
2,1 td melsvi dumai
#1
Parašyta 2013 vasario 03 - 19:18
#2
Parašyta 2013 vasario 03 - 21:50
#3
Parašyta 2013 vasario 03 - 22:34
#4
Parašyta 2013 vasario 03 - 22:39
#5
Parašyta 2013 vasario 03 - 22:50
#6
Parašyta 2013 vasario 04 - 09:14


#7
Parašyta 2013 vasario 04 - 10:05
#8
Parašyta 2013 vasario 04 - 14:18
#9
Parašyta 2013 vasario 04 - 14:21
#10
Parašyta 2013 vasario 04 - 14:50
#11
Parašyta 2013 vasario 04 - 14:54
#12
Parašyta 2013 vasario 04 - 15:23
Pas mane pirma karta kai uzsalo tai 40 km sugebejau pravaziuoti su dumu uzdanga ir tik sustojes pamaciau , kad per duslintuva tepalas varva, po to apie 1,5 l tepalu supyliau. Irgi taip pat galvojau, kad sakes turbai.. Bet alsuoklio slangoj buvo tiek to meslo ,kad ten kiek nori vaziuok jis nedings niekur. (O prasivale tai gana greitai, nenoriu meluot bet iki 100 km jau nebedumijo) Nesvarbu ,kad kasdien eksplotuoji auto, kaupiasi tepalo garai, darosi kondensatas kuris uzsala ir to pasekoje uzkemsa alsuokli. Ypac tas daznai pasitaiko prie didesniu salciu , kadangi variklis syla, o is isores sala ta slanga. Kartas nuo karto atsuk slangute, isvarvink vandeni profilaktiskai, jo daznai ten buna. O geriausia ryte tepalo matuokle siek tiek istrauk , tada neisvarys tepalu per dusle, tures variklis pro kur kvepuoti. Ir svarbiausia nesrtesuok anksciau laikona o jei tavoji versija gautusi, per kiek laiko turetu isnykti tas dumijimas? na kiek zinau nezinau kaip galejo uzsalti nes masina kiekviena diena eksploatuojama, tepalai nauji? ir kaip as matysiu kad tave alsuoklyje beda galejo buti?
gal ir kvaili klausimai bet vistiek aciu labai uz atsakymus
;)

#13
Parašyta 2013 vasario 04 - 15:44
#14
Parašyta 2013 vasario 04 - 16:02

Šį pranešimą redagavo stasiux: 2013 vasario 04 - 16:03
#15
Parašyta 2013 vasario 04 - 16:04
#16
Parašyta 2013 vasario 07 - 12:31

Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0