena sekmingai man tarnavo pries konversija. Sie pakeitimai rezultatu nedave. Mintys dar sukosi apie paskirstymo dangtelio, aukstos itampos laidu, variklio temperaturos daviklio i CPU keitima. Neapsikentes isardziau atsargini AFM ir pagal pateikta instrukcija padariau retracking'a. Rezultatas: Traxti bidoxti bidox! Apsukos isylus varikliui kaip ikaltos ~900aps/min. nuo ausktesniu krenta graziai tolygiai ir sustoja prie 900. Kol variklis saltas dar pagrybauja, jauciasi, kad misinys neteisingas. del to gali but kaltas dar koks elementas is virsuje vardintu. Gal tiesiog CO nesureguliuotas. Rezultatui pasiekti prireike 0Lt (teoriskai, nes pastoviai laikant apsukas masina praktiskai nedirbo laivomis apsukomis, todel kuro sanaudos buvo daug didesnes nei turetu) daug skaitymo ir bereikalingo spam'o filtravimo, mokymosi viena koja valdyt gazo ir stabdzio pedalus (sita ismokau beveik idealiai :) ) dabar eile laukia gerosios oro srauto matuokles, nes ta su kuria dabar vazineju buvo pasprogdinta duju, lyginau atsilenkusia sklendes aliumine lopetele. Tiek. Kadangi tai galetu sudominti ne tik žtišnikus nusprendziau pasidalinti su jumis siuo dziaugsmu. Darbas is ties paprastas ir gydantis, ne koks dezinfekcinis muilas.
  • 0

#4 Valdux

Valdux

    Gaz pedalizator

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.403
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:C5, 205

Parašyta 2005 liepos 20 - 13:44

Sumokejau 10 litu ir sia problema pasalino ipurskumo reguliuotojas atsuktuvo pagalba :) Dar ir CO sureguliavo uz tuos pacius pinigus ;)
  • 0
Pug 205 CTi 16 Viatka 'avtomat' pagrindinis kelias yra tas, kuriuo važiuoja tankas

#5 Swift

Swift
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:važiuojantis

Parašyta 2005 liepos 20 - 14:41

problema pasalino ipurskumo reguliuotojas atsuktuvo pagalba :)

Kal galite smulkiau?
  • 0
Don't worry, by happy!
Vilnius

#6 Svečias_laris_*

Svečias_laris_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 liepos 20 - 14:44

Sumokejau 10 litu ir sia problema pasalino ipurskumo reguliuotojas atsuktuvo pagalba :)
Dar ir CO sureguliavo uz tuos pacius pinigus ;)

suzinojes problema pirmiausia taip soko ir pasiterliojo atsuktuvo pagalba matuokles viduriuose?
ir nereikejo pries tai pasikeisti kruvos detaliu?

gera meistriuka turi.

su kuo bekalbejau apie toki dalyka ne vienas net neuzsimine.
mazdaug samprotavo taip:
su senu varikliu sita matuokle veike gerai?
aha.
matuokle tokia pati is sitam varikliui priklauso?
yep.
na tada matuokle atkrenta, bandom keisti ICV, MKD, BMP, PPL etc. etc. ;]

gera, kai pataiko is pirmo karto.
  • 0

#7 Valdux

Valdux

    Gaz pedalizator

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.403
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:C5, 205

Parašyta 2005 liepos 20 - 14:50

Sumokejau 10 litu ir sia problema pasalino ipurskumo reguliuotojas atsuktuvo pagalba :)
Dar ir CO sureguliavo uz tuos pacius pinigus ;)

suzinojes problema pirmiausia taip soko ir pasiterliojo atsuktuvo pagalba matuokles viduriuose?
ir nereikejo pries tai pasikeisti kruvos detaliu?

gera meistriuka turi.

Pirmiausiai pracekino aukstos itampos laidus, poto pamatavo CO ir tik po to reguliavo. Kiek pastebejau, tai reguliavo gszo sklende ir matuokle, i vidurius nelindo.
Meistras ten visu, pirma kart i ta kontora buvau nuvaziaves ir likau patenkintas.
  • 0
Pug 205 CTi 16 Viatka 'avtomat' pagrindinis kelias yra tas, kuriuo važiuoja tankas

#8 Svečias_laris_*

Svečias_laris_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 liepos 20 - 14:53

Kal galite smulkiau?

atidarai matuokles dangteli. atsuki 4-iais varztais pritvirtinta korpusa.
pamatai strelyte, kuri priklausomai nuo sklendes atsidarymo vazineja plosktes takeliu.
ant to takelio pamatai nuo senaties isvagotas dvi linijas. jomis visa gyvenima vazinejo strelytes kontaktai.
uzduotis perkelti kontaktus i svaria platos takelio vieta.
as sprendziau (ir matyt valduxo meistriukas taip pat) sia problema paprastai, atsuktuvu palenkiau strelyte, patikrinau, kad jos kontaktai uztikrintai liestusi prie plostes takelio.
viskas.

nors jei tvarkingai daryti, tai reiketu pacia plokste siek tiek pastumti. tuomet nereiketu lankstyti gana jautrios strelytes.

visa tai angliskai aprasyta moono nuorodoje, skyrelyje 'Refurbishing your AFM'.
  • 0

#9 Svečias_laris_*

Svečias_laris_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 liepos 20 - 14:58

Pirmiausiai pracekino aukstos itampos laidus, poto pamatavo CO ir tik po to reguliavo. Kiek pastebejau, tai reguliavo gszo sklende ir matuokle, i vidurius nelindo.
Meistras ten visu, pirma kart i ta kontora buvau nuvaziaves ir likau patenkintas.

aaa. man matai varzto sukinejimas visai jokios itakos neturejo. greiciausiai kontakto jau visai nebuvo toj vietoj kai sklende beveik visiskai uzdaryta, t.y. prie laisvu apsuku.

ir dar sumasciau kodel galejau neturet problemu su senu varikliu.. ar gali buti taip, kad 8v variklis ant laisvu maziau oro siurbe ir sklendes kontaktai ant takelio buvo kitoje vietoje..
naujam variklyje pasislinko i kita, nutrinta vieta, del to tariamai pradejo nelaikyt laisvu apsuku... gal ir utopija.
  • 0

#10 Svečias_kzinas_*

Svečias_kzinas_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 liepos 21 - 13:20

geras problemos solutionas kazkada teko susdurti tada nei CP nei PAC meistrai nezinojo sako va buna taip
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0