Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P406 trukcioja


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 10

#1 trinkmanas

trinkmanas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 3
  • Automobilis:Peugeot 406 1.8

Parašyta 2013 vasario 07 - 13:43

Sveiki. Skaiciau visuose forumuose bet nieko panasaus neradau.:) Na zodziu,neseniai nusipirkau 406 peza 1.8 benzas be duju,kai vaziuoji mazom apsukom viskas normaliai,kai paspaudi ir pasiekia 2000 apsuku uztrukcioja ir pradeda duminti.. Gal kas zinot kas negerai? Bliamba neramu kad voztuvai kokie nebutu pareje.. :doh:
  • 0

#2 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2013 vasario 07 - 19:59

Pradedam gal nuo pirotechnikos konkretinimo: kokios spalvos dūmai?...
  • 0
... labai piktas diedas...

#3 trinkmanas

trinkmanas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 3
  • Automobilis:Peugeot 406 1.8

Parašyta 2013 vasario 07 - 23:13

Balti,pilksvi,nezinau.:) kaip normalus dumai tik didesnis kiekis..
  • 0

#4 ceburaska

ceburaska
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 218
  • Vieta:england
  • Automobilis:peugeot607 3.0l

Parašyta 2013 vasario 08 - 01:06

labai panasu kad duju reduktorius leidzia ir dujos maisosi su vandeniu viena is pirmu galimybiu
  • 0

#5 ceburaska

ceburaska
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 218
  • Vieta:england
  • Automobilis:peugeot607 3.0l

Parašyta 2013 vasario 08 - 01:09

zioplys nedaskaiciau masina be duju...sorry
  • 0

#6 Vysniuks

Vysniuks
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 38
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 406 Break 1,8 16V

Parašyta 2013 vasario 08 - 13:35

Jeigu važinėji mieste ir trumpais atstumais, tai 90% kad problemos priežastis "majonezas" (vandens ir tepalo emulsija besigaminanti nesušilusiame variklyje). Per karterio ventiliaciją ši košė patenka į siurbimo kolektorių ant MAP sensoriaus. Didesnis šalto oro srautas, prie aukštesnių apsukų, vandenį paverčia ledu. MAP sensorius apledėja ir siunčia blogą signalą. Prie stipresnių šalčių sensorius gali ir visiškai sugesti. Seniau dėl to du kartus teko keisti sugedusius MAP sensorius. Tai dabar kai atsiranda tokie simptomai kaip aprašyta, išvažiuoju ant plento užmiestyje ir pralekiu kokį 100-200 km normaliu tempu, kad variklis gerai sušiltų ir visas vanduo iš jo išgaruotų. Galima pažiūrėti ant alyvos įpylimo angos dangtelio iš vidaus. Iš pradžių matyti daug gelsvos košės, o pravažiavus jos nelieka visai arba tik vos vos. Vadinasi ir viduje variklio "majonezo" nebėra. Tai padeda kelioms savaitėms. Sunaudotas kuras kainuoja pigiau nei remontas. Kai orai atšils problemos nebeliks iki kitos žiemos.
  • 0
PEUGEOT 406 Break

#7 trinkmanas

trinkmanas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 3
  • Automobilis:Peugeot 406 1.8

Parašyta 2013 vasario 08 - 15:44

dekui uz pagalba :)

Šį pranešimą redagavo trinkmanas: 2013 vasario 08 - 15:45

  • 0

#8 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2013 vasario 12 - 22:30

Jeigu važinėji mieste ir trumpais atstumais, tai 90% kad problemos priežastis "majonezas" (vandens ir tepalo emulsija besigaminanti nesušilusiame variklyje). Per karterio ventiliaciją ši košė patenka į siurbimo kolektorių ant MAP sensoriaus. Didesnis šalto oro srautas, prie aukštesnių apsukų, vandenį paverčia ledu. MAP sensorius apledėja ir siunčia blogą signalą. Prie stipresnių šalčių sensorius gali ir visiškai sugesti.
Seniau dėl to du kartus teko keisti sugedusius MAP sensorius. Tai dabar kai atsiranda tokie simptomai kaip aprašyta, išvažiuoju ant plento užmiestyje ir pralekiu kokį 100-200 km normaliu tempu, kad variklis gerai sušiltų ir visas vanduo iš jo išgaruotų. Galima pažiūrėti ant alyvos įpylimo angos dangtelio iš vidaus. Iš pradžių matyti daug gelsvos košės, o pravažiavus jos nelieka visai arba tik vos vos. Vadinasi ir viduje variklio "majonezo" nebėra. Tai padeda kelioms savaitėms. Sunaudotas kuras kainuoja pigiau nei remontas. Kai orai atšils problemos nebeliks iki kitos žiemos.

Nieko sau pralekiu 100-200 km :hmm:
  • 0

#9 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2013 vasario 13 - 16:11

MHM, čia neblogai. Ar ne paprasčiau apsišiltinti alsuoklių šlangas ir pamiršti problemas? Beje, nematau priežasties, kodėl stovinčiai mašinai neatšiltų paprasčiau ir pigiau tie alsuokliai, negu lekiant pasivažinėt ir švaistant bent jau laiką. Jokio šalto oro srauto iš priekio, vien šiluma nuo variklio. Ir kuro sąnaudos 1-1.5L/H. Galima apsukas sukelti, bus geresnis tepalo slėgis ir didesnis oro srautas per alsuoklius. Sąnaudos padidės, bet niekaip nepasieks autostradinių ^_^

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2013 vasario 13 - 16:15

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#10 Vysniuks

Vysniuks
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 38
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 406 Break 1,8 16V

Parašyta 2013 vasario 13 - 19:59

Nieko sau pralekiu 100-200 km :hmm:

Jeigu per dieną tik dvi kelionės, ryte į darbą, o vakare atgal ir atstumas 6km? Galima pasirinkt važiuot aplinkui, kad būtų po 30km, bet tada gautųsi dar daugiau bereikalingų km ir laiko.
Kiekvienas renkasi kas jam geriau.
Kažkam patogiau kas porą savaičių nuiminėt alsuoklio šlangą, kad iškrapštyt "majonezą". Kažkas "atstoiniką" vandeniui pasidaro. Dar kažkas siurbiamo oro pašildymą nuo išmetimo kolektoriaus.
  • 0
PEUGEOT 406 Break

#11 Vysniuks

Vysniuks
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 38
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 406 Break 1,8 16V

Parašyta 2013 vasario 13 - 20:09

MHM, čia neblogai. Ar ne paprasčiau apsišiltinti alsuoklių šlangas ir pamiršti problemas?

Kalba buvo ne apie alsuoklio užšalimą.
  • 0
PEUGEOT 406 Break




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0