Kuras
#21
Parašyta 2013 vasario 17 - 19:01
#22
Parašyta 2013 vasario 17 - 19:15
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#23
Parašyta 2013 vasario 17 - 19:41
nepilu, tas pats jugi kuras, kam dar tepalas gadinsiu? i 2.1 td morora gal ir pilciau i hdi motoro kuro sistema tepalo ir jokiu kitu sh pilti nereikia ;)o tu tepalo nepili 200 gr ant bako,dvitakciams motorams?i c5 citrina jau beveik 3 metai pilu pagrinde kaimynishka kura kartais statoil kaip skanesta koki ipilu seip problemu ner.
P.S. Per tv rode laida apie kura. geriausias BY kuras leviausias Lietuviu koloneles, nepamenu kokios ;)
keisk laiku kuro filtra ir vazhiuos tiek pat kiek su lietuvishku kuru ;)
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#24
Parašyta 2013 vasario 17 - 19:47
Kuras naudojamas silumvezhiuose, kranuose, autobusuose, ir t.t. yra toks pats kaip ir parduodamas degalinese.Pagal sertifikatus Klaipedos kuro bazeje maciauaciu uz atsakymus. Bet vat kazkaip pradejau abejoti.. Visada galvojau,kad šilumvežių kuras yra geras, jis tikrai svarus ir tinkamas Turbo dyzeliams, bet vat hdi tai abejotina, jo sudetis skiriasi nuo iprasto kuro, kazi kur cia tiesa... Isipyliau i savo peugeot 2,0 hdi 20 litru ir jau pora kartu buvo trukciojimu ir mano manymu variklis pradejo garsiau dirbti, tai manau nebeverta zaisti, nes remontas atsieis tikrai nepigiai.. Taigi isvada tikriausiai tokia,kad ne visi auto priima lieva kura..
Orlen gamyklos atstovai tokiu jei yra gali paliudyti ;) Aishku visada buna zhmogishkas faktorius kai teorishkai parduodamas kuras is silumvezhiu o praktishkai supilta i kanistrus transformatorine alyva
P.S. Kuro is silumvezhiu siais laikasi gauti LABAI DIDELE RETENYBE.
Taip kad galite ir ish silumvezhiu piltis toki pati dyzelina kaip ir ish koloneles. Ish silumveziu negalima tik antifrizo naudoti bo jis agresyvesnis ir radiatorius eda
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#25
Parašyta 2013 vasario 17 - 20:28
#26
Parašyta 2013 vasario 17 - 21:40
#27
Parašyta 2013 vasario 18 - 09:41
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#28
Parašyta 2013 vasario 18 - 10:09
cia kalbu butent apie dyzelinius vasarinius degalus, ir pats tokiais vazineju vos ne desimtmeti gal tai koks bio imaisytas... papildas? ir kas dedasi bako dugne?o gal kam teko sutikt tokius degalus jie gelsvos spalvos, supylus i svaru, permatoma skaidru bambali, ir palaikus kokias dvi savaites iskrenta ant dugno tokios kaip ir nuosedos
Šį pranešimą redagavo brizas: 2013 vasario 18 - 10:11
#29
Parašyta 2013 vasario 18 - 17:27
Nelabai gal ir sutikciau, pasiskaitinejau daug informacijos ir radau kai ka,kad silumveziu kuras netinka auksto spaudimo siurbliams su elektroniniu ipurskimu, tie degalai turi daug sieros ir mazai parafino, ko pasekoje nevyksta kuro sistemos tepimas, del to sueda purkstukus ir siurblius, tai nezinosi kur cia tiesa, o kur melas. Aisku cia tik teorines zinios, kaip praktikoje gali pasakyti tik tie,kurie patys isbande ir patyre, nors as sakau, kad kai buvau ipyles kanistra, tai pora trukciu uzturejau, tai reiskia nuolat ji pilant, tikrai su laiku pareis kas nors. Cia tik mano nuomone.Kuras naudojamas silumvezhiuose, kranuose, autobusuose, ir t.t. yra toks pats kaip ir parduodamas degalinese.Pagal sertifikatus Klaipedos kuro bazeje maciau
Orlen gamyklos atstovai tokiu jei yra gali paliudyti ;) Aishku visada buna zhmogishkas faktorius kai teorishkai parduodamas kuras is silumvezhiu o praktishkai supilta i kanistrus transformatorine alyva
P.S. Kuro is silumvezhiu siais laikasi gauti LABAI DIDELE RETENYBE.
Taip kad galite ir ish silumvezhiu piltis toki pati dyzelina kaip ir ish koloneles. Ish silumveziu negalima tik antifrizo naudoti bo jis agresyvesnis ir radiatorius eda
Šį pranešimą redagavo vytalis: 2013 vasario 18 - 17:32
#30
Parašyta 2013 vasario 18 - 17:37
manau cia nesamoniu nesamones pilti i kuro baka kazkokius stabdziu skyscius ar tepalus.. Kuro bakas yra skirtas DEGALAMS, o ne TEPALAMS, i varikli reik pilti tepalus ir t.t.tas kur nuosedos iskrenta, tai tiksliai nepamenu kaip vadinas, bet kazkuri is naftos isgaunama frakcija turi sita savybe...blm uzkrito pavadinimas dabar, zinau tik kad nei dyzelis, nei zibalas neturi sios savybes...
o del atveztinio degalo, tai viskas gerai jei importuotojas patikimas, bo turejau viena, tai is pradziu veze gera degala, paskui kazkaip vis tamsesne degalu spalva eme darytis, tai itariau kad pradejo maisyti su kazkuo panasiu i transformatoriu alyva, ar tai krosniu kuru..tai dabar kai neturiu patikimo importuotojo tai pilu is nestes, gal atsiras ateity vel koks normalesnis, tai vel pilsiu atveztini...
Kitas dalykas, lietuviai atrado buda kaip pigiai paversti vasarinius degalus zieminiais...skiedzia dyzeli stabdziu skysciu(dot4), labai efektyvu ir pigu, bet baisiai nesveika siurbliam ir purkstukam...net Bosch VP37(vw/audi tdi) siurbliai neatlaiko sito mikso ilgiau nei 50 tukstanciu km..o ka jau kalbet apie common rail'a ar pd tipo ipurskimo sistemas...
#31
Parašyta 2013 vasario 18 - 18:29
8-663-63443.
#32
Parašyta 2013 vasario 18 - 23:05
DAR karta rashau kad kuras silumvezhiuose naudojamas lygiai toks pats kaip ir tavo automobilyje su common rail sistema. Toks pats kuras ish mazeikiu ORLEAN gamyklos patenka i silumvezhiu kuro baze ir toks pats i koloneles. Sertifikatai tokie pat. Sudetis tikai pati. Apie didesni sieringuma ir kitoki sh malima peza kaimieciai kurie neturi jokio supratimo apie traukiniu motorus ir kaip jie dirba. Tokie zhmones isivaizduoja karo metu garvezhi kur dyzelinis kuras pilamas i motora ir tas motoras suka ratusNelabai gal ir sutikciau, pasiskaitinejau daug informacijos ir radau kai ka,kad silumveziu kuras netinka auksto spaudimo siurbliams su elektroniniu ipurskimu, tie degalai turi daug sieros ir mazai parafino, ko pasekoje nevyksta kuro sistemos tepimas, del to sueda purkstukus ir siurblius, tai nezinosi kur cia tiesa, o kur melas. Aisku cia tik teorines zinios, kaip praktikoje gali pasakyti tik tie,kurie patys isbande ir patyre, nors as sakau, kad kai buvau ipyles kanistra, tai pora trukciu uzturejau, tai reiskia nuolat ji pilant, tikrai su laiku pareis kas nors. Cia tik mano nuomone.Kuras naudojamas silumvezhiuose, kranuose, autobusuose, ir t.t. yra toks pats kaip ir parduodamas degalinese.Pagal sertifikatus Klaipedos kuro bazeje maciau
Orlen gamyklos atstovai tokiu jei yra gali paliudyti ;) Aishku visada buna zhmogishkas faktorius kai teorishkai parduodamas kuras is silumvezhiu o praktishkai supilta i kanistrus transformatorine alyva
P.S. Kuro is silumvezhiu siais laikasi gauti LABAI DIDELE RETENYBE.
Taip kad galite ir ish silumvezhiu piltis toki pati dyzelina kaip ir ish koloneles. Ish silumveziu negalima tik antifrizo naudoti bo jis agresyvesnis ir radiatorius eda
P.S. KURAS TOKS PATS KAIP IR DEGALINESE.
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0