Edited by evbi, 2013 February 08 - 13:11.
Dyz. variklis iš P306 į P406. Ar įmanoma?
#1
Posted 2013 February 08 - 13:06
#2
Posted 2013 February 08 - 15:23
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#3
Posted 2013 February 08 - 16:59
#4
Posted 2013 February 09 - 11:11
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#5
Posted 2013 February 09 - 12:31
#6
Posted 2013 February 09 - 12:46
turejau 406 66 kw pakankamai gerai motoras sukdavosi. Chebra galvodavo kad 80 pas mane yratie 15kw, su turbina turi lemiama vaidmeni sukimo momentui o 406, pakankamai sunkesnis uz 306 kad 51kw butu per mazai...o dar jei vesi zmones ar krovinius, tai bus toks jausmas tarsi rankinis uztrauktas butu..66kw jau 406-am ir tai mazokai, o jei dar idesi varikli be turbinos ir su dar maziau kw, tai nepavaziuosi...
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#7
Posted 2013 February 09 - 12:48
Tai gal ir greičių dėžės atitinkamai kitokios? Garantuotai pas 406 1.9 55kW ėjo greičių dėžės su trumpesnėm pavarom, todėl jie visai važiuoja. Tik didesnės apsukos prie to pačio greičio. Įdėjus kitą variklį, tačiau palikus dėžę su ilgesnėm pavarom gali būti nesmagu startuoti (lyg antra pavara) ir važinėt tektų žemesnėm pavarom nei įprastai.406 yra naudoti ir tokie varikliai:
1.6 benz, 66 kw
1.9 dyz., 55 kw,
Taip kad vaziuotu ir su senuoju dyz. varikliu 51 kw.
Tik gal kiek nuobodokai

Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime
#8
Posted 2013 February 09 - 21:52
#9
Posted 2013 February 09 - 22:31
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#10
Posted 2013 February 09 - 22:37
#11
Posted 2013 February 09 - 23:32
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users







