Komplektacija ( kiek pats žinau ir čiupinėjau ):
El. langai, stoglangis, 1.6l 76 kw. variklis, priekiniai stabdžiai sudėti nuo pug 206 GTi, galinis tiltas panašu, kad neoriginalus, nes ženkliai per aukštas ( bendrą automobilio vaizdą iš šono gadina).
Atlikti darbai:
Kai susitvarkiau dokumentus ir atsiradus laisvai vietai, užsivariau ant duobės apžiūrai. Buvo girdėti bildesiai keleivio pusėje... Rasta plyšusi vairuotojo pusės išorinės granatos guma. Pakeista nauja, kaštavo 17 Lt. Vairuotojo pusės stabilizatoriaus traukė, nauja (Topran 32 Lt.) Keleivio pusės suplyšęs priekinis sailenblokas, naujas (Topran 12 Lt.) Dar pasikeičiau oro filtrą nauju (Filtrom 19 Lt.) Dalys pirktos pas forumieti - sumis. Dalis pirkau pigesnes, nes automobilis bus naudojamas ne kasdieną, esant poreikiui juo važinės mano draugė, karts nuo karto galbūt ir aš pasukiosiu vairą . Tikslas kuo mažesnėm investicijom padaryti, kuo tvarkingesnį automobilį.
Pirmiausia norėjau pašalinti netolygaus variklio darbo priežasty. Variklis dirbo lyg jame nedirbtų vienas cilindras, bent važiuot važiavo sąlyginiai gerai. Ką padariau, tai išsivaliau kondensato gaudyklę, tokią buvo sumontavęs ankstesnis savininkas. Išėmiau ir išvaliau oro filtro dėžę, nes jos viršuje irgi buvo kažkokio kondensato susikaupę. Viską dedant į vietas pastebėjau vieną neprijungtą vakuuminę žarnelę, kaip paaiškėjo ji buvo nuo " inlet manifold pressure sensor". Nežinau ar ji nukrito imant oro filtrą ar jau buvo nusimovusi prieš tai, bet ją prijungus ir sustačius viską į vietas, variklis pradėjo dirbti tolygiai ir garsas jau kažkas panašaus į normalų.
Artimiausiomis dienomis bandysiu palėkt pasijungt prie dujų analizatoriaus, nes man kažkaip atrodo, kad išmetamosiose dujose benzino kvapas yra. O gal man tik paranoja , nes 4 metus tik su HDi atvažinėjau.
Daug čia rašliavos gavosi, kaip pradžiai... Toliau pratęsiu su keletu nuotraukų problematiškų kėbulo vietų. O jų yra ne viena...
Šį pranešimą redagavo turbo: 2013 sausio 27 - 21:14