Peršokti prie turinio


Nuotrauka

407 zvakiu pakaitinimo rele


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 41

#21 Monster

Monster
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 245
  • Vieta:Airija
  • Automobilis:peugoet 407

Parašyta 2013 lapkričio 18 - 23:41

pas visus pezus 407 , pasukus degima ar uzvedus spirale uzgesta po 5sek. nesvarbu ar +30 lauke ar -10 laipsniu .

Šį pranešimą redagavo Monster: 2013 lapkričio 18 - 23:41

  • 0

#22 glutaminas

glutaminas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 77
  • Automobilis:p407

Parašyta 2013 lapkričio 19 - 09:36

pas mane netgi vasara ijungus degima zvakiu lempute uzsidega. Bet kuo saltesnis oras, tuo ilgiau zvakes sildomos. Beje, uzvedus prie 0-5~ laipsniu irgi netolygiai dirba motoras. Tai arba zvakes, arba purkstukas. Diagnostika nerodo nieko. Balti dumai gazuojant irgi eina prie zemos temperaturos. Toks jausmas kad siek tiek daugiau, nei turetu..
  • 0

#23 Strongiukas

Strongiukas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 81
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307 1.6 benzinas

Parašyta 2013 lapkričio 19 - 11:03

Žvakė tai tikrai jokio daviklio neturi (?), yra mašinos kompas, kuris žino aušinimo skysčio temperatūrą, lauko temperatūrą iš savaime suprantamų mašinoje įrengtų jutiklių, ir pagal tai arba duoda maitnimą rėlėi, arba ne. Toliau jau viskas aišku, jei rėlė sužadinama kaitinamos žvakės, jei ne tai ne. Ir visiškai teisingai tumosas rašė, kad žvakės šildomos tik nuo ~-5 laipsnių pagal celsijų, kaitinimo laikas priklauso nuo šalčio išmatuoto jutikliais.

Tai cia viskas manau Labai paprastai suprantama. Teoriskai. O tuomet kodel man isjungtai masinai, su istrauktu rakteliu, uzrakintai (ir neuzrakintai) jungia rele ir per valanda iskrauna akumuliatoriu. Sita rele valdo tik kompas? ar ji dar gauna signala ir is kokio kito daviklio?
  • 0
Neber Pežuko...

#24 €uras

€uras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 311
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0HDI

Parašyta 2013 lapkričio 19 - 13:39

Pats turėjau tokį patį gedimą, dėl žvakių rėlės, bet man užteko tiesiog pakeisti rėlę. Pagal įdėja mano atveju buvo taip, kad rėlės kontaktai buvo visada sulipę (kitaip tariant visada per rėlę tekėjo srovė), ir buvo iškraunamas akumuliatorius. Rėlės veikimo principas yra toks, kad srovė per rėlę paduodama, kai rėlė yra "sužadinama" (paduodamas signalas iš kompo, sujungiami rėlės kontaktai, tai vyksta, kol kompas neduoda signalo pakartotinio, kuris atjungia rėlę), taigi toliau aiškinant man buvųsį atvejį, rėlės kontaktai buvo sulūžę, ko pasekoje, rėlė NEATSIJUNGDAVO, todėl visada per rėlę tekėdavo srovė. Tavo atveju, arba rėlė vėl yra sudeginta, ir tokiu atveju reikia ieškot kas tą rėlę taip greit sudegina (čia jau tik rimto elektriko reikia), arba gal rėlė, kurią keitei nebuvo gera jau kai nupirkai?
  • 0
Web puslapių kūrimas, IT paslaugos

#25 maksas76

maksas76
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 27
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Pegeot 407

Parašyta 2013 lapkričio 19 - 18:45

Noreciau paklausti, prie +5 ar klapsi pakaitinimo zvakiu rele. Ar jinai turi klapseti tik prie minuso.Nes pas mane dabar lempute pakaitinimo uzsidega bet rele neklapsi. Pegeot 407 2.0 hdi.
  • 0

#26 €uras

€uras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 311
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0HDI

Parašyta 2013 lapkričio 19 - 18:57

Noreciau paklausti, prie +5 ar klapsi pakaitinimo zvakiu rele. Ar jinai turi klapseti tik prie minuso.Nes pas mane dabar lempute pakaitinimo uzsidega bet rele neklapsi. Pegeot 407 2.0 hdi.

Nešildo prie tokios temperatūros dar pakaitinimo žvakių, klaksėt ir neturi ten nieks. Kai bus bent -5 šalčio, tada jau ir pamatysi kad ilgiau padegs žvakių kaitinimo ikona spidometre ;)
  • 0
Web puslapių kūrimas, IT paslaugos

#27 maksas76

maksas76
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 27
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Pegeot 407

Parašyta 2013 lapkričio 19 - 19:03

Aciu
  • 0

#28 Strongiukas

Strongiukas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 81
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307 1.6 benzinas

Parašyta 2013 gruodžio 01 - 15:11

Gal kasnors man koki patarima?
  • 0
Neber Pežuko...

#29 €uras

€uras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 311
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0HDI

Parašyta 2013 gruodžio 03 - 23:46

Tai cia viskas manau Labai paprastai suprantama. Teoriskai. O tuomet kodel man isjungtai masinai, su istrauktu rakteliu, uzrakintai (ir neuzrakintai) jungia rele ir per valanda iskrauna akumuliatoriu. Sita rele valdo tik kompas? ar ji dar gauna signala ir is kokio kito daviklio?

Valdo kompas, pagal jutiklių parodmenis. Du variantai, arba rėlė bloga (jei keitei ją, tai ar naują pirkai, ar dėjai beleką suradęs?) arba kompe pasijugnus ieškot kokios klaidos, kurios pasekmė būtų tai, kad kompas visada NORI šildyt žvakes. Blogiausiu atveju ir kokį trumpinimą būtų galima įtart kitoje el sistemos, atsakingos už žvakių šildymą vietoje.
  • 0
Web puslapių kūrimas, IT paslaugos

#30 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2013 gruodžio 04 - 00:26

Gal kasnors man koki patarima?

Elektros schemose visa paslaptis turi atsiskleist. O dirbti reikia atmetimo - atjunginėjimo ir įtampos matavimo metodu.
Taip rasi kaltinintą detalę, o paskui jau su juo kaip tvarkytis - lengviau išsiaiškint.
PVZ:
Susirandi el. schemas, žiūri, kas aktyvina tą kaitinimo relę. Žiūri gyvai, ar kai relė išsidirbinėja, ant to kontakto stovi ar šokinėja pliusas (ar minusas, bet tariam, kad pliusas, o išsiaiškinsi pats :) ). Jei taip - lendam gilyn: tarkim, jei tą pliusą valdo tiesiai iš BSI - einam prie BSI ir tikrinam, ką rodo ant to kontakto (relė būtinai atjungta). Jei ant to kontakto matai tokį patį keistą pliusą, tuomet iš BSI fiškės ištrauki tą laidą su visu kontaktu atsargiai ir žiūri, ar tas pliusas dar ten yra. Jeigu nebėra - trumpina laidai tarp BSI ir relės. Jeigu yra - vadinas BSI duoda tą pliusą pats. Jei jis duoda tą pliusą, vadinas arba pjauna grybą jo hardware (jeigu softas perrašytas) nuo pvz drėgmės, arba į BSI ateina signalas iš kažkur, kad mašina ruošiamasi užvesti ir galbūt reikia pakaitinti žvakes. Ten jis tuomet tikriausiai tikrina per daviklius ir žiūri - kaitint ar ne, bet tą junginėjimą kažkas turi sukelti. Tai ir gali būti spynelė ar laidai į ją. Vėlgi reikia tikrinti laidus, kontaktus ir t.t.
Kitaip sakant, eini nuo tolimiausios grandies (žvakių) link artimiausios (akumuliatoriaus) atjunginėdamas vis toliau ir žiūrėdamas, ties kuria grandinės vieta atsiranda kažkas, ko ten neturėtų būti.

O jei tingisi ir nėra noro aiškintis arba pinigus mokėt - visada po kapotu galima už dvacoką nupirkt ir pastatyt seno tipo pakaitinimo relę nuo D ar TD variklio - jungiant ją vietoj esamos arba lygiagrečiai (esamą atjungiam visai). Jai reikia vos kelių laidų:
1 - stabilus minusas nuo akumo
2 - žadinimas nuo spynelės (po kapotu randant bet kokį stabilų nelabai silpną pliusą, kuris atsiranda pasukus raktelį į masę)
3 - nutraukimas nuo starterio relės žadinimo laiduko
4 - jėgos pliusas nuo akumo
5 - jėgos pliusas į žvakių šleifą
Dar galima žaist ir pajungt šeštą kontaktą prie lemputės, bet gi ji nereikalinga.
Tokia relė kaitintų ne pagal kompo nurodymus, o pagal savo mechaninį surinkimą ir sureguliavimą, pvz iki sueis 10s nuo žadinimo arba kol pasuksi raktelį ir pliusas nuo starterio nutrauks jos veikimą. Žiemą galima su tokia važinėt, o šiltam sezonui atjungt, kad žvakių be reikalo nedegint... Tik kažkaip tokia chaltūra ant tokios mašinos, kaip 407, truputį nelimpa.

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2013 gruodžio 04 - 00:42

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#31 Strongiukas

Strongiukas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 81
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307 1.6 benzinas

Parašyta 2014 sausio 02 - 13:56

Elektros schemose visa paslaptis turi atsiskleist. O dirbti reikia atmetimo - atjunginėjimo ir įtampos matavimo metodu.
Taip rasi kaltinintą detalę, o paskui jau su juo kaip tvarkytis - lengviau išsiaiškint.
PVZ:
Susirandi el. schemas, žiūri, kas aktyvina tą kaitinimo relę. Žiūri gyvai, ar kai relė išsidirbinėja, ant to kontakto stovi ar šokinėja pliusas (ar minusas, bet tariam, kad pliusas, o išsiaiškinsi pats :) ). Jei taip - lendam gilyn: tarkim, jei tą pliusą valdo tiesiai iš BSI - einam prie BSI ir tikrinam, ką rodo ant to kontakto (relė būtinai atjungta). Jei ant to kontakto matai tokį patį keistą pliusą, tuomet iš BSI fiškės ištrauki tą laidą su visu kontaktu atsargiai ir žiūri, ar tas pliusas dar ten yra. Jeigu nebėra - trumpina laidai tarp BSI ir relės. Jeigu yra - vadinas BSI duoda tą pliusą pats. Jei jis duoda tą pliusą, vadinas arba pjauna grybą jo hardware (jeigu softas perrašytas) nuo pvz drėgmės, arba į BSI ateina signalas iš kažkur, kad mašina ruošiamasi užvesti ir galbūt reikia pakaitinti žvakes. Ten jis tuomet tikriausiai tikrina per daviklius ir žiūri - kaitint ar ne, bet tą junginėjimą kažkas turi sukelti. Tai ir gali būti spynelė ar laidai į ją. Vėlgi reikia tikrinti laidus, kontaktus ir t.t.
Kitaip sakant, eini nuo tolimiausios grandies (žvakių) link artimiausios (akumuliatoriaus) atjunginėdamas vis toliau ir žiūrėdamas, ties kuria grandinės vieta atsiranda kažkas, ko ten neturėtų būti.

O jei tingisi ir nėra noro aiškintis arba pinigus mokėt - visada po kapotu galima už dvacoką nupirkt ir pastatyt seno tipo pakaitinimo relę nuo D ar TD variklio - jungiant ją vietoj esamos arba lygiagrečiai (esamą atjungiam visai). Jai reikia vos kelių laidų:
1 - stabilus minusas nuo akumo
2 - žadinimas nuo spynelės (po kapotu randant bet kokį stabilų nelabai silpną pliusą, kuris atsiranda pasukus raktelį į masę)
3 - nutraukimas nuo starterio relės žadinimo laiduko
4 - jėgos pliusas nuo akumo
5 - jėgos pliusas į žvakių šleifą
Dar galima žaist ir pajungt šeštą kontaktą prie lemputės, bet gi ji nereikalinga.
Tokia relė kaitintų ne pagal kompo nurodymus, o pagal savo mechaninį surinkimą ir sureguliavimą, pvz iki sueis 10s nuo žadinimo arba kol pasuksi raktelį ir pliusas nuo starterio nutrauks jos veikimą. Žiemą galima su tokia važinėt, o šiltam sezonui atjungt, kad žvakių be reikalo nedegint... Tik kažkaip tokia chaltūra ant tokios mašinos, kaip 407, truputį nelimpa.

Aciu uz issamu paaiskinima. Kaip tik buvo klausimas man iskiles, ar turi buti kazkoks pliusas ant kontaktu, ateinanciu is kompo. Nes pas mane jis kazkodel ten yra (ant abieju kontaktu ateinanciu is variklio kompo). Esu dabar pakeites kompa, bet viskas vyksta tuo paciu scenarijumi. Kas kur kaip toliau eina as nebezinau. Tad ieskau kokio elektriko, kuris nebutu branginykas ir suprastu nuo ko pradeti atjungineti. Aciu dievui ziema dar silta, tai galiu dar uzsikurti ir be reles. O gal yra kokiu pasiulymu del elektriku?
  • 0
Neber Pežuko...

#32 parasutnik

parasutnik
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 43
  • Automobilis:nissan primera p12 ir peugeot 206

Parašyta 2016 rugpjūčio 06 - 10:05

Na kad nekurt naujos temos prikelsiu sita :) dariau diagnostika gavau 7klaidas na ten del pedalu davikliu ir pan man uzstrigo viena. Ka reik keist ar tvarkyt. P1351 PREHEATING RELAY CONTROLLED AND GLOW PLUGS NOT SUPPLIED. -Permanent , peugeot 407 2hdi 100kw
  • 0

#33 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2016 rugpjūčio 07 - 21:57

Pakaitinimo zvakes arba ju rele...


  • 0

#34 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 rugpjūčio 07 - 23:02

Dažniausiai būna žvakės, bent šita klaida yra būtent žvakių. Bet jei būna visos keturios negyvos, tai būna išmeta ir relės klaidą, nes kompas tada nemato jokios grandinės ir kartais sugalvoja, kad gal relė nesuveikia.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#35 parasutnik

parasutnik
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 43
  • Automobilis:nissan primera p12 ir peugeot 206

Parašyta 2016 rugpjūčio 12 - 22:36

supratau tai reiks paieskot nauju zvakiu kokias patartumet pirkt geriau nes jas pakeist tai gemarojus ar gal kas pakeist galetu tada man asku ne uz dyka zvakes kai nupirksiu


  • 0

#36 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 rugpjūčio 13 - 14:52

Jau rašiau, kad šią savaitę būčiau galėjęs pakeisti, bet ji jau baigėsi. Sekantį kartą galėsiu pakeisti rugsėjį.

Pirkti gero gamintojo - beru, bosch, ngk ir pan. Nėra ten jokio hemorojaus, praeitą žiemą gal penkis komplektus tokiem varikliam pakeičiau.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#37 parasutnik

parasutnik
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 43
  • Automobilis:nissan primera p12 ir peugeot 206

Parašyta 2016 rugpjūčio 16 - 17:41

Jau rašiau, kad šią savaitę būčiau galėjęs pakeisti, bet ji jau baigėsi. Sekantį kartą galėsiu pakeisti rugsėjį.

Pirkti gero gamintojo - beru, bosch, ngk ir pan. Nėra ten jokio hemorojaus, praeitą žiemą gal penkis komplektus tokiem varikliam pakeičiau.

palik kontaktus i pm sutarsim ka nor nes db po atostogu tai nlb su finansais kaiptik rugsejy man tiktu


  • 0

#38 Darius1000

Darius1000
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 16
  • Vieta:Lietuva , Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2016 spalio 14 - 21:03

Sveiki Isigijau nesenai Peugeot 407 2.0 HDI  pakeiciau naujomis pakeitinimo bošo zvakemis nes dvi neatsake  viskas butu geria tik va skydelije nerodo tiksliai zvakiu darbo ... Esme tokia kad sujungiau 12v lempute minusa i akuma o pliusa i pakaitinimo zvakiu fiske ir pasukus rakteli ( ijungus degima ) skydelije  uzsidega spirales ir is kart uzgesta  zodziu sekunde ir uzgesta lempute spiraliu o lempute pajungta tiesiogiai su zvakiu fyske  dega reiskias kaitina zvake  viskas butu normalu bet kodel skydelija tik tedega 1 sekunde ir uzgesta juk turetu degti skydelija  tol kol kaitina zvakes... Tai kur cia gali buti beda kad skydelio spiraliu lempute iskarto uzgesta nors kaitina zvakes gerai ?  Temperatura lauke  nuline buvo o zvakes kaitno kokia 10 sekundziu ir atjungia.  tikiuosi gal kas susidure su sia problema ir pasidalys info dekui is anksto.


  • 0

#39 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 spalio 14 - 21:14

Sveiki Isigijau nesenai Peugeot 407 2.0 HDI  pakeiciau naujomis pakeitinimo bošo zvakemis nes dvi neatsake  viskas butu geria tik va skydelije nerodo tiksliai zvakiu darbo ... Esme tokia kad sujungiau 12v lempute minusa i akuma o pliusa i pakaitinimo zvakiu fiske ir pasukus rakteli ( ijungus degima ) skydelije  uzsidega spirales ir is kart uzgesta  zodziu sekunde ir uzgesta lempute spiraliu o lempute pajungta tiesiogiai su zvakiu fyske  dega reiskias kaitina zvake  viskas butu normalu bet kodel skydelija tik tedega 1 sekunde ir uzgesta juk turetu degti skydelija  tol kol kaitina zvakes... Tai kur cia gali buti beda kad skydelio spiraliu lempute iskarto uzgesta nors kaitina zvakes gerai ?  Temperatura lauke  nuline buvo o zvakes kaitno kokia 10 sekundziu ir atjungia.  tikiuosi gal kas susidure su sia problema ir pasidalys info dekui is anksto.

Čia ne bėda ir ne problema. Taip turi būti. Taip buvo net pas senus traktorinius dyzelius, relė atskirai valdydavo žvakes ir lemputę.

Palauk, kol normaliai atšals, ir pamatysi, kaip lemputės laikas prailgės. O jei neprailgės, galėsi apkaltint aušalo temperatūrinį.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#40 Darius1000

Darius1000
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 16
  • Vieta:Lietuva , Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2016 spalio 18 - 21:17

tadas1991 O kuri  tas temperaturinis yra ta prasme kur jis randasi? Bei ar tas temperaturinis kuris nurodo kompui kokia temperatura yra jis stovi isuktas i motoro rema ar i antifryzo skilti?

  Šeip kiek su dauguma  vazinejau  audi fordu fiatu ir t.t  kiek kaitina tiek spirales ir degao o cia nifiga tik blikt blik ir viskas nors naturoje kaista pagal lempute  po kapotu o skydelyje spyga rodo ...


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 4

narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0