Šį pranešimą redagavo Monster: 2013 lapkričio 18 - 23:41
407 zvakiu pakaitinimo rele
#21
Parašyta 2013 lapkričio 18 - 23:41
#22
Parašyta 2013 lapkričio 19 - 09:36
#23
Parašyta 2013 lapkričio 19 - 11:03
Tai cia viskas manau Labai paprastai suprantama. Teoriskai. O tuomet kodel man isjungtai masinai, su istrauktu rakteliu, uzrakintai (ir neuzrakintai) jungia rele ir per valanda iskrauna akumuliatoriu. Sita rele valdo tik kompas? ar ji dar gauna signala ir is kokio kito daviklio?Žvakė tai tikrai jokio daviklio neturi (?), yra mašinos kompas, kuris žino aušinimo skysčio temperatūrą, lauko temperatūrą iš savaime suprantamų mašinoje įrengtų jutiklių, ir pagal tai arba duoda maitnimą rėlėi, arba ne. Toliau jau viskas aišku, jei rėlė sužadinama kaitinamos žvakės, jei ne tai ne. Ir visiškai teisingai tumosas rašė, kad žvakės šildomos tik nuo ~-5 laipsnių pagal celsijų, kaitinimo laikas priklauso nuo šalčio išmatuoto jutikliais.
#24
Parašyta 2013 lapkričio 19 - 13:39
#25
Parašyta 2013 lapkričio 19 - 18:45
#26
Parašyta 2013 lapkričio 19 - 18:57
Nešildo prie tokios temperatūros dar pakaitinimo žvakių, klaksėt ir neturi ten nieks. Kai bus bent -5 šalčio, tada jau ir pamatysi kad ilgiau padegs žvakių kaitinimo ikona spidometre ;)Noreciau paklausti, prie +5 ar klapsi pakaitinimo zvakiu rele. Ar jinai turi klapseti tik prie minuso.Nes pas mane dabar lempute pakaitinimo uzsidega bet rele neklapsi. Pegeot 407 2.0 hdi.
#27
Parašyta 2013 lapkričio 19 - 19:03
#28
Parašyta 2013 gruodžio 01 - 15:11
#29
Parašyta 2013 gruodžio 03 - 23:46
Valdo kompas, pagal jutiklių parodmenis. Du variantai, arba rėlė bloga (jei keitei ją, tai ar naują pirkai, ar dėjai beleką suradęs?) arba kompe pasijugnus ieškot kokios klaidos, kurios pasekmė būtų tai, kad kompas visada NORI šildyt žvakes. Blogiausiu atveju ir kokį trumpinimą būtų galima įtart kitoje el sistemos, atsakingos už žvakių šildymą vietoje.Tai cia viskas manau Labai paprastai suprantama. Teoriskai. O tuomet kodel man isjungtai masinai, su istrauktu rakteliu, uzrakintai (ir neuzrakintai) jungia rele ir per valanda iskrauna akumuliatoriu. Sita rele valdo tik kompas? ar ji dar gauna signala ir is kokio kito daviklio?
#30
Parašyta 2013 gruodžio 04 - 00:26
Elektros schemose visa paslaptis turi atsiskleist. O dirbti reikia atmetimo - atjunginėjimo ir įtampos matavimo metodu.Gal kasnors man koki patarima?
Taip rasi kaltinintą detalę, o paskui jau su juo kaip tvarkytis - lengviau išsiaiškint.
PVZ:
Susirandi el. schemas, žiūri, kas aktyvina tą kaitinimo relę. Žiūri gyvai, ar kai relė išsidirbinėja, ant to kontakto stovi ar šokinėja pliusas (ar minusas, bet tariam, kad pliusas, o išsiaiškinsi pats ). Jei taip - lendam gilyn: tarkim, jei tą pliusą valdo tiesiai iš BSI - einam prie BSI ir tikrinam, ką rodo ant to kontakto (relė būtinai atjungta). Jei ant to kontakto matai tokį patį keistą pliusą, tuomet iš BSI fiškės ištrauki tą laidą su visu kontaktu atsargiai ir žiūri, ar tas pliusas dar ten yra. Jeigu nebėra - trumpina laidai tarp BSI ir relės. Jeigu yra - vadinas BSI duoda tą pliusą pats. Jei jis duoda tą pliusą, vadinas arba pjauna grybą jo hardware (jeigu softas perrašytas) nuo pvz drėgmės, arba į BSI ateina signalas iš kažkur, kad mašina ruošiamasi užvesti ir galbūt reikia pakaitinti žvakes. Ten jis tuomet tikriausiai tikrina per daviklius ir žiūri - kaitint ar ne, bet tą junginėjimą kažkas turi sukelti. Tai ir gali būti spynelė ar laidai į ją. Vėlgi reikia tikrinti laidus, kontaktus ir t.t.
Kitaip sakant, eini nuo tolimiausios grandies (žvakių) link artimiausios (akumuliatoriaus) atjunginėdamas vis toliau ir žiūrėdamas, ties kuria grandinės vieta atsiranda kažkas, ko ten neturėtų būti.
O jei tingisi ir nėra noro aiškintis arba pinigus mokėt - visada po kapotu galima už dvacoką nupirkt ir pastatyt seno tipo pakaitinimo relę nuo D ar TD variklio - jungiant ją vietoj esamos arba lygiagrečiai (esamą atjungiam visai). Jai reikia vos kelių laidų:
1 - stabilus minusas nuo akumo
2 - žadinimas nuo spynelės (po kapotu randant bet kokį stabilų nelabai silpną pliusą, kuris atsiranda pasukus raktelį į masę)
3 - nutraukimas nuo starterio relės žadinimo laiduko
4 - jėgos pliusas nuo akumo
5 - jėgos pliusas į žvakių šleifą
Dar galima žaist ir pajungt šeštą kontaktą prie lemputės, bet gi ji nereikalinga.
Tokia relė kaitintų ne pagal kompo nurodymus, o pagal savo mechaninį surinkimą ir sureguliavimą, pvz iki sueis 10s nuo žadinimo arba kol pasuksi raktelį ir pliusas nuo starterio nutrauks jos veikimą. Žiemą galima su tokia važinėt, o šiltam sezonui atjungt, kad žvakių be reikalo nedegint... Tik kažkaip tokia chaltūra ant tokios mašinos, kaip 407, truputį nelimpa.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2013 gruodžio 04 - 00:42
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#31
Parašyta 2014 sausio 02 - 13:56
Aciu uz issamu paaiskinima. Kaip tik buvo klausimas man iskiles, ar turi buti kazkoks pliusas ant kontaktu, ateinanciu is kompo. Nes pas mane jis kazkodel ten yra (ant abieju kontaktu ateinanciu is variklio kompo). Esu dabar pakeites kompa, bet viskas vyksta tuo paciu scenarijumi. Kas kur kaip toliau eina as nebezinau. Tad ieskau kokio elektriko, kuris nebutu branginykas ir suprastu nuo ko pradeti atjungineti. Aciu dievui ziema dar silta, tai galiu dar uzsikurti ir be reles. O gal yra kokiu pasiulymu del elektriku?Elektros schemose visa paslaptis turi atsiskleist. O dirbti reikia atmetimo - atjunginėjimo ir įtampos matavimo metodu.
Taip rasi kaltinintą detalę, o paskui jau su juo kaip tvarkytis - lengviau išsiaiškint.
PVZ:
Susirandi el. schemas, žiūri, kas aktyvina tą kaitinimo relę. Žiūri gyvai, ar kai relė išsidirbinėja, ant to kontakto stovi ar šokinėja pliusas (ar minusas, bet tariam, kad pliusas, o išsiaiškinsi pats ). Jei taip - lendam gilyn: tarkim, jei tą pliusą valdo tiesiai iš BSI - einam prie BSI ir tikrinam, ką rodo ant to kontakto (relė būtinai atjungta). Jei ant to kontakto matai tokį patį keistą pliusą, tuomet iš BSI fiškės ištrauki tą laidą su visu kontaktu atsargiai ir žiūri, ar tas pliusas dar ten yra. Jeigu nebėra - trumpina laidai tarp BSI ir relės. Jeigu yra - vadinas BSI duoda tą pliusą pats. Jei jis duoda tą pliusą, vadinas arba pjauna grybą jo hardware (jeigu softas perrašytas) nuo pvz drėgmės, arba į BSI ateina signalas iš kažkur, kad mašina ruošiamasi užvesti ir galbūt reikia pakaitinti žvakes. Ten jis tuomet tikriausiai tikrina per daviklius ir žiūri - kaitint ar ne, bet tą junginėjimą kažkas turi sukelti. Tai ir gali būti spynelė ar laidai į ją. Vėlgi reikia tikrinti laidus, kontaktus ir t.t.
Kitaip sakant, eini nuo tolimiausios grandies (žvakių) link artimiausios (akumuliatoriaus) atjunginėdamas vis toliau ir žiūrėdamas, ties kuria grandinės vieta atsiranda kažkas, ko ten neturėtų būti.
O jei tingisi ir nėra noro aiškintis arba pinigus mokėt - visada po kapotu galima už dvacoką nupirkt ir pastatyt seno tipo pakaitinimo relę nuo D ar TD variklio - jungiant ją vietoj esamos arba lygiagrečiai (esamą atjungiam visai). Jai reikia vos kelių laidų:
1 - stabilus minusas nuo akumo
2 - žadinimas nuo spynelės (po kapotu randant bet kokį stabilų nelabai silpną pliusą, kuris atsiranda pasukus raktelį į masę)
3 - nutraukimas nuo starterio relės žadinimo laiduko
4 - jėgos pliusas nuo akumo
5 - jėgos pliusas į žvakių šleifą
Dar galima žaist ir pajungt šeštą kontaktą prie lemputės, bet gi ji nereikalinga.
Tokia relė kaitintų ne pagal kompo nurodymus, o pagal savo mechaninį surinkimą ir sureguliavimą, pvz iki sueis 10s nuo žadinimo arba kol pasuksi raktelį ir pliusas nuo starterio nutrauks jos veikimą. Žiemą galima su tokia važinėt, o šiltam sezonui atjungt, kad žvakių be reikalo nedegint... Tik kažkaip tokia chaltūra ant tokios mašinos, kaip 407, truputį nelimpa.
#32
Parašyta 2016 rugpjūčio 06 - 10:05
#33
Parašyta 2016 rugpjūčio 07 - 21:57
Pakaitinimo zvakes arba ju rele...
#34
Parašyta 2016 rugpjūčio 07 - 23:02
Dažniausiai būna žvakės, bent šita klaida yra būtent žvakių. Bet jei būna visos keturios negyvos, tai būna išmeta ir relės klaidą, nes kompas tada nemato jokios grandinės ir kartais sugalvoja, kad gal relė nesuveikia.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#35
Parašyta 2016 rugpjūčio 12 - 22:36
supratau tai reiks paieskot nauju zvakiu kokias patartumet pirkt geriau nes jas pakeist tai gemarojus ar gal kas pakeist galetu tada man asku ne uz dyka zvakes kai nupirksiu
#36
Parašyta 2016 rugpjūčio 13 - 14:52
Jau rašiau, kad šią savaitę būčiau galėjęs pakeisti, bet ji jau baigėsi. Sekantį kartą galėsiu pakeisti rugsėjį.
Pirkti gero gamintojo - beru, bosch, ngk ir pan. Nėra ten jokio hemorojaus, praeitą žiemą gal penkis komplektus tokiem varikliam pakeičiau.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#37
Parašyta 2016 rugpjūčio 16 - 17:41
Jau rašiau, kad šią savaitę būčiau galėjęs pakeisti, bet ji jau baigėsi. Sekantį kartą galėsiu pakeisti rugsėjį.
Pirkti gero gamintojo - beru, bosch, ngk ir pan. Nėra ten jokio hemorojaus, praeitą žiemą gal penkis komplektus tokiem varikliam pakeičiau.
palik kontaktus i pm sutarsim ka nor nes db po atostogu tai nlb su finansais kaiptik rugsejy man tiktu
#38
Parašyta 2016 spalio 14 - 21:03
Sveiki Isigijau nesenai Peugeot 407 2.0 HDI pakeiciau naujomis pakeitinimo bošo zvakemis nes dvi neatsake viskas butu geria tik va skydelije nerodo tiksliai zvakiu darbo ... Esme tokia kad sujungiau 12v lempute minusa i akuma o pliusa i pakaitinimo zvakiu fiske ir pasukus rakteli ( ijungus degima ) skydelije uzsidega spirales ir is kart uzgesta zodziu sekunde ir uzgesta lempute spiraliu o lempute pajungta tiesiogiai su zvakiu fyske dega reiskias kaitina zvake viskas butu normalu bet kodel skydelija tik tedega 1 sekunde ir uzgesta juk turetu degti skydelija tol kol kaitina zvakes... Tai kur cia gali buti beda kad skydelio spiraliu lempute iskarto uzgesta nors kaitina zvakes gerai ? Temperatura lauke nuline buvo o zvakes kaitno kokia 10 sekundziu ir atjungia. tikiuosi gal kas susidure su sia problema ir pasidalys info dekui is anksto.
#39
Parašyta 2016 spalio 14 - 21:14
Sveiki Isigijau nesenai Peugeot 407 2.0 HDI pakeiciau naujomis pakeitinimo bošo zvakemis nes dvi neatsake viskas butu geria tik va skydelije nerodo tiksliai zvakiu darbo ... Esme tokia kad sujungiau 12v lempute minusa i akuma o pliusa i pakaitinimo zvakiu fiske ir pasukus rakteli ( ijungus degima ) skydelije uzsidega spirales ir is kart uzgesta zodziu sekunde ir uzgesta lempute spiraliu o lempute pajungta tiesiogiai su zvakiu fyske dega reiskias kaitina zvake viskas butu normalu bet kodel skydelija tik tedega 1 sekunde ir uzgesta juk turetu degti skydelija tol kol kaitina zvakes... Tai kur cia gali buti beda kad skydelio spiraliu lempute iskarto uzgesta nors kaitina zvakes gerai ? Temperatura lauke nuline buvo o zvakes kaitno kokia 10 sekundziu ir atjungia. tikiuosi gal kas susidure su sia problema ir pasidalys info dekui is anksto.
Čia ne bėda ir ne problema. Taip turi būti. Taip buvo net pas senus traktorinius dyzelius, relė atskirai valdydavo žvakes ir lemputę.
Palauk, kol normaliai atšals, ir pamatysi, kaip lemputės laikas prailgės. O jei neprailgės, galėsi apkaltint aušalo temperatūrinį.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#40
Parašyta 2016 spalio 18 - 21:17
tadas1991 O kuri tas temperaturinis yra ta prasme kur jis randasi? Bei ar tas temperaturinis kuris nurodo kompui kokia temperatura yra jis stovi isuktas i motoro rema ar i antifryzo skilti?
Šeip kiek su dauguma vazinejau audi fordu fiatu ir t.t kiek kaitina tiek spirales ir degao o cia nifiga tik blikt blik ir viskas nors naturoje kaista pagal lempute po kapotu o skydelyje spyga rodo ...
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0