Peugeot 407 2.0 HDI gesta vaziuojant
#21
Parašyta 2013 vasario 16 - 23:10
#22
Parašyta 2013 vasario 17 - 09:22
su kompu tikrino kuro siurblio spaudimas uzvedant idealusKiek buvau susidures suta pacia problema tik su citrinos 2.0 HDI tai man patare isvalyti voztuva ar kaip jis vadinasi kuro siurblyje pasikankinau kol isvaliau (gal geriau patiketi si darba meistram) nors as uztrukau 10 min valymui ir 30 min isimti ikritusi varsteli uz siurblio ir problema dingo
#23
Parašyta 2013 vasario 17 - 09:25
o atjungus egr voztuva neturetu vestiskas neuzkuria savo peugeot tikrinkit iskart ta EGR kaip kazkas katik sake pradinis patikrinimas tai nusimaukit vamzdeli paslinkit i sona ir bandykit.as katik pas save radau gedima tas EGR uzsikimses ar pastriges.as ir negalejau net uzkurt.visi meistrai sake jis ten negali but bet nusiemiau i "vuolia"
Prasom jaj kam padejo.
#24
Parašyta 2013 vasario 17 - 10:00
turio atjungus egr voztuva neturetu vestiskas neuzkuria savo peugeot tikrinkit iskart ta EGR kaip kazkas katik sake pradinis patikrinimas tai nusimaukit vamzdeli paslinkit i sona ir bandykit.as katik pas save radau gedima tas EGR uzsikimses ar pastriges.as ir negalejau net uzkurt.visi meistrai sake jis ten negali but bet nusiemiau i "vuolia"
Prasom jaj kam padejo.
#25
Parašyta 2013 vasario 20 - 18:36
nueme fiske nesivede,bet kai iseme visai uzsivede dabar idejau kita viskas ciki,o kaip su smulkiuju daleliu filtro skisciu kur jo gaut pigiauturi nueme fiske nesivede,bet kai iseme visai uzsivede dabar idejau kita viskas ciki,o kaip su smulkiuju daleliu filtro skisciu kur jo gaut pigiau
o atjungus egr voztuva neturetu vestiskas neuzkuria savo peugeot tikrinkit iskart ta EGR kaip kazkas katik sake pradinis patikrinimas tai nusimaukit vamzdeli paslinkit i sona ir bandykit.as katik pas save radau gedima tas EGR uzsikimses ar pastriges.as ir negalejau net uzkurt.visi meistrai sake jis ten negali but bet nusiemiau i "vuolia"
Prasom jaj kam padejo.
#26
Parašyta 2013 kovo 23 - 14:22
#27
Parašyta 2015 kovo 22 - 13:18
Na bet pradzioj buvo tema, kad variklis uzgesta vaziuojant. Uzkurt tai jis uzsikuria po keletos minuciu, toliau vel vaziuoji ir nei is sio nei is to ima vel uzgesta...
#28
Parašyta 2015 gegužės 31 - 20:01
sveiki, nekuriant naujos temos, tokie patys simptomai,vaziuojant krenta apsukos ir staigiai atsistato, vaizdas toks kad uzgestu ar persikrautu kompas. nes jei uzsistatai autopilota, tai po to sutrukciojimo atsijungia autopiltas. kelis kartus buvo taip, kad vaziuojant pilnai uzgeso ir uzvest nejo, suki starteri ir niekas nereaguoja. nuemus klemas nuo akumo, kuo puikiausiai uzsikuria. ant laisvu, apsukos nesokineja, bent jau nesijaucia kad sokinetu ir rodykle neplaukioja...
kartais uzgesinant varikli negraziai taip uzgesta, susipurto...
dare diagnostika peugeot centre, nieko nerodo, vienintele klaida gazo pedalo daviklis, bet abejoju ar nuo jo galetu taip trukcioti ir uzgesti variklis.
kokie pasiulymai ? kuro slegio reguliatorius ?
Aciu
#29
Parašyta 2015 gegužės 31 - 20:07
kokie pasiulymai ?
Aciu
Važiuot pas forumo guru.
#30
Parašyta 2015 gegužės 31 - 20:12
Važiuot pas forumo guru.
is klaipedos ar jos apylinkiu yra ?
#31
Parašyta 2015 gegužės 31 - 20:14
is klaipedos ar jos apylinkiu yra ?
Yra Klaipėdoje.
Visą informaciją rasite bent truputį paskaitinėję forumą.
#32
Parašyta 2015 birželio 02 - 20:31
na ka, paklausius patarimu kreiptis i forumo guru, sprendimas rastas. Jei ne Laimonas is Klaipedos ( Gargzdai) itariu dar ilgai buciau kankinesis su savo liutu. vienas apsilankymas, valandele diagnostikos ir is ryto gaunu skambuti is jo ka reiktu pasikeisti. zmogus nerealiai greit dirba ir kas svarbiausiai kokybiskai !!!
tai va jei dar apie problema, pugas vaziuojant trukciojo, apsukos staigiai krisdavo ir atsistatydavo. taciau keleta kartu buvo, kad uzgeso mirtinai. vaizdas toks, kad kaip kuro negautu ar strigtu kas nors. itarimas pradzioje buvo kuro srauto reguliatorius. suki starteri, jokios reakcijos, variklis negyvas. nuemi klemas nuo akumo, palauki, pajungi atgal, uzsikuria be problemu.
Gedimo kaltininkas Variklio greicio daviklis (Crankshaft Pulse Sensor).
Jei kam kokios problemos su pugais arba citrinom klaipedoj arba apylinkese, tikrai rekomenduoju kreiptis i Laimona, pades, patars ir tikrai isspres problema !!!
#33
Parašyta 2015 birželio 02 - 20:36
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#34
Parašyta 2015 birželio 02 - 21:06
Dėkuj uz feedback'a Super, kai zmogus ivertina tavo pastangas, o ne dingsta is forumo iki kito gedimo ;)
Super yra, kai yra žmonių tikrai išmanančių savo darbą.. Nereikia vežti pas eilinius meistrus ir bijoti, kad pridirbs nesąmonių ir dar pačiam šalia stovėti bei žiūrėti ką daro.
#35
Parašyta 2015 birželio 03 - 07:55
Neseniai buvo situacija su Evasionu (806) ir 2,0HDi 16V 80kw. Mašina dar pati negesdavo, ir karštas variklis dirbo visiškai gerai, be klaidų, be sinchronizacijos bėdų ir t.t., bet gerai įkaitusio variklio neužvesi niekaip - reikėjo arba laukti, kol pilnai atvės, arba remontuoti. Tai Lexia parodė, kad nemato velenėlio daviklio, o ir sinchronizacijos klaidą metė, gyvuos parametruose lygiai tas pats - vedant rašo NO, nors visi kiti parametrai: slėgiai, srautai ir t.t., mano menku supratimu kaip ir OK. Nuėmėm daviklį, pamerkėm darbinį galą į vandenį ir atvėsinom - užsivedė, kaip uogytė. Po 5min stovėjimo jau vėl nebesiveda. Vėl išimam, atvėsinam, vėl kuriasi puikiai. Pigiausias daviklis kinietis 14EUR, nupirkom Bosch už 21 su centais ir problemos kaip nebūta. Kaip ten gerbiamas Šerlokas mėgo sakyti - "dedukcinis mąstymas yra geresnė diagnostika, negu klaidų nuskaitymas"
Įdomios man tik priežastys, kodėl variklis negęsta ir sinchronizaciją rodo YES, klaidos jokios nemeta, bet užgesinus motorą ir jau vėl vedant - jau ir klaidos, ir nesivedimai. Daviklis trijų kojų, tai reik suprast, kad karšto daviklio pusė, reikalinga užvedimo metu, nedirba?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#36
Parašyta 2015 birželio 03 - 08:04
Cia ne stebuklai, kaip ir visur elektronikoje, karstis - didziausias draugas susidaryti "dielektriskumui". Keiciam kitu ir nesukam galvos (aisku pries tai prasichek'ine laidus nuo ECU iki norimo daviklio, kad nebutu kur "kiaura" Bet zinoma, kiekvienas atvejis individualus, todel negalima visada ties davikliu sustoti.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#37
Parašyta 2015 birželio 03 - 12:08
Todėl ir patikrinau tris kartus, prieš pasakydamas, kad tikrai daviklis kaltas. Būtų kilęs nors koks įtarimas, pvz būtų su atvėsintu neužsivedęs arba su karštu užsivedęs - iškart būčiau testerį griebęs laidus matuotis, tampydamas.
Nu gi nesinori būt tuo tikru lietuvišku meistru, kuris pamatęs klaidų loge užrašą EGR (prieš tai einantis tekstas ir po to einantis tekstas nesvarbu), iškart liepia savininkui keisti arba glušinti EGRą
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#38
Parašyta 2015 birželio 03 - 12:24
Todėl ir patikrinau tris kartus, prieš pasakydamas, kad tikrai daviklis kaltas. Būtų kilęs nors koks įtarimas, pvz būtų su atvėsintu neužsivedęs arba su karštu užsivedęs - iškart būčiau testerį griebęs laidus matuotis, tampydamas.
Nu gi nesinori būt tuo tikru lietuvišku meistru, kuris pamatęs klaidų loge užrašą EGR (prieš tai einantis tekstas ir po to einantis tekstas nesvarbu), iškart liepia savininkui keisti arba glušinti EGRą
Respect, kad visi taip darytu, o ne iskart priimtu "sprendima" O dar buna tokiu veikeju, kur pirmas pasisakymas "Nuuu i kaaa chia daba tuoki gayjdy atvarey?" Tada kai nuvaziuoja pas kita miajstrely ir jis ta pati atkartoja apie "GAJDY arba "pezho gavno" nori nenori savininkui ikalama, jog tikrai ne raktelius laiko rankoje ir "kazkodel" ta ranka psichologishkai pradeda smirdet... Nors visa problema ne tame o paciuose meistreliuose. Nezhinai, tai ir sakyk nezhinau, o dabar iskart lengviau pasakyt kad GAYDY nusipirkai ir dabar suprask imsiu nuo taves 5-kiagubai nes PATS KALTAS kad nenori buti waginu gretose Cia siaip offtopic is vakarykscio pokalbio su klientu
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#39
Parašyta 2015 birželio 03 - 16:50
Cia ne stebuklai, kaip ir visur elektronikoje, karstis - didziausias draugas susidaryti "dielektriskumui". Keiciam kitu ir nesukam galvos (aisku pries tai prasichek'ine laidus nuo ECU iki norimo daviklio, kad nebutu kur "kiaura" Bet zinoma, kiekvienas atvejis individualus, todel negalima visada ties davikliu sustoti.
As tai itarciau ne dielektriskumui,bet kai karsta,salta-kunai pleciasi,traukiasi-o tame daviklyje yra plauko storio vijos kurios ir nutraukia grandine arba "susilituoja"lakas ,lygiai tas pats ir uzdegimo rites(babinas) liecia benzininese
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 birželio 03 - 16:51
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0