Taigi, nuvaziavau i drola, garaziukas ten ne servisas, bet vistiek ten montavo iranga, tai daviau apziuret. Issuko purkstukus, sako klaksi per garsiai, bet patvirtino, kad nauji, tai pareguliavo juos, siek tiek padejo, prapute duju filtra su burna ir nustate kad dar 5k km vaziuosiu ) patepe kazkur kazko, sako tau reiketu diafragma duju pakeist nes kazkur praleidzia - 200 litu. Mastau, ar pas juos verta keist. Apsukos nurimo, kiek maziau/reciau pulsuoja ir patrukcioja retai/reciau.
O tau neatrodo kad tave apiplese?
0
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
Pasikeiciau reduktoriu, vistiek pulsuoja ir sutrukcioja, bet reciau. Nuvariau pas ipurskeja, persuko zvakes naujas, patikrino babinas, LZ - viskas tvarkoj..Pradejau vazinet benzinu daugiau, paziuret kaip ta kuro sistema dirba, pasirodo irgi sutrukcioja, tik nepulsuoja. Sanaudos duju 14 litru
atnaujinsiu tema. Minejau, kad babina patikrinta buvo, bet nutariau pats issisukt ir paziuret. Iskart i akis krito viena pypke "2", kuri visai nepanasi strukturiskai i kitas tris ir viduj esanti spyruokle daug zemiau negu kitos per koki 1cm. Zvake nepajuodus, tai reiketu manyt kad kontaktuoja. Klausimas butu toks, ar galejo but, jog viena pypke is babinos pakeite, ar ji is vis keiciasi? Prigalvojau, kad reiketu priburt kokia spyruokle, jog kontaktas butu vienodas visur