Peršokti prie turinio


Nuotrauka

turbo 106 XSi


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 20

#1 turbo

turbo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 84
  • Automobilis:306 XS HDi

Parašyta 2013 sausio 27 - 20:37

Taigi prieš gerų pora savaičių tapau šio mažo automobiliuko savininku. Užmačius skelbimą forume, kažkaip jis mane patraukė. Keletą dienų palaukęs ir pamatęs, kad niekas jo neima, nusprendžiau apžiūrėti. Apžiūrėjęs nusprendžiau iškart. Tiesa automobilio akumuliatorius buvo miręs, taip pat variklis dirbo negražiai. Bet važiuot lyg ir važiavo tvarkingai. Apsukus ratą kirtom su savininku rankom, tiesa patiko tai, kad aprodė dauguma defektų ir šiaip kalbėjo nieko per daug negražindamas. Na bet realybė pasirodė kiek kitokia, bet apie tai vėliau...

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Komplektacija ( kiek pats žinau ir čiupinėjau :D ):
El. langai, stoglangis, 1.6l 76 kw. variklis, priekiniai stabdžiai sudėti nuo pug 206 GTi, galinis tiltas panašu, kad neoriginalus, nes ženkliai per aukštas ( bendrą automobilio vaizdą iš šono gadina).
Atlikti darbai:
Kai susitvarkiau dokumentus ir atsiradus laisvai vietai, užsivariau ant duobės apžiūrai. Buvo girdėti bildesiai keleivio pusėje... Rasta plyšusi vairuotojo pusės išorinės granatos guma. Pakeista nauja, kaštavo 17 Lt. Vairuotojo pusės stabilizatoriaus traukė, nauja (Topran 32 Lt.) Keleivio pusės suplyšęs priekinis sailenblokas, naujas (Topran 12 Lt.) Dar pasikeičiau oro filtrą nauju (Filtrom 19 Lt.) Dalys pirktos pas forumieti - sumis. Dalis pirkau pigesnes, nes automobilis bus naudojamas ne kasdieną, esant poreikiui juo važinės mano draugė, karts nuo karto galbūt ir aš pasukiosiu vairą :clap: . Tikslas kuo mažesnėm investicijom padaryti, kuo tvarkingesnį automobilį.
Pirmiausia norėjau pašalinti netolygaus variklio darbo priežasty. Variklis dirbo lyg jame nedirbtų vienas cilindras, bent važiuot važiavo sąlyginiai gerai. Ką padariau, tai išsivaliau kondensato gaudyklę, tokią buvo sumontavęs ankstesnis savininkas. Išėmiau ir išvaliau oro filtro dėžę, nes jos viršuje irgi buvo kažkokio kondensato susikaupę. Viską dedant į vietas pastebėjau vieną neprijungtą vakuuminę žarnelę, kaip paaiškėjo ji buvo nuo " inlet manifold pressure sensor". Nežinau ar ji nukrito imant oro filtrą ar jau buvo nusimovusi prieš tai, bet ją prijungus ir sustačius viską į vietas, variklis pradėjo dirbti tolygiai ir garsas jau kažkas panašaus į normalų.
Artimiausiomis dienomis bandysiu palėkt pasijungt prie dujų analizatoriaus, nes man kažkaip atrodo, kad išmetamosiose dujose benzino kvapas yra. O gal man tik paranoja :D , nes 4 metus tik su HDi atvažinėjau.
Daug čia rašliavos gavosi, kaip pradžiai... Toliau pratęsiu su keletu nuotraukų problematiškų kėbulo vietų. O jų yra ne viena...

Šį pranešimą redagavo turbo: 2013 sausio 27 - 21:14

  • 0

#2 Silogizmo

Silogizmo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 454
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Alfa Romeo 156

Parašyta 2013 sausio 28 - 00:14

:lyzht: Nuostabus, vienetinis mašiniukas, spalva tobula. Vienas iš kelių mano pačių pačių mėgstamiausių. Saugokit, mylėkit, ir kurui pinigų nepristikit ;] :good:
  • 0

Peugeot 605 2.5dt dalimis  :)
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.

BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena :D

Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis

 

Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632


#3 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2013 sausio 28 - 16:07

Sveikinu įsigijus šį 106'uką ir papildžius mūsų gretas :good: Labai gražus ir atrodo tvarkingas Xsi! Spalva puiki, pats tokios spalvos norėjau. Ką žinau apie būtent šitą mašiniuką, kad pas jį komplektacija kone geriausia, kokią esu matęs - veliūrinės sėdynės, el. reguliuojami (ir šildomi gal?) veidrodėliai ir gale apdailose kalonėlės yra :) Na kas ne taip gerai, kad galinis tiltas iš citroen saxo, turbūt neiškliš jis ilgai, bet jis minkštesnis dėka plonesnių torsionų ir turbūt nėra stabilizatoriaus. Originalus tiltas nuo šito mašiniuko pas mane garaže guli :) O kas ten jam su kėbulu? Nejaugi jau taip blogai, prieš metus kai apžiūrinėjom tai dar normaliai atrodė. Matėsi, kad lanžeronai parudiję ir dugne ten šiek tiek, bet nebuvo labai blogai. Lauksiu nuotraukų! O rašliavos tai pats tas kiekis! Kuo daugiau papasakosi, tuo įdomiau bus :)
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#4 turbo

turbo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 84
  • Automobilis:306 XS HDi

Parašyta 2013 sausio 28 - 18:55

Šiandien buvau pasijungęs ant duju analizatoriaus Peu peu, tai rodo didelį CO kiekį. Taip ir maniau, kad kažkas negerai, nes smirda nesudegusiu benzinu. Testeriu patikrintas lamda zondas, rodo tik kažką apie 0,7 V. Išvada - riebus mišinys, lamda grybauja. Teks tikriausiai pirkti naują. Gal žinot nuo kokių variklių dar tinka? Gal ieškoti naudoto lamda? Dar klausimas tiems, kam yra tekę keisti priekinio stabilizatoriaus gumines įvores šiam modeliui. Ten stabilizatorius 20 mm? Nes man siūlo tik 19 mm įvores. Gal susiveržtų?
  • 0

#5 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2013 sausio 28 - 19:08

Maniškiam xsi 20mm buvo, patarčiau kokioj kitoj parduotuvėj vis dėl to susirasti 20mm, nes ir 20mm gumą buvo darbelio, kol įspraudžiau, tai 19mm sumygti būtų kančia.
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#6 turbo

turbo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 84
  • Automobilis:306 XS HDi

Parašyta 2013 sausio 28 - 19:15

Apie kėbulo būklę... Rudasis vėžys jį užvaldęs gana plačiai. Labiausiai pažeistas dešinės pusės lonžeronas ir kairės pusės slenkstis, net domkratas lenda :ph34r: .

Posted Image
Per čia po kilimu patekdavo vanduo, kvapelis ir vaizdelis buvo nekoks :D.

Posted Image

Posted Image
Priekinio lonžerono "grožybės"...

Posted Image
Galinė kairė pusė...

Slenksčio nuotraukų neturiu, bet ten vaizdelis ne ką geresnis. TA dar galioja apie 2 mėn. Jai pasibaigus, bandysiu paremontuoti kėbulą. kad pavyktų praeiti TA. Suvirinimo įrangą yra, tik nėra patalpų Vilniuje, kuriose galėčiau dirbti po darbo. Teks dirbti savaitgaliais tėvo garaže Molėtuose, o tai užtruks, juolab pavasaris ant nosies... Tikiuosi duos Dievas stiprybės, o ar užteks kantrybės, tai nežinau :D.
  • 0

#7 turbo

turbo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 84
  • Automobilis:306 XS HDi

Parašyta 2013 sausio 28 - 19:18

Taigi teks ieškotis 20mm, nes dabar ten kažkokia chaltūra padaryta. Prikišta ar tai virvės kokios ar dar ko, kad siūlai kabo kraštuose išlindę :clap: .
  • 0

#8 Mantas_lt

Mantas_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 202
  • Vieta:Utena - Vilnius
  • Automobilis:Mazda miata

Parašyta 2013 sausio 28 - 19:22

Taigi teks ieškotis 20mm, nes dabar ten kažkokia chaltūra padaryta. Prikišta ar tai virvės kokios ar dar ko, kad siūlai kabo kraštuose išlindę  :clap: .

Jo, rekomenduoju. :)

Vou... Kėbulo būklė tai tikrai labai liūdna.. :blink:
Iš išorės taip gerai atrodo, o viduj prapuvęs visas.. Apgaulingai atrodė, apgaulingai..
Na belieka palinkėti sėkmės virinant, būtų gerai, jeigu prikeltum kėbulą antram gyvenimui :good:
  • 0
PUG 106 1.1 - Ex
PUG 106 XSi - Ex vrum vrum!
Posted Image

Fiat Brava TD100 - kasdieninis traktorius
Posted Image
Mazda Miata - for fun.

#9 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2013 sausio 28 - 20:59

Kebulo bukle tai ziauri, as jau tokio neremontuociau, geriau jau susirasti koky padoru donora ir permesti is sito viska kad butu xsi
  • 0

#10 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2013 sausio 28 - 21:33

nu jo.... kėbulas liudnam stovy. Patarimas iš mano pusės: kol nevėlu, viskas sutvarkoma, bet prieky lanzerono jokiu budu nechalturink, ypač tos vietos kur iškart už amortiko ir nueina į apačią "kolba" prie kurios sukasi šakė, išvis stenkis nevažinėt be reikalo ir ypač nespaust gazas dugnas, kol nesuvirinsi tos vietos, nes vėliau gali tekt labai smarkiai gailetis, kai šake išeis iš savo vietos, o esant tokiam supuvimui, jai tai vieni niekai (taip jau išleidau anapilin vieną mažylį suzuki swift Gti :( ir vien dėl to kad neatkreipiau demesio, kad į ta vietą kažkoks asilas privare makroflekso ir užkniedijo) Visa kita, pats lanzerono priekis, galiniai lanzeronai dideles įtakos kebului nedaro, gali važinet ir su supuvusiais, tik avarijos atveju butu skaudu. Sėkmės, bus įdomu stebėt projektą :)
  • 0

#11 turbo

turbo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 84
  • Automobilis:306 XS HDi

Parašyta 2013 vasario 05 - 20:09

Šiandien pakeičiau lamda zondą. CO rodmenys ant laisvų apsukų norma, o ant didelių apsisukimų labai viršija normą. Gal kas buvo susiduręs, ar gali laisvos eigos vožtuvas įtakoti CO kiekį esant didelėms apsukoms? Nes kažkaip įtariu, kad jis grybauja. Būna numetus gazą apsukos laikosi truputis virš 1000 rpm kurį laiką po to nukrenta iki normos. Bandysiu lupt įsiurbimo kolektorių ir visą pravalyt, kartu su laisvos eigos vožtuvu.
  • 0

#12 turbo

turbo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 84
  • Automobilis:306 XS HDi

Parašyta 2013 kovo 18 - 18:17

Sveiki,
Nemažai laiko praėjo nuo mano paskutinio pranešimo. Per tą laiką buvo pradėti Peu Peu atstatymo darbai. Kadangi pastebėjau, kad aušinimo skystyje kyla burbulai buvo nuspręsta keisti galvutės tarpinę. Kadangi planavau kėbulą virinti, todėl variklį išlupau lauk iš mašinos.
Posted Image
Taip jis atrodo dabar...
Posted Image
Po variklio galvute buvo toks vaizdelis...
Posted Image
Įsiurbimo kolektoriaus tarpinės suakmenėjusios, dėl to manau ir buvo problemos su CO ir dažnu apsukų sukilimu laisva eiga. Variklio darbų nuotraukų nedariau. Nieko įpatingo nedariau, tik keičiau visas tarpines ir riebokšlius, nes buvo visas tepaluotas per visus galus.
Posted Image
Taip variklis atrodo jau surinktas ir laukiantis savo eilės keliauti į vietą :rolleyes:

Vakar pradėjau kėbulo darbus. Kadangi dirbu tik savaitgalis, tempai ne tokie kokių aš noriu <_< .
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Vaizdelis ne koks, bet viskas sutvarkoma. Išorinės skardos ir vidinės ertmės bus apdirbtos kokiu nors antikoroziniu preparatu ir bent pora metelių manau vargo nebus, o daugiau man ir nereikia...

Šį pranešimą redagavo turbo: 2013 kovo 18 - 18:29

  • 0

#13 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2013 kovo 24 - 10:11

Aš asmeniškai naudoju Dekoral antikorozini grunta iš senuku. Jis yra ganėtinai pigus, bet laiko patikrintas, savo darba atlieka puikiai. Ant viršaus uždažyk Dinitrolo dugno danga ir viskas. Lauksim tesinio :)
  • 0

#14 turbo

turbo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 84
  • Automobilis:306 XS HDi

Parašyta 2013 kovo 25 - 08:44

Aš ir galvoju naudoti Dinitrol produktus. Savaitgalį pasistūmejau su virinimu, bet kaip sakloma kuo toliau į mišką, tuo daugiau medžių, tai šiuo atveju rudžių :D.
  • 0

#15 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2013 balandžio 19 - 10:26

Professional :good:
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#16 turbo

turbo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 84
  • Automobilis:306 XS HDi

Parašyta 2013 gegužės 19 - 20:17

Taigi, pagaliau šį savaitgalį viską galutinai surinkau į vietas. Buvo užvestas, dirba lyg ir tvarkingai. Kita savaitgalį bandysiu praeiti TA. Keletas nuotraukų, kaip atrodo šiai dienai:

Posted Image
Į tą priekinį Cyclone nekreipkit dėmesio, uždėjau pamatuot tiktai.

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image
  • 0

#17 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Parašyta 2013 gegužės 19 - 20:57

Kiek sveria toks agregatas ir kokie skaičiukai ant popieriaus iki 100 kilometrų su 76 kw?
  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#18 turbo

turbo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 84
  • Automobilis:306 XS HDi

Parašyta 2013 birželio 02 - 19:22

Savaitgalį praeita TA be jokių trūkumų. :lyzht: Pasivažinėjus keletą dienų išlindo keli smulkūs gedimai, bet manau viskas bus sutvarkoma. Bandysiu artimiausiu metu parsivaryti į Vilnių, bus proga susitikt su bendraminčiais su 106-tais. :beer:

Šį pranešimą redagavo turbo: 2013 birželio 02 - 19:23

  • 0

#19 Tarakonaz

Tarakonaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:2x106 Rallye S1; ex 106 Rallye S2

Parašyta 2013 birželio 02 - 21:03

O! Šaunu! Reikės reikės susitikti. Būtų smagu suburti visus šešis 106.
  • 0

#20 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2013 birželio 02 - 21:58

Žiūrau 106 frakcija stiprėja, o 205 kažkaiptais nyksta:) Puikus projektukas :good:
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0